Rekond bytes mot garage plats
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- Chrille79
- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 20 times
Rätt eller fel forum ??
Behöver ha min mitsubishi någonstans. Är en fattig bilvårdare så det enda jag kan erbjuda bilvård.
Så jag får ha min bil hos dig så gör jag lite rekonder till dig. Bilen ska bara stå. Ska ej mecka nu. Dock ska den stå tort och säkert.
Nån som har eller har tips ?
Behöver ha min mitsubishi någonstans. Är en fattig bilvårdare så det enda jag kan erbjuda bilvård.
Så jag får ha min bil hos dig så gör jag lite rekonder till dig. Bilen ska bara stå. Ska ej mecka nu. Dock ska den stå tort och säkert.
Nån som har eller har tips ?
Gammal räv...
Jag har en lada där det redan står en massa bilar. Ingen värme direkt men det är luftigt och bilen står säkert...
Är du intreserad kan du ju höra av dig...
Är lättast att nå på e-mejl: Extreme_iceman@msn.com
Har även msn....
Har även msn....
Honda CRX Vtec -91 B16A1
Honda CRX Vtec -91 B16A1
SAAB 9-3 SS Aero -04 (MapTun Steg3)
I rev to RED!
Honda CRX Vtec -91 B16A1
SAAB 9-3 SS Aero -04 (MapTun Steg3)
I rev to RED!
- Chrille79
- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 20 times
Kanon. Är noterat. Hör av mig :thumbup:Kenni_CRX skrev:Jag har en lada där det redan står en massa bilar. Ingen värme direkt men det är luftigt och bilen står säkert...
Har även msn....
Gammal räv...