Civic ESI helst HB, fint skick!

Nedde

Letar efter en civic esi åt min bror, helst inte för många mil på motorn, gärna "hyfsat" rostfri svensksåld alt dokumenterad import, besiktigad och skattad (ej krav på skatt). Orginal eller inte, spelar ingen roll, ska fungera som bruksbil (all inredning ska finnas i, vitala delar ska fungera), inget som behöver jobb för jag varken har tid eller lust o skruva på hans bil!

Han kan ge runt 30 000 kr kontant och letar främst i skånetrakten, utanför skåne är dock inte uteslutet.

Hans mail för kontakt: adnan.zeljkovic@live.se
Nummer: 0735063375

Mvh!
Nedde

Råkade skriva i fel, vänligen flytta till Köpes sektion, ursäktar för misstaget!
Nedde

uppar
Nedde

Nu öppen för förslag, kom med vad ni har sålänge det uppfyller några av kraven!

Trevlig helg!
Nedde

upp :)
bguzelsoy
Bil: civic vti
Namn: Alex85

UPPPP !!!

Glöm inte skriva %100 ABS SKA FUNGERAR !

:youwish:

:toot:
Civic Esi 93
Civic Aerodeck 98 Såld
Civic Vti 92 - Såld
Civic Esi 92 - Såld
Civic 1.4is - Såld
Civic Esi 93 - Såld
Nedde

Onödigt inlägg... Kan inte avhjälpa det faktum att min bror inte vill köpa en bil med några sådana defekter (alt dras kostnaderna för dessa av på priset)..jag sj har inte tid eller lust att skruva med hans bilar och jag har förklarat för dig att om du vill sälja den till honom fixa felen eller sälj till någon som vill fixa med den. mvh
sk8micke
Bil: prelude bb6
Namn: Micke svensson
Been thanked: 1 time

förstår din bror abs kan kosta multum å fixa!sen en esi för dom pengarna ska fan va i nyskick :P
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style

www.garaget.org/sk8micke

kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
Nedde

sk8micke skrev:förstår din bror abs kan kosta multum å fixa!sen en esi för dom pengarna ska fan va i nyskick :P
Problemet är ju att han inte har något intresse i att skruva, han letar efter något och köra. Förvisso men det beror ju på hur mycket pengar som är nerlagt :) Den får jättegärna vara billigare än 30k också :P

Trevlig fortsatt vecka!
bguzelsoy
Bil: civic vti
Namn: Alex85

Nedde skrev:<!--quoteo(post=581226:date=28 Feb 2010, 23:29:12:name=sk8micke)--><div class='quotetop'>QUOTE(sk8micke 4 28 Feb 2010, 23:29:12) <a href="index.php?act=findpost&pid=581226"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->förstår din bror abs kan kosta multum å fixa!sen en esi för dom pengarna ska fan va i nyskick :P
Problemet är ju att han inte har något intresse i att skruva, han letar efter något och köra. Förvisso men det beror ju på hur mycket pengar som är nerlagt :) Den får jättegärna vara billigare än 30k också :P

Trevlig fortsatt vecka!
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Men han behöver förstår civic esi är gamla bil från 92 och nästan 17-18 år gammal bilar.Vilken bil som helt måste renovera byta så där.. Men jag hoppas han kan hitta som han önskar.
Senast redigerad av bguzelsoy den 1 mars 2010, 13:17, redigerad totalt 1 gånger.
Civic Esi 93
Civic Aerodeck 98 Såld
Civic Vti 92 - Såld
Civic Esi 92 - Såld
Civic 1.4is - Såld
Civic Esi 93 - Såld
Nedde

Jodå han är införstådd med att alla bilar behöver tillsyn någon gång då och då. Men han vill inte köpet något som ska börja sluka pengar efter 17 km (närmaste verkstad var vi bor). Jag anser likaså själv att allt ska fungera på en bil man köper. Om din kupé fläkt ger upp... då lagar du givetvis den omgående för att inte rutorna ska imma i alla fall i denna kyla? :) Likaså om abs slutar fungera...är ju ett allvarligt problem att bromsarna inte fungerar korrekt (de fungerar säkert att bromsa med men inte lika effektivt). Bil med abs är avsevärt säkrare också och det borde vara något man fixar omgående då det sänker bilens säkerhetsstandard markant. Jag kan inte köra min bil om spolarvätske lampan tänds ens...utan att hälla på direkt, men det är ju jag :).

Upp!!
Skriv svar