B16A2
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
larsa86

- Bil: Civic VTi EK4
- Namn: Lars-Jörgen Wigertz
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 103 times
- Kontakt:
Tjena,
Har nu en B16A2 jag öppnat och kollat.
Tapparna ser fina ut, inget spel i veven.
Ramlager hade material kvar och var inte brända eller hade några djupa repor.
Vevlager hade lite märken så dem hade jag bytt men det var material kvar och Hondas gröna märkning på dem så man vet vilken storlek det skall vara. Inte mkt avlagring på kolvarna heller faktiskt och loppen är fina. Behöver ett bättre tvätt och rengöring.
Komplett shortblock med topp bultar och svänghjul. 10.000 SEK
Har tillhörande topplock. Samma sak där inget att anmärka på men behöver också en mer noggrann tvätt, man ser godset på avgas sidan så inte mkt avlagring där heller för en begagnad. 5000 SEK (utan kamaxlar och ventilkåpa)
B18C4 kamaxlar med kamdrev installerade. Bra skick. 2000 SEK
Ventilkåpa med locket för tändstift och olje locket. Utan alla packningar. 1000 SEK
Edelbrock Performer insug (bart) med insugsrör,filter och velocity stack. 4000 SEK
Har nu en B16A2 jag öppnat och kollat.
Tapparna ser fina ut, inget spel i veven.
Ramlager hade material kvar och var inte brända eller hade några djupa repor.
Vevlager hade lite märken så dem hade jag bytt men det var material kvar och Hondas gröna märkning på dem så man vet vilken storlek det skall vara. Inte mkt avlagring på kolvarna heller faktiskt och loppen är fina. Behöver ett bättre tvätt och rengöring.
Komplett shortblock med topp bultar och svänghjul. 10.000 SEK
Har tillhörande topplock. Samma sak där inget att anmärka på men behöver också en mer noggrann tvätt, man ser godset på avgas sidan så inte mkt avlagring där heller för en begagnad. 5000 SEK (utan kamaxlar och ventilkåpa)
B18C4 kamaxlar med kamdrev installerade. Bra skick. 2000 SEK
Ventilkåpa med locket för tändstift och olje locket. Utan alla packningar. 1000 SEK
Edelbrock Performer insug (bart) med insugsrör,filter och velocity stack. 4000 SEK
Lars-Jörgen Wigertz
Sekreterare
Bilen På Instagram: larsa_honda
Sekreterare
Bilen På Instagram: larsa_honda