DC Sports 4-2-1 till CTR
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Vill sälja mitt DC Sports extraktorgrenrör 4-2-1 som är till en CTR, EP3.
Har ändas provat det i min ägo. Grenröret är i toppenskick.
Vill jag sälja det för anser att jag själv inte har någon användning för det, så som jag kör min CTR (brukis).
Pris: 2000:- (1500:- vid snabb affär)
Edit: Nytt pris..
Har ändas provat det i min ägo. Grenröret är i toppenskick.
Vill jag sälja det för anser att jag själv inte har någon användning för det, så som jag kör min CTR (brukis).
Pris: 2000:- (1500:- vid snabb affär)
Edit: Nytt pris..
Senast redigerad av mwahlgren den 2 augusti 2011, 09:49, redigerad totalt 2 gång.
Michael Wahlgren
Honda Civic TYPE R -04
Volvo V40 T4 Trophy -03 såld!
Honda Civic 1.6 VTI -00 såld!
Honda Civic 1.4 -96 såld!
Honda Civic TYPE R -04
Upp!
Senast redigerad av mwahlgren den 2 augusti 2011, 09:49, redigerad totalt 1 gånger.
Michael Wahlgren
Honda Civic TYPE R -04
Honda Civic TYPE R -04
-
saxenhausen
- Bil: type-r
- Namn: jimmy
hallå ja.. är sugen på ditt grenrör! jag ger dig 1000 kr så kan jag betala frakt om de är så!
mvh jimmy
mvh jimmy