Nackdelen är ju att det är så jävla packat och hårt på galciärerna.
Men i Les Houches har DC byggt upp en riktigt bra park sägs det

Du skulle haft kvar din gamla Accord tillsammans med mössanMordiiax skrev:Jag åkte runt lite i bilen igår med balaklavan på. Folk tittade väldigt mycket faktiskt. Tänkte att jag skulle stanna på gatan utanför banken i någon minut för att kolla in reaktionerna men jag vågade faktiskt inte
Funderar på att köpa en sån (NAS), så du får gärna kommentera vad du tycker om den när du har använt den ett tag.mwahlgren skrev: Köpte denna NAS-servern, D-Link DNS-320 och en Samsung EcoGreen F4 2TB disk. Perfekt att lagra alla min foton (raw-bilder) och sen ha som server för min blivande boxee box
Använt den ett tag nu och är riktigt nöjd, har alla mina raw-bilder på den nu och fungerar klockrent att arbeta med dem via lightroom. Det går snabbt att skicka till och ta emot från den. Får se hur den är som lagring för boxee när jag köpt en sånZahak skrev:Funderar på att köpa en sån (NAS), så du får gärna kommentera vad du tycker om den när du har använt den ett tag.mwahlgren skrev: Köpte denna NAS-servern, D-Link DNS-320 och en Samsung EcoGreen F4 2TB disk. Perfekt att lagra alla min foton (raw-bilder) och sen ha som server för min blivande boxee box
Nice men inte för att vara dum, men galaxy s2 kommer i majkiffen skrev:En Galaxy S och en resa till Ibiza i Maj! Känns riktigt najs just nu.