Samarbetspartners ?

Support gällande klubben och medlemskap. Skriv här så kommer någon från ledningen eller styrelsen svara så snabbt de kan.
drogen21
Inlägg: 41
Blev medlem: 8 juni 2009, 19:09
Bil: Civic 1.5 Vtec HB
Namn: Christoffer Dehman

Skulle vilja att ni kolla över Samarbetspartners på forumet om vilka som fortfarande har erbjudande och även vilka som fortfarande "lever"

Mvh Christoffer
Användarvisningsbild
Asse Jr
Inlägg: 243
Blev medlem: 31 december 2007, 23:14
Bil: EK4
Namn: Arslan Golic
Kontakt:

Flyttar till Support » Support - Klubb
tobbe83
Inlägg: 305
Blev medlem: 28 juli 2004, 14:26
Namn: Tobias Eriksson
Ort: Oskarshamn
Has thanked: 6 times

Jag håller på med det för fullt just nu och försöker få till nya avtal med dem. Så håll utkik det händer grejer lite då och då :)
Tobias Eriksson

___________________________
Civic EK4 *Såld*
Honda civic VT *Såld*
Honda prelude 2.2 *såld*
Civic aerodeck 1.5 *såld*
drogen21
Inlägg: 41
Blev medlem: 8 juni 2009, 19:09
Bil: Civic 1.5 Vtec HB
Namn: Christoffer Dehman

tobbe83 skrev:Jag håller på med det för fullt just nu och försöker få till nya avtal med dem. Så håll utkik det händer grejer lite då och då :)
va bra =) men skulle du/ni kunna ta bort dom inaktuella så länge tills det blivit klart ? :)
tobbe83
Inlägg: 305
Blev medlem: 28 juli 2004, 14:26
Namn: Tobias Eriksson
Ort: Oskarshamn
Has thanked: 6 times

Jag har bett någon ta bort de som inte är akutella och det har tagit bort ett antal senaste veckorna, men jag har sett att det ligger några till kvar som kan tas bort. Jag ska försöka få bort några till. Däremot finns det vissa som jag precis arbetar med och där känns det onödigt att ta bort dem för att troligen lägga upp dem igen om någon vecka.
Tobias Eriksson

___________________________
Civic EK4 *Såld*
Honda civic VT *Såld*
Honda prelude 2.2 *såld*
Civic aerodeck 1.5 *såld*
drogen21
Inlägg: 41
Blev medlem: 8 juni 2009, 19:09
Bil: Civic 1.5 Vtec HB
Namn: Christoffer Dehman

tobbe83 skrev:Jag har bett någon ta bort de som inte är akutella och det har tagit bort ett antal senaste veckorna, men jag har sett att det ligger några till kvar som kan tas bort. Jag ska försöka få bort några till. Däremot finns det vissa som jag precis arbetar med och där känns det onödigt att ta bort dem för att troligen lägga upp dem igen om någon vecka.
Låter jätte bra =) o jag håller med dig om att det e onödigt att ta bort gammla som du/ni väntar svar på =).

Mvh Christoffer
Skriv svar