Får ju inte igenom min crx vt genom besiktningen så jag skulle behöva en katalysator och testa om det är det som är felet.
så om någo har en fungerande tillsalu eller om någon skulle kunna låna ut sin (om den behövs skickas så står jag för all frakt och kanske lite till). någon som kan hjälpa mig?
/Robert
Katalysator till crx vt
Robert Gustafsson
attitudemotorclub.com
attitudemotorclub.com
Jag har precis plockat ner min "katt" efter att ha besiktigat buren.
Du får låna den om du fixar transporten.
Kommer att ha en hektisk vecka på jobbet som kommer,
och så skall allt annat fixas innan vår sommarsemster.
Det bästa vore om ngn, kunde hämta den hemma hos mig, (orkar inte springa till posten och packa in den),
så får du lämna tillbaka den i höst.
Det bästa vore om ngn, kunde hämta den hemma hos mig, (orkar inte springa till posten och packa in den),
Mvh Benci_Hovanyi
<!--QuoteBegin-benci+3 Jul 2005, 22:38:01--><div class='quotetop'>QUOTE(benci @ 3 Jul 2005, 22:38:01)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag har precis plockat ner min "katt" efter att ha besiktigat buren.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=160253"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ska kolla om jag kan fixa någon som kan hämta den, kan inte komm apå någon nu men ska kolla Jag var ju i stockholm förra veckan vilken otur....
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=160253"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ska kolla om jag kan fixa någon som kan hämta den, kan inte komm apå någon nu men ska kolla Jag var ju i stockholm förra veckan vilken otur....
Robert Gustafsson
attitudemotorclub.com
attitudemotorclub.com
Ingen som har någon att sälja /"hyra ut" då jag snart måste ha ombesiktigat igen? Har tyvär inga vägar förbi stockholm...
Robert Gustafsson
attitudemotorclub.com
attitudemotorclub.com
Är det samma kat som på Civic 1.5 -89? I så fall kanske jag har en till salu.
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
Göteborg
Civic EK4 -00 *såld*
Tack till
SCRAM
<!--QuoteBegin-Mibbe+5 Jul 2005, 15:04:47--><div class='quotetop'>QUOTE(Mibbe @ 5 Jul 2005, 15:04:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Är det samma kat som på Civic 1.5 -89? I så fall kanske jag har en till salu.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=160859"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
va ska du ha för den? någon som vet om det är samma?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=160859"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Robert Gustafsson
attitudemotorclub.com
attitudemotorclub.com
<!--QuoteBegin-BOB+6 Jul 2005, 22:40:58--><div class='quotetop'>QUOTE(BOB @ 6 Jul 2005, 22:40:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Mibbe+5 Jul 2005, 15:04:47--><div class='quotetop'>QUOTE(Mibbe @ 5 Jul 2005, 15:04:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Är det samma kat som på Civic 1.5 -89? I så fall kanske jag har en till salu.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=161442"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag måste hem och kolla upp skicket på den först. Se om jag kan hitta några gammal bes papper så att värdena inte var skit med den. Jag ska hem till Växjö i helgen så jag kan kolla då. Som sagt om den passar på en VT har jag ingen aning om.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=161442"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag måste hem och kolla upp skicket på den först. Se om jag kan hitta några gammal bes papper så att värdena inte var skit med den. Jag ska hem till Växjö i helgen så jag kan kolla då. Som sagt om den passar på en VT har jag ingen aning om.
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic EK4 -00 *såld*
Tack till
SCRAM
Göteborg
Civic EK4 -00 *såld*
Tack till
SCRAM
Hej!
Har en katalysator till crx vt liggandes.... du kan få den för 500:- jag bor 10 mil söder om jkpg...
Mvh
Fredrik
Har en katalysator till crx vt liggandes.... du kan få den för 500:- jag bor 10 mil söder om jkpg...
Mvh
Fredrik
Fredrik Johansson
Kör en VW Golf TDi 110hk Highline -00 och en Opel Corsa 16v TIC -83, har innan det haft bl a tre såna där CRX v-tec..
Kör en VW Golf TDi 110hk Highline -00 och en Opel Corsa 16v TIC -83, har innan det haft bl a tre såna där CRX v-tec..
<!--QuoteBegin-Fredrik_J+12 Jul 2005, 11:48:43--><div class='quotetop'>QUOTE(Fredrik_J @ 12 Jul 2005, 11:48:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hej!
Mvh
Fredrik
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=163324"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
har redan köpt en.. synd att du inte svarade några dagar tidigare då det hade gått fortare att köpa direkt av dig..
Mvh
Fredrik
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=163324"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
har redan köpt en.. synd att du inte svarade några dagar tidigare då det hade gått fortare att köpa direkt av dig..
Robert Gustafsson
attitudemotorclub.com
attitudemotorclub.com