Jimmy goes Canibeat
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Little Elk
- Namn: Fredrik Edin
Tycker att vår allas favvo Jimmy ska få lite plats här med sin bubbla då till och med Canibeat gett han ett repotage.

Jimmy, bilen är ruggigt läcker! Bilderna var inte dåliga heller.
Hela repotaget hittar ni här:
http://www.canibeat.com/2010/03/hly-sweedish-beetle/

Jimmy, bilen är ruggigt läcker! Bilderna var inte dåliga heller.
Hela repotaget hittar ni här:
http://www.canibeat.com/2010/03/hly-sweedish-beetle/
Senast redigerad av Jimmy den 13 augusti 2010, 04:28, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: fixade till bildlänkarna
Anledning: fixade till bildlänkarna
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Mycket fin!
Undrar vad den skulle göra runt Lundabanan... Jo, den skulle göra av med bakdäcken på några varv
Undrar vad den skulle göra runt Lundabanan... Jo, den skulle göra av med bakdäcken på några varv
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
HAHA!
visst är den hård =)
ja man blev lite paff när dom hörde av sig å ville göra en liten feature med mig,
dock försvann en jääävla massa text som skulle vart med igentligen men kanske va för att
jag skrev att han fick gärna renskriva för ja stavar som en kratta, då försvann det lite saker här å där.
canibeat är en under"grupp" till Stanceworks.com å den bloggen har ja följt med stortintresse sen starten,
och är väll en av dom större USA bloggarna i den genren som ja letar grejjer och inspiration på
Följ min blogg vettja www.JJizzle.wordpress.com
visst är den hård =)
ja man blev lite paff när dom hörde av sig å ville göra en liten feature med mig,
dock försvann en jääävla massa text som skulle vart med igentligen men kanske va för att
jag skrev att han fick gärna renskriva för ja stavar som en kratta, då försvann det lite saker här å där.
canibeat är en under"grupp" till Stanceworks.com å den bloggen har ja följt med stortintresse sen starten,
och är väll en av dom större USA bloggarna i den genren som ja letar grejjer och inspiration på
Följ min blogg vettja www.JJizzle.wordpress.com
Senast redigerad av Jimmy den 11 mars 2010, 04:56, redigerad totalt 1 gånger.
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
- Hattori Honda

- Bil: Civic 40th anniv. ed., 2012
- Namn: Andreas Engstrom
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Vansinnigt cool bil! Kan inget om den där scenen, men pinstripesen var en snygg touch. :thumbup:
Skön blogg också för den delen. Gillade Simply Clean-videon! Vem hade trott att hipsters gillade japanska bilar?
Skön blogg också för den delen. Gillade Simply Clean-videon! Vem hade trott att hipsters gillade japanska bilar?
Stocktown, Farsta
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!
Avviker inte från tidigare poster utan håller helt på temat att detta är en fantastiskt fräck och clean bil! Suget att skaffa en egen bubbla går snart inte att förtränga känner jag
Sjukt avis!
Viktor Andersson när han är som bäst