Orginal grenrör till Crx vt el bara Downpipen
-
alexanderj
Måste ha ett grenrör till min Vt gärna med båda lamdorna , inklusive sladdar & kontakter..
Om nån vänlig själv vill låna ut sitt men kankse inte vill sälja så går det åxå jätte bra ..
Bor i Kalmar trakten ....
Om nån vänlig själv vill låna ut sitt men kankse inte vill sälja så går det åxå jätte bra ..
Bor i Kalmar trakten ....
Senast redigerad av alexanderj den 22 mars 2007, 23:09, redigerad totalt 1 gånger.
Alexander Johansson , Högsby
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
ursäkta att ja "stör" lite i din köpes tråd nu,men är det inte bra onödigt att byta till org grenrör bara för bes om du bara har ett extraktor nu?!
(om det bara? är pga att du inte tror ditt extraktor klarar sig igenom bes)
ja bes alltid med mitt extraktor på..känner nog ingen som bytt heller om dom kört N/A till ett org rör.
back to topic,Xplojt har ett orginal rör han säljer..dock va det inte "down pipe" delen på det om ja kommer ihåg rätt.
(om det bara? är pga att du inte tror ditt extraktor klarar sig igenom bes)
ja bes alltid med mitt extraktor på..känner nog ingen som bytt heller om dom kört N/A till ett org rör.
back to topic,Xplojt har ett orginal rör han säljer..dock va det inte "down pipe" delen på det om ja kommer ihåg rätt.
Senast redigerad av hondapower den 21 mars 2007, 19:14, redigerad totalt 1 gånger.
-
alexanderj
hmm , har besiktat bilen men fick inte bra värden då det bara satt en lamnda på mitt dc rör . & jag har bara en lamnda nu nån har ju skarvat i hopp 2 till en sladd :ranting: . så jag tänkte köpa ett org rör med 2 lamndor bara byta & besikta då ju :thumbup:
-
alexanderj
nån måste ju :crybaby:
-
alexanderj
ingen ,, tycker det borde finnas en massa rör där ute !!
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... opic=36655" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... c=36655</a>
-
alexanderj
jo vet men de händer inge där ...