Diverse delar, fälgar, kammar, Fjäderbensstag

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
EPHAS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Hej hej.

Fjäderbensstag 1 "VIT" - bak
Tillverkat av UltraRacing. Passar inte Accord Type R men passar vanliga Accord 99-02. Passar säkert fler Accord och säkerligen även andra modeller i Honda sortiment. Det är ursprungligen ett fjäderbensstag bak till Honda Accord Euro-R (CL1) Nedan följer fullständiga mått.
104cm från Bulthålscentrum-bulthålscentrum. 2x Bulthål med 88,3mm i bultdelning. Hålen är 10,25*15mm
Pris 1000:-

Fjäderbensstag 2 "Aluminium- Justerbart" - fram
Okänd tillverkare. Passar in Accord Type R pga stagen mellan fjädertorn och torped, dock samma bultdelning. Passar säkert fler Accord och säkerligen även andra modeller i Honda sortiment. Nedan följer fullständiga mått.
Fjäderbensstaget går att göra kortare om man sätter "kapen" i det eftersom ändarna är gängade.
Minimum 76mm om man mäter mellan de "inre" hålen eller de som är i "mitten"
Minimum 89mm om man mäter mellan någon av de "yttre" hålen.
3x Bulthål med 75mm i bultdelning. Hålen är 12,25mm.
Fjäderbensstaget går att justera totalt 40mm i längd och även justeras i hårdhet.
Pris 600:-

OBS!!!
Fråga inte "Passar staget min EG" Svaret är "VET INTE" jag har angivit alla mått du kan behöva, mät själv!

[attachment=34099:Fjäderbensstag_1.jpg]
[attachment=34100:Fjäderbensstag_2.jpg]

Alla saker kan skickas, då står köparen för frakten.

PM eller mail vid intresse...
Senast redigerad av EPHAS den 12 juli 2009, 18:47, redigerad totalt 1 gånger.
Robert S
Peter Andersson

vadå vet du nte om det passar i min eg? :banging:
Peter Andersson.
Jobbar i verkstaden på Förenade Motor i malmö.
Donar med mitt lilla projekt (eg6) på fritiden.

ZUSHI POWER ÅT FOLKET

Ha det!!
EPHAS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Vet inte vilka bilar det passar, bara att mäta :)
Robert S
Skriv svar