Garagerensning K swap prylar!!!:)
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Tampio021
- Bil: Honda CRX
- Namn: Markus Tampio
- Has thanked: 1 time
Hallå alla
Har rensat lite och tänkte göra mig av med lite prylar som inte kommer komma till användning. Bla:
K-TUNED 4-1 2.5'' (TRUE MERGE) STAINLESS STEEL MANIFOLD K-SWAP. (CIVIC/CRX/DEL SOL/INTEGRA). Helt nytt och oanvänt. Har dock provmonterat det lite lätt. Kvitto finns. Hade tänkt mig 5500:- men kan diskuteras. Kan skickas. K-tuned billet Rsx shifter box. Kopia men är nog en utav dom bättre kopiorna. Känns rejäl och kvalitativ. Inkl monteringsplatta. 1500:- eller bud. Kan skickas. Rsx shifter cables & trans bracket. 1500:- eller bud. Kan skickas.
Obs! Spakställ och wire kan säljas som ett paket för 2500:-.
Megan Racing Drift Spec sport avgassystem Honda Crx 88-91 pris: 3500:- bvsa. Helst avhämtning men kan skickas i värsta fall, köpare står för frakt och ev emballage isf. Precision Works tractionbar till Crx 88-91. 1000:- eller bud. Kan skickas. Precision Works K swap radiator hoses. 400:- eller bud. Kan skickas.
K-TUNED 4-1 2.5'' (TRUE MERGE) STAINLESS STEEL MANIFOLD K-SWAP. (CIVIC/CRX/DEL SOL/INTEGRA). Helt nytt och oanvänt. Har dock provmonterat det lite lätt. Kvitto finns. Hade tänkt mig 5500:- men kan diskuteras. Kan skickas. K-tuned billet Rsx shifter box. Kopia men är nog en utav dom bättre kopiorna. Känns rejäl och kvalitativ. Inkl monteringsplatta. 1500:- eller bud. Kan skickas. Rsx shifter cables & trans bracket. 1500:- eller bud. Kan skickas.
Obs! Spakställ och wire kan säljas som ett paket för 2500:-.
Megan Racing Drift Spec sport avgassystem Honda Crx 88-91 pris: 3500:- bvsa. Helst avhämtning men kan skickas i värsta fall, köpare står för frakt och ev emballage isf. Precision Works tractionbar till Crx 88-91. 1000:- eller bud. Kan skickas. Precision Works K swap radiator hoses. 400:- eller bud. Kan skickas.