Piercingar & tatueringar..
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Sammy Lundin
- Bil: Civic Type R Championship White
- Namn: Sammy Lundin

min läkt. dock inte klar. mycket färg som ska fylla motiven. bara bakgrunden och konturerna som e klara.
www.streetpower.se är billigast på allt!
www.garaget.org/M3Bullen
www.garaget.org/M3Bullen
- LinusE
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
fick en pressent av tanten när jag fylde 25, men
de blev först gjort idag...
lär ju minas den iallafall <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Linus på linjen är något som för ever är jag så den passa kanon där ...

Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
#828 Skåne/Löberöd
<!--QuoteBegin-Regge+12 May 2006, 01:09:54--><div class='quotetop'>QUOTE(Regge @ 12 May 2006, 01:09:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-c0k3+11 May 2006, 18:47:29--><div class='quotetop'>QUOTE(c0k3 @ 11 May 2006, 18:47:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->En helg i sthlm med mej o clabbe i filmformat
<a href='http://video.google.com/videoplay?docid ... 3460703393' target='_blank'>http://video.google.com/videoplay?docid ... 0703393</a>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det där fattar ja inte, helt sjukt ju, självmordsbenägna och djupt deprimerade folk skadar sig själva på det där viset.... nä ja tycker det är helt uppåt väggarna.
Det finns hälsosammare rekreationer.
[right][snapback]282494[/snapback][/right]
Kan inget annat än att hålla med.. fan sjukaste jag sett, helvette
[right][snapback]282661[/snapback][/right]
håller med <!--emo&:snurrig:-->
<!--endemo--> <!--emo&:wacko:-->
<!--endemo-->
<a href='http://video.google.com/videoplay?docid ... 3460703393' target='_blank'>http://video.google.com/videoplay?docid ... 0703393</a>
Det där fattar ja inte, helt sjukt ju, självmordsbenägna och djupt deprimerade folk skadar sig själva på det där viset.... nä ja tycker det är helt uppåt väggarna.
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
ALIVE.SE
Bahnwaffe
<!--QuoteBegin-Linus_E+14 Nov 2006, 18:15:41--><div class='quotetop'>QUOTE(Linus_E @ 14 Nov 2006, 18:15:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->fick en pressent av tanten när jag fylde 25, men
<!--endemo-->
[right][snapback]348406[/snapback][/right]
Nice!!
Min polare måns har också linus:

[right][snapback]348406[/snapback][/right]
Nice!!
Min polare måns har också linus:

