Garagerensning Crx/Civic 88-91
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Tampio021
- Bil: Honda CRX
- Namn: Markus Tampio
- Has thanked: 1 time
Hej alla glada
Har precis gjort en ordentlig garagerensning och hittat en del prylar som jag tänkte sälja. OBS!!! Passar inte priserna så kom gärna med bud:)
Det som finns bland annat är:
Megan Racing avgassystem som är helt nytt och oanvänt. Tänkte mig runt 3500:- men billigare vid snabb och smidig affär. Endast avhämtning.
En uppsättning vita Ronal 14 tums alufälgar med sommardäck på. 1500:- eller bud. Endast avhämtning.
Riktigt fin motorhuv Rio Red 1000:- Endast avhämtning.
Dörrklädsel höger och vänster till Crx med elhissar. 1000:- för bägge. Kan ev skickas
Bakvinge som är hel och fin men behöver en lack. 500:- kan skickas.
Bromsok fram som behöver blästras och lackas. 450:- kan skickas.
Baklyse vänster med små sprickor. Se bild. 150:- kan skickas.
Framlyse vänster i fint skick. 350:- kan skickas.
Bromsok bak som även dom behöver blästras och målas. 350:- kan skickas.
Ett par baklysen som jag tror är till Honda Civic sedan 88-91 500:- för bägge. Kan skickas.
Stötdämpare fram. Rostiga och fula men funkar. 400:- kan skickas.
Resten får ni själva kolla igenom bilderna och ge bud på delarna du är intresserad av.
Bara att hojta vid funderingar. Ring/smsa för snabbare svar. 0700094777
Mvh Markus
Det som finns bland annat är:
Megan Racing avgassystem som är helt nytt och oanvänt. Tänkte mig runt 3500:- men billigare vid snabb och smidig affär. Endast avhämtning.
En uppsättning vita Ronal 14 tums alufälgar med sommardäck på. 1500:- eller bud. Endast avhämtning.
Riktigt fin motorhuv Rio Red 1000:- Endast avhämtning.
Dörrklädsel höger och vänster till Crx med elhissar. 1000:- för bägge. Kan ev skickas
Bakvinge som är hel och fin men behöver en lack. 500:- kan skickas.
Bromsok fram som behöver blästras och lackas. 450:- kan skickas.
Baklyse vänster med små sprickor. Se bild. 150:- kan skickas.
Framlyse vänster i fint skick. 350:- kan skickas.
Bromsok bak som även dom behöver blästras och målas. 350:- kan skickas.
Ett par baklysen som jag tror är till Honda Civic sedan 88-91 500:- för bägge. Kan skickas.
Stötdämpare fram. Rostiga och fula men funkar. 400:- kan skickas.
Resten får ni själva kolla igenom bilderna och ge bud på delarna du är intresserad av.
Bara att hojta vid funderingar. Ring/smsa för snabbare svar. 0700094777
Mvh Markus
Senast redigerad av Tampio021 den 7 juli 2022, 04:29, redigerad totalt 2 gång.
- Daugaard

- Bil: Prelude BA4 4ws "Si"
- Namn: Emil Daugaard
- Has thanked: 124 times
- Been thanked: 298 times
Hej!
Vi har tydliga regler för annonser, som måste följas, annars tar vi bort annonsen.
2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
Vi har tydliga regler för annonser, som måste följas, annars tar vi bort annonsen.
2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
Emil Daugaard, Stockholm 070-53 41 431
Trackstar/7-sitsbrukis
BA4/RW2
Trackstar/7-sitsbrukis
BA4/RW2
- NitraM
- Bil: Cr-v Gen 1 / CRX gen 1 / EE9
- Namn: Martin Augustsson
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 86 times
Jag betalade ganska snabbt efter att denna annons kom ut för 2st högtalargaller inklusive frakt.
Jag har inte fått de ännu, och sedan ett tag tillbaka så får jag inga svar på mina meddelanden.
Jag är varken arg eller liknande. Vill bara få tillbaka pengarna eller delarna.
Sista svaret jag fick var 9e augusti, och då fick jag svaret att han låg på sjukhuset (vilket självklart är en legitim anledning)
Men sedan dess är allt tyst.
Någon som vet något?
har något hänt honom? :/
Jag har inte fått de ännu, och sedan ett tag tillbaka så får jag inga svar på mina meddelanden.
Jag är varken arg eller liknande. Vill bara få tillbaka pengarna eller delarna.
Sista svaret jag fick var 9e augusti, och då fick jag svaret att han låg på sjukhuset (vilket självklart är en legitim anledning)
Men sedan dess är allt tyst.
Någon som vet något?
har något hänt honom? :/
Martin Augustsson
Privat: 0735-325213
Inköpsansvarig på Nya Allbilskroten