för övrigt en av de få hojjar jag suttit bra på i den typen.
kanske får bli en sån nästa gång?
Min nya leksak.
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
skrevraket.. uch uch.. jag tror jag skulle göra ner mig innan jag ens sparkat i 2anFredrick skrev:0-200 under 7 sek.
och polaren vill att jag ska åka med på han gamla GSX 1100... 200-300 på 5 sekunder på sista växeln och då vill den fortfarande gå på bakhjulet..
jo tjenis.. Sällan! :omfg:
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
piz skrev:<!--quoteo(post=391993:date=8 Apr 2007, 00:40:52:name=Fredrick)--><div class='quotetop'>QUOTE(Fredrick 4 8 Apr 2007, 00:40:52) [snapback]391993[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->
hahahahahaha...
Ring mig när du fått din gixxer att göra 330-350... Utan att byta kammar,dreva om,+ lite mer lull lull...
Systemet du bytt ger ingen högre toppfart,bara starkare mellanregister!!!
En gixxer 05-06 Har en toppfart på 317km/h...När du varvar ur 6án...(dock visar mätaren 299km/h)..
DOCK är det e galet vass hoj.. Men du får nog finputsa siffrorna som du ger ut...
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kan säga att mina siffror är vilda höftningar eftersom jag inte "orkade" sitta och vara einstein i 299 och räkna om farten och fundera på livet osv.
Men kan säga att du har FEL, min gsx-r 1000 -02:a toppade mätarfart 329 km/h och 301.2 km/h RIKTIG fart med exakt samma helsystem. (uppmätt med bänk och uträknat osv osv)
Har svårt att tro att min 05:a som har 18 hk mer och 9 hk mindre skulle gå saktare, plus att den har ca 1000 varv mer kvar till stoppet gent emot vad min 02:a hade när mätaren visar 299!
Sen så är det väl SJÄLVKLART att en hoj som inte orkar varva till stoppet på 6:an med originalsystem blir snabbare eftersom den blir mkt starkare och orkar varva ut till stoppet med systemet..
Eller har jag helt fel?
Så jag får väl säga att jag TROR den gör 330-340 mätarfart på stoppet på sexan och UPPSKATTAR att den gör 300-310 km/h i riktig fart.. Skall försöka klocka detta med GPS och mäta i rullande landsväg nu till våren/sommaren.
Förresten, har du kört eller åkt en suzuki 1000?
obs, detta är inget argt inlägg.
Bara mina fakta jag har i huvudet och dom som känner mig vet att jag aldrig far med osanning
// Fredrick.
Senast redigerad av Fredrick den 17 april 2007, 02:42, redigerad totalt 1 gånger.
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]