Vinterhjul ev däck . Till EP3

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
yoppe
Inlägg: 47
Blev medlem: 12 juni 2005, 21:10
Bil: Accord
Namn: Joakim Wallén
Ort: Kungälv
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Hej söker vinterhjul 16-17 tum spelar ingen roll dubbat eller dubbfritt spelar ingen roll men åtminstone 5mm kvar och inga dyra fälgar utan ett billigt ser.
Kan även vara intresserad av enbart däck 2 st (Vinterdäck) 205/45-17 eller 215/45-17 minst ca 5 mm och skäligt pris.
Med vänlig hälsning, Joakim
Joakim Andrén
lowpass
HPC Medlem
Inlägg: 2430
Blev medlem: 5 februari 2012, 18:06
Bil: EP3
Namn: Agge Alonzo
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Har ett set 16 tum svf med nokian hakka r2. Inga skönheter till fälgar men bra däck. Runda och fina
1000kr. Suttit på civic gen 9.
Finns i Stockholm
yoppe
Inlägg: 47
Blev medlem: 12 juni 2005, 21:10
Bil: Accord
Namn: Joakim Wallén
Ort: Kungälv
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Hade helt klart varit intresserad om jag inte bodde i Gbg, blir lite långt att åka för att hämta och frakten kostar nog mer än det är värt.
Joakim Andrén
Skriv svar