Honda Integra DC2 delar
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Viinikka
- Bil: Honda Civic EG
- Namn: Markus Viinikka
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 11 times
Lägger ut lite delar då dessa kommer bli över, plockas av när intresse finns att köpa 
- J'Racing Titan avgassystem, 60mm storlek om jag inte missminner mig. Lite modifierat, kortat för att få plats med racekat samt k-swap.
Pris 7,000kr, bvsa!
- Innovative stål motorfästen till K-swap, passar Honda Civic EG, Delsol, Integra DC, tror dessa funkar på EJ/EK om man byter framvagn till EG.
Pris 3,000kr, bvsa!
- Hemmabyggda K-swap vajrar med justering inne i kupen.
Pris 600kr, bvsa!
- Billet växelspaks monteringsplatta, för tex CRV, DC5 samt likande eftermarknads varianter.
Pris 500kr, bvsa!
- NRG shorthub, kort rattnav som passar Civic EG, Integra DC2 och kanske Delsol. Perfekt om man ska ha quick release som bygger lite mer.
Pris 850kr, bvsa!
- Quick release, vet ej märket.
Pris 600kr, bvsa!
Kommer fylla på med tiden! Bilder ordnas vid intresse, skicka PM eller hör av er på SMS.
0765603830
- J'Racing Titan avgassystem, 60mm storlek om jag inte missminner mig. Lite modifierat, kortat för att få plats med racekat samt k-swap.
Pris 7,000kr, bvsa!
- Innovative stål motorfästen till K-swap, passar Honda Civic EG, Delsol, Integra DC, tror dessa funkar på EJ/EK om man byter framvagn till EG.
Pris 3,000kr, bvsa!
- Hemmabyggda K-swap vajrar med justering inne i kupen.
Pris 600kr, bvsa!
- Billet växelspaks monteringsplatta, för tex CRV, DC5 samt likande eftermarknads varianter.
Pris 500kr, bvsa!
- NRG shorthub, kort rattnav som passar Civic EG, Integra DC2 och kanske Delsol. Perfekt om man ska ha quick release som bygger lite mer.
Pris 850kr, bvsa!
- Quick release, vet ej märket.
Pris 600kr, bvsa!
Kommer fylla på med tiden! Bilder ordnas vid intresse, skicka PM eller hör av er på SMS.
0765603830