Dc sport grenrör (eller annat), K-pro, racekat. Civic type R

Valpen11

Jag har redan 2.5" catback. öppet filter. söker extraktorgrenrör, vill också ha K-pro.
någon som har förslag på annat jag kan slänga på?

:D
Clintan_86

Valpen11 skrev:Jag har redan 2.5" catback. öppet filter. söker extraktorgrenrör, vill också ha K-pro.

Tjena Tobias !

Kul att du hittat hit, har sett att du är riktigt inne på att få lite mer klös i bilen ;)
Kan ju säga att vi är två ! Bara ekonomin börjar rätt till sig snart och man får börja jobba igen :P
Har kollat lite på hytech-kopia och sen svettsa fast en racekatt på de, eller rättare sagt, Malkolm har rekommenderat :P
Slipper man plocka dän och byta vid varje besiktning ..
Tycker du ska klämma dit med ett RBC- insug om du ändå är på G ;)

Mvh
Valpen11

Clintan_86 skrev:<!--quoteo(post=577249:date=14 Jan 2010, 17:38:03:name=Valpen11)--><div class='quotetop'>QUOTE(Valpen11 4 14 Jan 2010, 17:38:03) <a href="index.php?act=findpost&pid=577249"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jag har redan 2.5" catback. öppet filter. söker extraktorgrenrör, vill också ha K-pro.

Tjena Tobias !

Kul att du hittat hit, har sett att du är riktigt inne på att få lite mer klös i bilen ;)
Kan ju säga att vi är två ! Bara ekonomin börjar rätt till sig snart och man får börja jobba igen :P
Har kollat lite på hytech-kopia och sen svettsa fast en racekatt på de, eller rättare sagt, Malkolm har rekommenderat :P
Slipper man plocka dän och byta vid varje besiktning ..
Tycker du ska klämma dit med ett RBC- insug om du ändå är på G ;)

Mvh
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Tjena Magnus hur går det med foten? :D jaa det är ju ekonomin som är boven. men får lönen från jul nu i januari. känns ju inte så seriöst med det systemet som sitter på nu, vette fan vad det är för grejjer den kallen satt på. skramlar ju lite fint vid tomgången också. hittade en bra sida från england via hondata.com som säljer grenrör för ca 5000 svenska, men funderar på att byta ut från cat och bakåt så jag vet vad jag kör med, bytte ut luftfiltret som satt på till ett AEM dryflow filter får bättre magkänsla av det ;) vad har du funderat på att göra med din kärra till sommaren? måste ju dra ifrån Aero jocke :D
Skriv svar