Dc sport grenrör (eller annat), K-pro, racekat. Civic type R
-
Clintan_86
Tjena Tobias !Valpen11 skrev:Jag har redan 2.5" catback. öppet filter. söker extraktorgrenrör, vill också ha K-pro.
någon som har förslag på annat jag kan slänga på?
Kul att du hittat hit, har sett att du är riktigt inne på att få lite mer klös i bilen
Kan ju säga att vi är två ! Bara ekonomin börjar rätt till sig snart och man får börja jobba igen
Har kollat lite på hytech-kopia och sen svettsa fast en racekatt på de, eller rättare sagt, Malkolm har rekommenderat
Slipper man plocka dän och byta vid varje besiktning ..
Tycker du ska klämma dit med ett RBC- insug om du ändå är på G
Mvh
Tjena Tobias !Clintan_86 skrev:<!--quoteo(post=577249:date=14 Jan 2010, 17:38:03:name=Valpen11)--><div class='quotetop'>QUOTE(Valpen11 4 14 Jan 2010, 17:38:03) <a href="index.php?act=findpost&pid=577249"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jag har redan 2.5" catback. öppet filter. söker extraktorgrenrör, vill också ha K-pro.
någon som har förslag på annat jag kan slänga på?
Kul att du hittat hit, har sett att du är riktigt inne på att få lite mer klös i bilen
Kan ju säga att vi är två ! Bara ekonomin börjar rätt till sig snart och man får börja jobba igen
Har kollat lite på hytech-kopia och sen svettsa fast en racekatt på de, eller rättare sagt, Malkolm har rekommenderat
Slipper man plocka dän och byta vid varje besiktning ..
Tycker du ska klämma dit med ett RBC- insug om du ändå är på G
Mvh
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tjena Magnus hur går det med foten?