Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
NGK Iridium IX tändstift och Weapon-R Secret Weapon luftfilt
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- Martinoeriksson
- Bil: Honda Prelude 2.0i-16
- Namn: Martin Eriksson
4 st. Iridium IX tändstift (BCPR6EIX-11). De har värmetal 6 och ett elektrodavstånd på 1.1 mm. De är så gott som nya. Har endast suttit i min Honda Prelude -90 under ett rototest då jag jämförde olika tändstift.
Pris: 500 kr (nypris 1012 kr)
[attachment=35281:Tändstift.jpg]
Jag har under en kort tid under sommaren haft ett så kallat short ram insug från Weapon-R installerat i bilen och säljer det nu. Luftfilterkitet är ett Weapon-R Secret Weapon 301-133 gjort för Honda Prelude 88-91 men passar andra bilar också, så länge det finns tillräckligt med utrymme och spjällhuset har en insugsdiameter på 2.5 tum. Det ingår även ett litet separat filter för vevhusventilationen om man inte vill ansluta den medföljande slangen på insugsröret för ventilation. Det ingår också en rengöringsflaska för luftfiltret. Varken det lilla luftfiltret eller rengörings flaskan har använts och är således helt nya.
Pris: 500 kr
[attachment=35625:Luftfilterkit.jpg]
Jag bor i Linköping. Om frakt blir aktuellt måste jag kolla upp vad det kan kosta.
Bortsätt från den här tråden kan jag även nås på 0703171456 eller martin.o.eriksson@telia.com.
Pris: 500 kr (nypris 1012 kr)
[attachment=35281:Tändstift.jpg]
Jag har under en kort tid under sommaren haft ett så kallat short ram insug från Weapon-R installerat i bilen och säljer det nu. Luftfilterkitet är ett Weapon-R Secret Weapon 301-133 gjort för Honda Prelude 88-91 men passar andra bilar också, så länge det finns tillräckligt med utrymme och spjällhuset har en insugsdiameter på 2.5 tum. Det ingår även ett litet separat filter för vevhusventilationen om man inte vill ansluta den medföljande slangen på insugsröret för ventilation. Det ingår också en rengöringsflaska för luftfiltret. Varken det lilla luftfiltret eller rengörings flaskan har använts och är således helt nya.
Pris: 500 kr
[attachment=35625:Luftfilterkit.jpg]
Jag bor i Linköping. Om frakt blir aktuellt måste jag kolla upp vad det kan kosta.
Bortsätt från den här tråden kan jag även nås på 0703171456 eller martin.o.eriksson@telia.com.
Senast redigerad av Martinoeriksson den 1 februari 2010, 18:25, redigerad totalt 1 gånger.
har du vägarna förbi göteborg så köper jag däcken
Göteborg
mob 0736581186
mail gomer@live.se
mob 0736581186
mail gomer@live.se
- Martinoeriksson
Tyvärr så har jag inga planer att åka till Göteborg. Däremot så ska jag till Linköping den 8:e okt och stannar kanske kvar under helgen. Jag gillar att köra bil men det blir ju ganska dyrt att åka hela vägen till Göteborg. Jag kan tänka mig att åka så långt som till Jönköping när jag ändå åker ner till Linköping. Skulle det vara intressant att träffas där?GoMeR skrev:har du vägarna förbi göteborg så köper jag däcken
Tyvärr så har jag inga planer att åka till Göteborg. Däremot så ska jag till Linköping den 8:e okt och stannar kanske kvar under helgen. Jag gillar att köra bil men det blir ju ganska dyrt att åka hela vägen till Göteborg. Jag kan tänka mig att åka så långt som till Jönköping när jag ändå åker ner till Linköping. Skulle det vara intressant att träffas där?Martinoeriksson skrev:<!--quoteo(post=565876:date=27 Sep 2009, 12:32:27:name=GoMeR)--><div class='quotetop'>QUOTE(GoMeR 4 27 Sep 2009, 12:32:27) <a href="index.php?act=findpost&pid=565876"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->har du vägarna förbi göteborg så köper jag däcken
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tyvärr är det för långt att åka i min plåtbil
Göteborg
mob 0736581186
mail gomer@live.se
mob 0736581186
mail gomer@live.se
- Martinoeriksson
Tyvärr så har jag inga planer att åka till Göteborg. Däremot så ska jag till Linköping den 8:e okt och stannar kanske kvar under helgen. Jag gillar att köra bil men det blir ju ganska dyrt att åka hela vägen till Göteborg. Jag kan tänka mig att åka så långt som till Jönköping när jag ändå åker ner till Linköping. Skulle det vara intressant att träffas där?GoMeR skrev:<!--quoteo(post=565879:date=27 Sep 2009, 12:47:28:name=Martinoeriksson)--><div class='quotetop'>QUOTE(Martinoeriksson 4 27 Sep 2009, 12:47:28) <a href="index.php?act=findpost&pid=565879"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=565876:date=27 Sep 2009, 12:32:27:name=GoMeR)--><div class='quotetop'>QUOTE(GoMeR 4 27 Sep 2009, 12:32:27) <a href="index.php?act=findpost&pid=565876"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->har du vägarna förbi göteborg så köper jag däcken
Tyvärr är det för långt att åka i min plåtbil
OK
- Martinoeriksson
Alla delar finns fortfarande kvar. Jag vill gärna bli av med dem, så om du tycker priserna är för höga kan jag tänka mig att sänka dem lite.
- Martinoeriksson
Har precis uppdaterat första inlägget med ett Weapon-R Secret Weapon luftfilterkit passande Honda Prelude 88-91. Passar självklart även andra modeller så länge det finns utrymme och rätt diameter (2.5 tum) på insugsporten på spjällhuset. Allt finns kvar. Efter nyår flyttar jag till Linköping och kan ta med grejerna om det skulle finnas intresse av det.
- Martinoeriksson
De fyra plåtfälgarna med dubbdäck har blivit sålda.
- Martinoeriksson
Batteriet finns ej kvar längre och jag bor nu i Linköping.