Hej!
Jag har lite delar över som inte kommer till användning. Delarna finns i Stockholm men kan skickas om köparen betalar frakten.
Delarna har suttit på/är till en B18C6 men kan passa andra B-seriemotorer och är begagnade om inget annat anges.
RC440 spridare - 2000kr.
ARP Toppbultar - Aldrig dragna - 800kr
ARP Main studs (endast öppnad kartong, aldrig dragna) - 1000kr (nypris 140 pund).
DC grenrör 4-2-1 - 2500kr.
Exedy stage 2 koppling. Speccad till 297wnm. Använd i cirka 80 mil. - 2000kr.
Tegiwa fullsize kylare - 1600kr.
Buddyclub Spec IV kammar - 2500kr.
2,25" avgassystem (custom) med tvärställd dämpare bak - 1500kr.
CAI (insugsrör) som går ner bakom stötfångaren fram. - 500kr
Komplett B18C6 block i delar med nya OEM vevstaksbultar, DNJ lager, YCP kolvar. Blocket är stressborrat till 81,5mm. Blocket är cirka 5000 mil gammalt och köptes på Rosenholtz.
Pris: Bud.
B16A2 topp med skunk2 fjädrar, skunk2 retainers, c4 kammar, nya ventiltätningar och nyligen inslipade ventiler.
Pris: Bud
Paketpris går att lösa om du vill köpa flera saker.
Bilder kommer i veckan!
B18c6 block, Buddyclub spec 4, fullsize kylare till CRX mm!
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Kompressorbengt
- Bil: Aerodeck & GSXR
- Namn: Sebastian W
- Has thanked: 2 times