Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Special byggd hatthylla CTR!
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Tobbe_TypeR
Tjenare! skall nu sälja ljudet för nytt ljudbygge 2008, hela hatthyllan är som sagt byggd och glasfibrad ca 4-5st lager
och håller tätt! har fått riktigt mycket beröm för detta, köp en hatthylla och spar endå plats i skuffen på din Civic. Passar årsm: 2001 - 2005.
Vid en snabb o bra affär säljer jag rubbet för 3000kr, inkl högtalare..
Basen kostar ny 1200kr
6.25" 1000kr
basportar och neon.. så jag kommer nog gå plus minus noll på affären, säljes som sagt för nytt ljudbygge!
vet inte hur man laddar upp bilder så lägger upp en länk till annonsen:
<a href="http://www.blocket.se/vi/14152014.htm" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/14152014.htm</a>
Finns i Örebro Län,
Tel: 073-740 41 60.
Mvh//Tobbe
Vid en snabb o bra affär säljer jag rubbet för 3000kr, inkl högtalare..
Basen kostar ny 1200kr
6.25" 1000kr
basportar och neon.. så jag kommer nog gå plus minus noll på affären, säljes som sagt för nytt ljudbygge!
vet inte hur man laddar upp bilder så lägger upp en länk till annonsen:
<a href="http://www.blocket.se/vi/14152014.htm" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/14152014.htm</a>
Finns i Örebro Län,
Tel: 073-740 41 60.
Mvh//Tobbe
[i]Japansk Vråålapa![/i]
---------------
[Type-<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->]
---------------
[Type-<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->]
Min första tanke är att de där måste vara rent livsfarligt vid en eventuell krock.. fast du kanske har fäst den på något snillrikt sätt?
S2000
-
Tobbe_TypeR
Lövet. skrev:Min första tanke är att de där måste vara rent livsfarligt vid en eventuell krock.. fast du kanske har fäst den på något snillrikt sätt?
Hehe, nja asså hatthyllan har ju kvar sina orginal " skenor " elr vad man skall säga den rör sig inte nånting, finns ju 2 " piggar " elr vad man nu ska säga som håller hyllan på plats, och basen har jag vänt på dessutom, så den sitter inte med magneten uppåt som på bilden
[i]Japansk Vråålapa![/i]
---------------
---------------
-
Tobbe_TypeR
2500kr sista priset !! snabb affär rubbet.
[i]Japansk Vråålapa![/i]
---------------
---------------
-
Tobbe_TypeR
ingen som vill ha bra o snyggt ljud i sommar ???
[i]Japansk Vråålapa![/i]
---------------
---------------