Bilmattor till Honda Civic Type R EP3
Tjenare! Som rubriken lyder söker jag nya mattor till min bil, Då de gamla är rätt slitna. Det är då alltså de enskilda mattorna jag söker och inte hela mattan i bilen. Någon som har några i princip nya hemma? Eller vet en bra sida som man kan beställa ifrån. För jag har verkligen letat på internet utan att hitta något bra så nu frågar jag alla kunniga hondaentusiaster här istället!
Bilmodell: Type R EP3 -05:a
Tack på förhand! MVH Vinne
Bilmodell: Type R EP3 -05:a
Tack på förhand! MVH Vinne
Vincent "Vinne" Ekelund
Har kört:
Honda Civic Type R EP3 2005
Honda Civic Type R FN2 2009
Kör:
Honda Jazz 2013
Har kört:
Kör:
Honda Jazz 2013
-
Oliwer.Garant
- Bil: Del Sol
- Namn: Oliwer Pesonen
Ska du använda bilen i vinter? I så fall köp Rensi mattor på mekonomen (med hög kant så skiten stannar på mattan) och köp sedan nya från Honda åf till sommarn för ca 800kr, de kommer annars bara bli förstörda under vinterhalvåret+risk för mögel.
Mvh Oliwer
Mvh Oliwer
/Oliwer Pesonen Garant Treborn
Del Sol Projektbil.
Yamaha XJ 550 82 café
Del Sol Projektbil.
Yamaha XJ 550 82 café
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Hur är passningen på dessa ?David Lundin skrev:Dessa skall väl funka? http://www.akr-performance.nl/shop_uk/c ... ormats.php
Christos Mavropoulos
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Tror Gabbi har mattor i sin RSX från AKR, tycker inte dom är nån höjdare.
Har tyvärr inget artnr men kolla med Rosenholtz.
Köpte nya mattor till min Integra och det kostade inte många hundra för alla 4 mattor.
Har tyvärr inget artnr men kolla med Rosenholtz.
Köpte nya mattor till min Integra och det kostade inte många hundra för alla 4 mattor.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Nä bilen ska stå inne i vinter har jag tänkt mig. Men annars hade de ju varit en solklarhet. Man kan ju inte ha tygmattorna på vintern. Då blir de ju totalt förstörda
..
Jag kollade dem på AKR men jag tyckte inte de var någon höjdare direkt. Hittade lite mugen mattor på ebay som jag funderar på att beställa. Men eftersom vissa här snackar om honda ska jag åka in till mitt lokala honda ombud och se vad de tar för ett sett nya mattor
Jag tackar för alla tips! Och jag sagt i tidigare inlägg! Vilket bemötande man får här på sidan. Jag är helt ny här och vilket bemötande! För er som undrar är nyfikna på att se vad jag köpt mig för bil. Finns bilder och info på www.garaget.org/Vinne 
MVH!
Jag kollade dem på AKR men jag tyckte inte de var någon höjdare direkt. Hittade lite mugen mattor på ebay som jag funderar på att beställa. Men eftersom vissa här snackar om honda ska jag åka in till mitt lokala honda ombud och se vad de tar för ett sett nya mattor
MVH!
Vincent "Vinne" Ekelund
Har kört:
Kör:
Honda Jazz 2013
Har kört:
Kör:
Honda Jazz 2013