Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Intressekoll: 17" SSR fälgar (Speed Star Racing)..1 fälg har mindre bula :(
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
hondapower
- Inlägg: 504
- Blev medlem: 29 juli 2004, 18:01
- Ort: norrköping
- Been thanked: 3 times
Kollar lite intresse om någon kanske skulle va intresserad.
En fälg har en liten bula sedan frugan hittade en sten på vägen, den behöver riktas/tryckas ut.
Har fått kostnadsförslag lokalt på 1500-2500kr för att fixa den, men vet inte...Sitter annat på hennes bil nu också.
Har en mindre touch på innertunnan från ett däckjärn, bara kosmetiskt i färgen och syns inte när ett däck sitter på.
Bortsett från ovan så är dom överlag i hyfsat bra skick, dom är använda men har brukats av försiktig kvinna.
17x7
ET/Offset: 50
Bultmönster: 4/100
Navmått: ~63mm med tumstock (ska försöka mäta lite mer noga)
(Centrumkåpor finns även fast dom inte är med på bilderna nu).
Hojta till i PM vid intresse
Finns i Östergötland, frakt frågan diskuteras vid intresse.
Då pris måste finnas med så sätter vi nått för att: 4000kr
Bör passa bra på ex 4-bult Civic då dom har hyfsat högt offset std.





En fälg har en liten bula sedan frugan hittade en sten på vägen, den behöver riktas/tryckas ut.
Har fått kostnadsförslag lokalt på 1500-2500kr för att fixa den, men vet inte...Sitter annat på hennes bil nu också.
Har en mindre touch på innertunnan från ett däckjärn, bara kosmetiskt i färgen och syns inte när ett däck sitter på.
Bortsett från ovan så är dom överlag i hyfsat bra skick, dom är använda men har brukats av försiktig kvinna.
17x7
ET/Offset: 50
Bultmönster: 4/100
Navmått: ~63mm med tumstock (ska försöka mäta lite mer noga)
(Centrumkåpor finns även fast dom inte är med på bilderna nu).
Hojta till i PM vid intresse
Finns i Östergötland, frakt frågan diskuteras vid intresse.
Då pris måste finnas med så sätter vi nått för att: 4000kr
Bör passa bra på ex 4-bult Civic då dom har hyfsat högt offset std.




