Xbox 360 elite 120 gb
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Säljer nu mitt xbox 360 elite 120 gb som jag inte använder längre. Har haft xbox 360 i några år nu och fick köpa en ny konsol den 23/4 i år då den gamla hade gjort sitt. Konsolen är i MYCKET fint skick och har spelat max 20 timmar, den har aldrig varit flashad eller liknande. 2 handkontroller och 16 original spel medföljer. Samt alla sladdar,headset + ett play and charge kit för att kunna ladda kontrollen samtidigt som man spelar. Kvitto från GAME och wireless adapter för att kunna köra via trådlöst nätverk. Allt levereras givetvis i original kartong. Bilder kan skickas!
Spel som medföljer:
Call of duty modern warfare 1
Call of duty modern warfare 2
Need for speed prostreet
Need for speed undercover
Forza 2
Forza 3
Gears of War
PGR 3
Medal of honor airborne
Left 4 Dead 2
Army of Two
GTA 4
Sagan om ringen (LOTR) Conquest
Haloo ODST
Pure
Lego Batman
Pris 4000? bvsa
Kan skickas med då står köparen för frakt.
Kan gå ner lite i pengar vid snabb och smidig affär. OBS Skambud eller bytesförslag åker direkt i papperskorgen! Vänligen respektera detta!
Spel som medföljer:
Need for speed prostreet
Forza 2
Forza 3
Gears of War
PGR 3
Medal of honor airborne
Left 4 Dead 2
Army of Two
GTA 4
Haloo ODST
Pure
Lego Batman
Pris 4000? bvsa
Kan gå ner lite i pengar vid snabb och smidig affär. OBS Skambud eller bytesförslag åker direkt i papperskorgen! Vänligen respektera detta!
azzliqr skrev:Säljer nu mitt xbox 360 elite 120 gb som jag inte använder längre. Har haft xbox 360 i några år nu och fick köpa en ny konsol den 23/4 i år då den gamla hade gjort sitt. Konsolen är i MYCKET fint skick och har spelat max 20 timmar, den har aldrig varit flashad eller liknande. 2 handkontroller och 17 original spel medföljer. Samt alla sladdar,headset + ett play and charge kit för att kunna ladda kontrollen samtidigt som man spelar. Kvitto från GAME och wireless adapter för att kunna köra via trådlöst nätverk. Allt levereras givetvis i original kartong. Bilder kan skickas!
Spel som medföljer:
GRID
Need for speed prostreet
Forza 2
Forza 3
Gears of War
PGR 3
Medal of honor airborne
Left 4 Dead 2
Army of Two
GTA 4
Haloo ODST
Pure
Lego Batman
Pris 3500