Sida 1 av 1

k20 topp + k serie delar (nya priser) + shiftlight

Postat: 7 juli 2010, 21:47
av kojima
Hej

Har ett splitter nytt Automter digital Pro shiftlight kit att sälja som inte kom till användning. Abolut bästa på marknaden med super kvalitet.
Part# 5312 på boxen och #5330 på lampan. Fungerar med i stort sett alla tändsystem även elektroniska.
Bilder finns och kan mailas vid intresse, alternativt kolla och läs mer om boxen på autometers hemsida.

Pris 2000 inkl frakt eller bud
Den finns i malmö men skickas utan kostnad inom sverige.



K20 topp (rbc2)
Portade av headgamez i newyork usa
skunk2 ventiler (nya)
supertech ventilfjädrar + retiners
ferrera brons ventilsyrningar (nya)
ferrera knaster (nya)
ferrera ventiltätningar (nya)
Ny planad
Nyfrästa ventilsäte med mira
Priside 13000:- eller bud

Delar
Skunk2 ventiler 1mm od. 2500:- 16st ventiler.
ferrera ventiltätningar 450:- (nya)
Har en rasad k20a2 som nästan är komplett köp hela eller ring om du behöver någon lös pryl. (tyvärr är topp + en kolv + en vevstake och ett foder kass)
Gul Ventilkåpa till k20/k24

Sakerna finns i malmö. Bilder kan mailas
Ring - 0722271980 eller maila på sm_koski@hotmail.com

Re: k24/k20 motor

Postat: 7 juli 2010, 22:42
av Diesel_018
Regler måste finns med pris annars snart din annons ta bort :)

Re: k24/k20 motor

Postat: 9 juli 2010, 17:30
av kojima
Ingen som vill ha den snabbaste hondan i stan och markera för turbo töntarna vart skåpet ska stå

Re: k24/k20 motor

Postat: 10 juli 2010, 00:37
av Diesel_018
Haha

Re: k24/k20 motor

Postat: 10 juli 2010, 21:28
av Ali
kojima skrev:Ingen som vill ha den snabbaste hondan i stan och markera för turbo töntarna vart skåpet ska stå
Det har redan Hamed lyckats med :)

Re: k24/k20 motor

Postat: 14 juli 2010, 21:58
av kojima
bump

Re: k24/k20 motor

Postat: 31 december 2010, 17:49
av kojima
Kan tänka mig att dela upp motorn, alltså sälja shortblock eller topp mm för sig (även enstaka delar).
Fruktansvärt trött på folk som snackar med inte har pengar, så kontakta mig endast om pengar finns till ett rimligt bud. Behöver inte sälja den så skambud undanbedes.
ring helst - 0722271980

Re: k24/k20 motor

Postat: 31 december 2010, 21:49
av iSixx87
Hade suttit fint i EGn.. hmm..

Re: k24 shortblock + k20 topp + k serie delar

Postat: 26 januari 2011, 17:51
av kojima
Uppdaterat

Re: k24 shortblock + k20 topp + k serie delar

Postat: 15 februari 2011, 23:30
av kojima
Upp

Re: k24 shortblock + k20 topp + k serie delar

Postat: 2 maj 2011, 23:39
av kojima
Upp
Nya priser. För dyrt? lägg ett bud, Har ingen nytta av sakerna längre

Re: k24 shortblock + k20 topp + k serie delar (nya priser)

Postat: 8 november 2011, 11:41
av kojima
bump!

Re: k24 shortblock + k20 topp + k serie delar (nya priser)

Postat: 22 januari 2012, 13:36
av kojima
Upp

Re: k20 topp + k serie delar (nya priser) + shiftlight

Postat: 28 juni 2012, 20:07
av kojima
Upp