Senast redigerad av henke den 14 november 2006, 21:25, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->Henrik Larsson -> Skövde<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
fan, ja börjar bli sugen igen... de va ju några år sedan sist nu.. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
funderar på å göra någon form av "sleave" eller hur f*n de nu stavas.. <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
funtar lite på japanskt stuk eller lite flames.. <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
funderar på å göra någon form av "sleave" eller hur f*n de nu stavas.. <!--emo&:P-->
SMacke #364
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-Gladen+14 Nov 2006, 21:41:57--><div class='quotetop'>QUOTE(Gladen @ 14 Nov 2006, 21:41:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Regge+12 May 2006, 01:09:54--><div class='quotetop'>QUOTE(Regge @ 12 May 2006, 01:09:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-c0k3+11 May 2006, 18:47:29--><div class='quotetop'>QUOTE(c0k3 @ 11 May 2006, 18:47:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->En helg i sthlm med mej o clabbe i filmformat
<!--endemo--> <!--emo&:wacko:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]348455[/snapback][/right]
Om vi nu skulle vara så självmordsbenägna och djupt deprimerade så skulle vi nog vara ganska döda nu båda 2... Men vi lever i var sin del av Europa istället nu...
Get over it...
Ska bli värre snart för min del...
Kan du stava Inplant? <!--emo&:))-->
<!--endemo-->
[right][snapback]348455[/snapback][/right]
Om vi nu skulle vara så självmordsbenägna och djupt deprimerade så skulle vi nog vara ganska döda nu båda 2... Men vi lever i var sin del av Europa istället nu...
Get over it...
Ska bli värre snart för min del...
Kan du stava Inplant? <!--emo&:))-->
Благодаря мутра!
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Clabbe: jag försöker ju friskt ta livet av mej nu ju, hittills har jag bara lyckats med sprucken näsa, svullen proc. mastoideus, och översträcket lig. collatterale ulnae (tror jag det var) funkar inte att ha folk på träningen att slå ihjäl mej ^^
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
<!--QuoteBegin-smacke+14 Nov 2006, 21:26:20--><div class='quotetop'>QUOTE(smacke @ 14 Nov 2006, 21:26:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->fan, ja börjar bli sugen igen... de va ju några år sedan sist nu.. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
<!--endemo-->
<!--endemo-->
[right][snapback]348472[/snapback][/right]
En full sleeve är hur coolt som helst ju!
Själv är jag nog för feg för att göra nå så stort om man ändrar sig.. <!--emo&:oops:-->
<!--endemo-->
Håller på att designa/rita en egen tattoo(en liten på underarmen) nu iaf..
[right][snapback]348472[/snapback][/right]
En full sleeve är hur coolt som helst ju!
Själv är jag nog för feg för att göra nå så stort om man ändrar sig.. <!--emo&:oops:-->
Håller på att designa/rita en egen tattoo(en liten på underarmen) nu iaf..
Linus Bylund
- LinusE
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
clabbe..
min tatuerare hade gjort en "handknackad" tatoo när han var i tailand
för typ 10 år sedan. som han själv sa: de tog inga fyra dagar o lite helosan för o få de o läka". smärta o njutning kalla han det. <!--emo&:wacko:-->
<!--endemo-->
kanske vore något för dig <!--emo&:D-->
<!--endemo--> <!--emo&:D-->
<!--endemo--> skulle tydligen finnas någon
här i sve osm utförde det oxå... <!--emo&:punk:-->
<!--endemo--> <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
för typ 10 år sedan. som han själv sa: de tog inga fyra dagar o lite helosan för o få de o läka". smärta o njutning kalla han det. <!--emo&:wacko:-->
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
#828 Skåne/Löberöd
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-Linus_E+16 Nov 2006, 22:59:27--><div class='quotetop'>QUOTE(Linus_E @ 16 Nov 2006, 22:59:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->clabbe..
<!--endemo-->
<!--endemo--> <!--emo&:D-->
<!--endemo--> skulle tydligen finnas någon
<!--endemo--> <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]349051[/snapback][/right]
Funderat pa sadan faktiskt men da skja det goras "over there"
Implants ska jag troligen gora i Norrkoping...
Funderat pa sadan faktiskt men da skja det goras "over there"
Implants ska jag troligen gora i Norrkoping...
Благодаря мутра!
-
EcciBaka
- Kontakt:
sku göra en handknackad i somras, thaigubbarna på dinos tar dit en snubbe lite då o då men jag missade honom.. attans.
------------------------
------------------------
------------------------
<!--QuoteBegin-Sammy Lundin+30 Aug 2006, 09:30:59--><div class='quotetop'>QUOTE(Sammy Lundin @ 30 Aug 2006, 09:30:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
min läkt. dock inte klar. mycket färg som ska fylla motiven. bara bakgrunden och konturerna som e klara.
[right][snapback]322560[/snapback][/right]
hur snygg som helst! Inte fortsatt kanske nya bilder rentav?
<!--QuoteBegin-Linus_E+16 Nov 2006, 22:59:27--><div class='quotetop'>QUOTE(Linus_E @ 16 Nov 2006, 22:59:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->clabbe..
för typ 10 år sedan. som han själv sa: de tog inga fyra dagar o lite helosan för o få de o läka". smärta o njutning kalla han det.
Gör de verkligen så ont? Vad jag hört om vi syftar på samma (metoden många munkar kör med) så ska det göra mindre ont än maskin, likaså "hawaii-tekniken".
[right][snapback]322560[/snapback][/right]
hur snygg som helst! Inte fortsatt kanske nya bilder rentav?
för typ 10 år sedan. som han själv sa: de tog inga fyra dagar o lite helosan för o få de o läka". smärta o njutning kalla han det.
Gör de verkligen så ont? Vad jag hört om vi syftar på samma (metoden många munkar kör med) så ska det göra mindre ont än maskin, likaså "hawaii-tekniken".
Johan Wennerlund, Linköping
-
EcciBaka
- Kontakt:
uiih, första klar
------------------------
------------------------
------------------------
- \/ision
- Bil: Honda Civic Vti EK4 Night Rider
- Namn: Calle Berletin
grattis! nu kommer du garanterat göra en till snart lovar jag!!! man får ett sånt suger efter fler!! lr är det bara jag som känner så efter varje ? <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Calle Berletin -Kalmar
#Honda Civic Vti EK4 Night Rider-00 -------SÅLD
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
Innehavare av snabbaste tiden i Sverige på Lunda banan med fwd bil
sug på den Benci ;) och lycka till iår!
#Honda Civic Vti EK4 Night Rider-00 -------SÅLD
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
Innehavare av snabbaste tiden i Sverige på Lunda banan med fwd bil
sug på den Benci ;) och lycka till iår!
<!--QuoteBegin-EcciBaka+13 Dec 2006, 21:36:45--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 13 Dec 2006, 21:36:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->uiih, första klar
[right][snapback]356861[/snapback][/right]
Najs..
[right][snapback]356861[/snapback][/right]
Najs..
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
-
EcciBaka
- Kontakt:
vision: ja klart jag kommer göra fler, detta var första, testtatueringen <!--emo&:)-->
<!--endemo--> o e så jävla nöjd så det dröjer inte länge innan nästa <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
------------------------
------------------------
------------------------
- Jonny

