Intressekoll: 17" SSR fälgar (Speed Star Racing)..1 fälg har mindre bula :(

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
hondapower
Inlägg: 504
Blev medlem: 29 juli 2004, 18:01
Ort: norrköping
Been thanked: 3 times

Kollar lite intresse om någon kanske skulle va intresserad.
En fälg har en liten bula sedan frugan hittade en sten på vägen, den behöver riktas/tryckas ut.
Har fått kostnadsförslag lokalt på 1500-2500kr för att fixa den, men vet inte...Sitter annat på hennes bil nu också.
Har en mindre touch på innertunnan från ett däckjärn, bara kosmetiskt i färgen och syns inte när ett däck sitter på.


Bortsett från ovan så är dom överlag i hyfsat bra skick, dom är använda men har brukats av försiktig kvinna.
17x7
ET/Offset: 50
Bultmönster: 4/100
Navmått: ~63mm med tumstock (ska försöka mäta lite mer noga)
(Centrumkåpor finns även fast dom inte är med på bilderna nu).

Hojta till i PM vid intresse
Finns i Östergötland, frakt frågan diskuteras vid intresse.
Då pris måste finnas med så sätter vi nått för att: 4000kr



Bör passa bra på ex 4-bult Civic då dom har hyfsat högt offset std.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild