Championship White Type R Fälgar
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- Robbe
- Bil: Type R FN2 JRSC
- Namn: Robin Bigun
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times
Hejsan!
Säljer härmed mina FN2 Type R fälgar.
Någon skavank här och där. Men väldigt fint helhetsintryck!
En utav bakre fälgen har fått sig en liten smäll på insidan. Fungerat utan problem i 5 år. (Sista bilden)
Samtliga fälgar har nya ventiler. Och varje fälg kommer med sin egna kartong låda.
ET55
18x7,5
Finns i Stockholm, Märsta
Pris: 2500kr
Säljer härmed mina FN2 Type R fälgar.
Någon skavank här och där. Men väldigt fint helhetsintryck!
En utav bakre fälgen har fått sig en liten smäll på insidan. Fungerat utan problem i 5 år. (Sista bilden)
Samtliga fälgar har nya ventiler. Och varje fälg kommer med sin egna kartong låda.
ET55
18x7,5
Finns i Stockholm, Märsta
Pris: 2500kr
-
Oscar Levén
- Bil: Honda Civic FN2 2010
- Namn: Oscar Levén
- Been thanked: 1 time
Hej Robbe!
Jag är en nykomling på forumet!
Jag försökte skicka ett PM men fick ge mig efter 10min då det inte verkar fungera på mobilen!
Hursom!
Jag är mycket intresserad och vill verkligen vara först på bollen här!
Jag undrar om FN2 fälgarna finns kvar, och om du kanske tänka dig att skicka dem på något sätt? Jag står självklart för frakten!
Jag bor nämligen i Bengtsfors, Västra Götaland!... Långt att åka!
Dessa fälgar skulle ersätta mina befintliga FN2 vinterfälgar (kör mycket sällan och sparsamt på vintern, och bara i saltfria omständigheter, men fint ska det vara!) som någon föregående ägare sabbat ordentligt med en urusel "#KanSjälv"-lackering!
På mina ligger krackelerad, tjock, vit matt färg som är så usel att den löses upp med CIF-cream och diskborste!
"But, there is more"; två fälgar har spår av röd färg under samma hemska vita färg + mycket annat klåperi till "hantverk"!...
Bottenlöst uselt!
Sommarfälgarna är tack och lov fina, silvriga Ronal R46 som köptes på våren 2022, några månader efter att jag köpte bilen - men vinterfälgarna har varit smått skamliga att åka runt med då min kärra är mycket fin och välskött i allmänhet!
Så! Att hitta ett så fint set som dina för 2500sek gjorde mig otroligt glad! Speciellt då jag länge länge försökt att hitta bra fälgar till rimligt pris... Och nu har jag ett dunderläge!
Allright! Lång ramble - men jag kände att det var på sin plats iochmed att jag kanske hade framstått som en oseriös skummis i annat fall!
Vi säger så för stunden!
Ha det gött och på återhörande!
Du får jättegärna svara via PM, så fortsätter vi där!
Mvh Oscar Levén
Jag försökte skicka ett PM men fick ge mig efter 10min då det inte verkar fungera på mobilen!
Hursom!
Jag undrar om FN2 fälgarna finns kvar, och om du kanske tänka dig att skicka dem på något sätt? Jag står självklart för frakten!
Dessa fälgar skulle ersätta mina befintliga FN2 vinterfälgar (kör mycket sällan och sparsamt på vintern, och bara i saltfria omständigheter, men fint ska det vara!) som någon föregående ägare sabbat ordentligt med en urusel "#KanSjälv"-lackering!
På mina ligger krackelerad, tjock, vit matt färg som är så usel att den löses upp med CIF-cream och diskborste!
"But, there is more"; två fälgar har spår av röd färg under samma hemska vita färg + mycket annat klåperi till "hantverk"!...
Bottenlöst uselt!
Sommarfälgarna är tack och lov fina, silvriga Ronal R46 som köptes på våren 2022, några månader efter att jag köpte bilen - men vinterfälgarna har varit smått skamliga att åka runt med då min kärra är mycket fin och välskött i allmänhet!
Så! Att hitta ett så fint set som dina för 2500sek gjorde mig otroligt glad! Speciellt då jag länge länge försökt att hitta bra fälgar till rimligt pris... Och nu har jag ett dunderläge!
Allright! Lång ramble - men jag kände att det var på sin plats iochmed att jag kanske hade framstått som en oseriös skummis i annat fall!
Vi säger så för stunden!
Mvh Oscar Levén
- Robbe
- Bil: Type R FN2 JRSC
- Namn: Robin Bigun
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times
Välkommen till hondaklubben!Oscar Levén skrev: ↑12 juni 2025, 02:07 Hej Robbe!
Hursom!
Bottenlöst uselt!
Vi säger så för stunden!
Mvh Oscar Levén
Jag har skickat ett PM till dig. Så tar vi det därifrån
MVH
Robin