- Namn: Jonny Lakemountain
- Has thanked: 3 times
Såja, igår fick man en släng av bläckmaskinen igen.
Va ju ett tag sen, polarn har ritat å hans flickvän tattat(utbildar sig till tattuerare)
Så det kostade gratis, va hennes andra tattuering... grymt impad av henne
Va ju ett tag sen, polarn har ritat å hans flickvän tattat(utbildar sig till tattuerare)
Så det kostade gratis, va hennes andra tattuering... grymt impad av henne
Senast redigerad av Jonny den 14 december 2006, 21:05, redigerad totalt 1 gånger.
Honda Civic Type R -15
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
<!--QuoteBegin-Jonny+16 Dec 2006, 12:38:41--><div class='quotetop'>QUOTE(Jonny @ 16 Dec 2006, 12:38:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är en Arowana, finns med i husdjurstråden.
Även 2 "stora" ormhuvuden... som inte ätit på 5 veckor.
[right][snapback]357507[/snapback][/right]
är det ett zooline 720 eller?
2008 wrx sti
2008 wrx sti
<!--QuoteBegin-MagnusL+16 Dec 2006, 12:47:34--><div class='quotetop'>QUOTE(MagnusL @ 16 Dec 2006, 12:47:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
[right][snapback]357508[/snapback][/right]
Ja, för 540 har bara 6 ben .. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Ja, för 540 har bara 6 ben .. <!--emo&:)-->
Linus Bylund
- Jonny

- Namn: Jonny Lakemountain
- Has thanked: 3 times
<!--QuoteBegin-MagnusL+16 Dec 2006, 12:47:34--><div class='quotetop'>QUOTE(MagnusL @ 16 Dec 2006, 12:47:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Jonny+16 Dec 2006, 12:38:41--><div class='quotetop'>QUOTE(Jonny @ 16 Dec 2006, 12:38:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är en Arowana, finns med i husdjurstråden.
äggsagtamundo... fattas bara en sjyst heltäckande ljusramp i alu.
äggsagtamundo... fattas bara en sjyst heltäckande ljusramp i alu.
Honda Civic Type R -15
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
Precis hemkommen från tatueraren.
Återkommer senare med bilder när bandaget är av
[attachmentid=23697]
[attachmentid=23698]
Och ja, Det gjorde ont utav helvete där
[attachmentid=23697]
[attachmentid=23698]
Senast redigerad av Martin_M den 28 december 2006, 14:32, redigerad totalt 1 gånger.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
-
alexanderj
<!--QuoteBegin-Martin_P+28 Dec 2006, 14:31:20--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P @ 28 Dec 2006, 14:31:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Precis hemkommen från tatueraren.
[attachmentid=23697]
[attachmentid=23698]
[right][snapback]360279[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->hos vem var du ?
[attachmentid=23697]
[attachmentid=23698]
[right][snapback]360279[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->hos vem var du ?
Alexander Johansson , Högsby