Turbokit samt d16y8 delar

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Honda Performance Clubs Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen/Ledningen HPC
Chrizze47
Wannabe
Wannabe
Bil: Honda Crx Esi Motegi
Namn: Christofer Nilsson

1 oktober 2019, 14:05

Ifall du är intresserad eller vill ha bilder av något skriv på PM så får du mitt nummer.

Säljer ett bolt on turbokit till d16 (B16 o B18 viss modifiering)
Turbo Garret AiResearch TB011 (Fabriksrenoverad av garret i frankrike för 3000kr, oanvänd sen dess)
Bränsletrycksregulator
Intercooler (inte helt ny men helt tät)
4x Bosh 380cc spridare
Turbotimer
Turbogrenrör för D16
Luftfilter Kon
Blow off valve
Slutrör
Oljetrycksmätare
gamla slitna slangar men nya aluminiumrör med anslutningar medföljer (köptes nya för 700kr)
Säljer helst allt i ett för 4500kr men om det inte passar så säg vilka delar du vill ha samt pris. Bolt om på D16 men passar andra honda motorer med små modifieringar. Killen jag köpte av hade fått upp sin D16z6 i 285hk på originaldelar med detta. Jag har aldrig använt det.

Till D16Y8
Topplock med sliten kamaxel och liftare. Ventiler, vtecbrygga, vtec solenoid, block och ventilkåpa i bra skick. passar andra D16 motorer. Kan vara bra att bygga trimtopp på? Ge mig ett pris
Komplett bottom end till D16y8 (samma botten som andra D16 motorer). Allt är på förutom topplock. Men kolvar, vev, sensorer, stakar, cylindrar är i fint skick, tog toppen från denna motor. Ge mig ett pris
Komplett insug med spridare, sensorer och mätare. ge mig ett pris
Grenrör med lambdasond(passar andra d16) 400kr
Fördelare 400kr med sladdar
Skriv till mig om det är något annat du söker.
Chrizze47
Wannabe
Wannabe

1 oktober 2019, 14:13

Delarna finns i norra Stockholm men kan köras ned enda till Södertälje ifall det önskas. Frakt går även att ordna med dhl eller bussgods.
Chrizze47
Wannabe
Wannabe

23 oktober 2019, 23:21

Allt finns kvar, säljer av det billigt så skicka ett bud på det du vill ha
Skriv svar