nya bilen (sommar bild.)
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
tjoho tröttnade på alla dyraförsäkringar o tog en tjänstebil från jobbet... hadde ctr eller s2000 funnits med så hadde ja tagit den istället. men s40 t5 an denna duger gött bra den me.
500km avverkade o toknöjd me bilen.
lite bilder.
med dom ubersexiga vinterfälgarna....
500km avverkade o toknöjd me bilen.
lite bilder.
med dom ubersexiga vinterfälgarna....
Senast redigerad av exaro den 12 maj 2007, 15:42, redigerad totalt 1 gånger.
-=o=-
Antonio Barisic - Göteborg
kör: ""Honda Prelude 2.2vti - 1997""
körde:
Peugeot Mi16 - Integra type R - S40 T4 - Astra GSI - civic hb esi - s40 t5 Sport edition
-=o=-
körde:
Peugeot Mi16 - Integra type R - S40 T4 - Astra GSI - civic hb esi - s40 t5 Sport edition
-=o=-
nja de ska va honda <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Du har missat ta bort reg nr på 1 bild.
Du har missat ta bort reg nr på 1 bild.
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
awd väger mer drar mer soppa o långsammare 0-100 sen kan man inte ha lågt sportchassie heller. så kostar de mer oxå.. ser inga fördelar me awd förutom om man skulle hamna på en frusen sjö. alternativt om man skulle trimma bilen över 260 hästar... men inget utav dom 2 sista är aktuellt.. så nej de är vanligt FWD 
jodå honda är kul kommer säkert hamna där igen inom en snar framtid...
-=o=-
körde:
-=o=-
körde:
-=o=-
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
var ut o åkte idag, faktiskt en riktigt trevlig bil må jag säga. grymt originalljud iaf, ser ingen större orsak till att man skulle behöva ändra på 6cd växlare med mp3 och ett ljud som får halva avenyn att kika snett över axeln. sen att exaro inte har nåt lokalsinne är en annan sak <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
- NippleN
- Bil: Civic EE9
- Namn: Lukas Gullberg
NEEEEEEJ! inte en volvo istället för honda ! där går gränsen !!! <!--emo&:(-->
<!--endemo-->
måste säga att du måste byta till en feeeeet honda för att ja ska få tillbaka min tro på dej nu ecci <!--emo&:(-->
<!--endemo-->
måste säga att du måste byta till en feeeeet honda för att ja ska få tillbaka min tro på dej nu ecci <!--emo&:(-->
Lukas Gullberg
0732-022675
Civic EE9R -91
Civic EK3 -96
Civic SL5 -83
0732-022675
Civic EE9R -91
Civic EK3 -96
Civic SL5 -83
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
De verkar ha snott ratten från 93SS <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Grattis!
Grattis!
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
-
Honda4ever
Snygg! Känns som ganska mycket bil att åka i va?
Jocke Johansson.
Kör hellre än bra...
Fd Civic Esi -92
Kör hellre än bra...
Fd Civic Esi -92
En volvo. Inte rolig att köra någonstans. Inte snygg, inte ful. En volvo. Bekväm att transportera arselet i dock. Hade nog funkat som tjänstebil, roligare än min polo 1,4 iaf! 
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
ähum, vet inte om jag håller med dig där menexaro skrev:awd väger mer drar mer soppa o långsammare 0-100 sen kan man inte ha lågt sportchassie heller. så kostar de mer oxå.. ser inga fördelar me awd förutom om man skulle hamna på en frusen sjö. alternativt om man skulle trimma bilen över 260 hästar... men inget utav dom 2 sista är aktuellt.. så nej de är vanligt FWD
Men men inget fel på volvo, den är nog riktigt bra även om jag hade valt s60 om jag skulle byta bort hondan. (vilket aldrig kommer ske
Peter Olsson
Jag tycker den går helt okej, man åker riktigt bekvämt faktiskt, fast man blir ju jävligt lätt fartblind med en sån bil
inte så att det är nån större skillnad att köra 100 eller 200 med den 
Det jag tycker är sämst är att man som förare inte får nån feedback från bilen och att man typ inte har nån kontakt med kopplingen och växellådan.
Men attans va kul det är med nybilar =)
Det jag tycker är sämst är att man som förare inte får nån feedback från bilen och att man typ inte har nån kontakt med kopplingen och växellådan.
Men attans va kul det är med nybilar =)
Speed is an addiction, that makes me a junkie
0707396659
0707396659
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
klart en awd drar mer soppa en en fwd, normalt är ju awd bilarna lite högre samt att det blir mer vki att förflytta samt turbulens vid bakvagnen..
denna bilen har oerhörd körglädje för att va en volvo, bra chassie! doch saknar man responsen och den exakta å precisa känslan
denna bilen har oerhörd körglädje för att va en volvo, bra chassie! doch saknar man responsen och den exakta å precisa känslan
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Har kört grannens T5 några gånger och jag ifrågasätter verkligen om där är över 200hk i den bilen, slöare och mindre responsiv motor har jag inte varit med om på mycket länge. Trög och svårbestämt chassi med sportpoaket är också ett stort minus, studsig och hoppgi, men ändå mjuk som en pråm om man pressar den. Och diff, när ska volvo och saab lära sig att man måste ha diffbroms till turbomotorer med högt vrid i låga register. AWD utan diffbroms är hopplöst.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
-
Honda4ever
Volvos "sportpaket" är verkligen dåligt. Min uppfattning om paketet är precis som din, antar att man inte vågat prioritera bort komforten fullt ut och resultatet är ett chassie som varken är sportigt eller komfortabelt, dock ganska komfortabelt i höga farter.M Scotte skrev:sportpoaket är också ett stort minus, studsig och hoppgi, men ändå mjuk som en pråm om man pressar den.
Jocke Johansson.
Kör hellre än bra...
Fd Civic Esi -92
Kör hellre än bra...
Fd Civic Esi -92
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
håller faktiskt med där, tycker det är synd att dom är rädda för att göra en riktigt sportig bil..
s40t5 awd med lättare svänghjul, lsd, styvare krängningshämmare, coilovers, fetare bromsar, exaktare styrning, uppskruvat laddtryck och lite smågrejor för responsen skulle nog kunna utmana imprezan och evon.. i vikt ligger den ju mellan evon och ipmrezan..
s40t5 awd med lättare svänghjul, lsd, styvare krängningshämmare, coilovers, fetare bromsar, exaktare styrning, uppskruvat laddtryck och lite smågrejor för responsen skulle nog kunna utmana imprezan och evon.. i vikt ligger den ju mellan evon och ipmrezan..
kör:
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
volvo bara går sönder hehe *märkt för livet*
------------------------
------------------------