Org crx vt grenrör och org sidokjolar

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
xplojt

orginal "sidokjolar" fast lackerade i vtec blåa färgen 200:-

xp
Senast redigerad av xplojt den 28 mars 2007, 22:33, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-----------------------
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Honda Civic Type R-04 *For Sale*
Medlem# 1261 // -----------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
alexanderj

vad menar du med bara övre delen kan du lägga bilder . ? har du båda lamdorna inkl, kablar & kontakter ??
Alexander Johansson , Högsby
xplojt

alexanderj skrev:vad menar du med bara övre delen kan du lägga bilder . ? har du båda lamdorna inkl, kablar & kontakter ??
har inge bilder nu tyvärr, men med övre delen menar jag där lambdorna sitter, sjävla grenröret, lambdorna sitter i med sladdar.

xp
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-----------------------
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
alexanderj

ok, så då behöver jag den nedre delen till org grenrör då !! Är det kontakter på lamnda sladdarna dom som ska kopplas vid vid växellådan ??? Skulle gärna vilja se bilder :worthy:
xplojt

alexanderj skrev:ok, så då behöver jag den nedre delen till org grenrör då !! Är det kontakter på lamnda sladdarna dom som ska kopplas vid vid växellådan ??? Skulle gärna vilja se bilder :worthy:
Ja precis :) nepp, det är liksom lambdorna och sladdarna som går från dom självklart. Ok ska försöka fixa!
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
xplojt

alexanderj skrev:ok, så då behöver jag den nedre delen till org grenrör då !! Är det kontakter på lamnda sladdarna dom som ska kopplas vid vid växellådan ??? Skulle gärna vilja se bilder :worthy:
Har bilder på mobben, om du har ett tele nummer så mmsar jag ;)

xp
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
alexanderj

............................
Senast redigerad av alexanderj den 22 mars 2007, 20:28, redigerad totalt 1 gånger.
alexanderj

hallå har du skickat eller ??
Skriv svar