17" EP3 fälgar nyrenoverade
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
då har jag skaffat mig nya fälgar och måste därför sälja de jag har nu
de renoverades i somras, dvs blästrades och pulverlackades vita.
sitter nästintill nya m+s däck på som köptes i samband med renoveringen.
vill ha snabba pengar så man kan nog säga att jag skänker bort fälgarna... pris: 3000 kr
inga som helst märken eller liknande.
finns i halmstad

pris: 3000 eller bud
de renoverades i somras, dvs blästrades och pulverlackades vita.
sitter nästintill nya m+s däck på som köptes i samband med renoveringen.
vill ha snabba pengar så man kan nog säga att jag skänker bort fälgarna... pris: 3000 kr
inga som helst märken eller liknande.
finns i halmstad

pris: 3000 eller bud
Senast redigerad av Korre den 15 januari 2012, 11:48, redigerad totalt 1 gånger.
Kourosh Entezari
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
hösta bud 4000 just nu
Kourosh Entezari
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
åååp
Kourosh Entezari
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
Hej!
Jag tar de gärna för 3000 kr som vi sa från början! Något nytt bud fick jag inte reda på att du fått förrän jag trillade över din annons här på HPC! Och när vi pratades vid förra gången så passade inte dina nya fälgar och du inte skulle sälja, har du ändrat dig?
Annars vill jag nog påpeka ditt lustiga sätt att göra affärer på!
Du hade upp:at med 4000 kr den 2:e januari, och vi pratades vid den 13:e januari... Det var ju då du inte skulle sälja längre! Men nu har du åååp:at igen, hur gör vi nu?
Pär, Malmö
Jag tar de gärna för 3000 kr som vi sa från början! Något nytt bud fick jag inte reda på att du fått förrän jag trillade över din annons här på HPC! Och när vi pratades vid förra gången så passade inte dina nya fälgar och du inte skulle sälja, har du ändrat dig?
Annars vill jag nog påpeka ditt lustiga sätt att göra affärer på!
Du hade upp:at med 4000 kr den 2:e januari, och vi pratades vid den 13:e januari... Det var ju då du inte skulle sälja längre! Men nu har du åååp:at igen, hur gör vi nu?
Pär, Malmö
haha lugn nu
jag har fortfarande inte sålt iväg fälgarna och så som jag sa till dig ska jag göra det när jag passat in de andra fälgarna. jag kommer inte släppa iväg de nu.
jag sa till dig att det skulle bli aktuellt till sommar igen och att du var mer än välkommen att höra av dig då.
mitt lustiga sätt att göra affärer på? vad har jag missat nu?
jag sa till dig att det skulle bli aktuellt till sommar igen och att du var mer än välkommen att höra av dig då.
mitt lustiga sätt att göra affärer på? vad har jag missat nu?
Kourosh Entezari
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld