Film: Nya Golf GTI smiskar CTR!?

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Honda4ever

Jocke Johansson.
Kör hellre än bra...
Fd Civic Esi -92
_St0ff3_
Bil: Crx Del sol - 98
Namn: Christopher Berletin
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Den har ju 2,0L turbo och eventuellt DSG-låda ju. Går inte jämnföra dom [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
[b]Hr-v 1,6 i-dtec -16
Del Sol 1,6 ESi Eltarga -98

Tidigare bilar:
Civic 2,2 ctdi -06
Cr-v 2,0 -06
Legend 3,5 V6 -98
Civic EG5 B20 -93
Civic EG5 -93
HR-V -99
Civic VT -91
Accord 2,2i -91
Accord 2,2i -90
[/b]
ctrmange

bra start av ctr oxå hejja
Magnus Bivegård
<span style='color:blue'>#1643</span>
Stockholm (Hässelby)

Toyota Supra MKIV

Tidigare:
Subaru Impreza GT 99
CTR 03
JG
Kontakt:

inte spec impad av ctr föraren.
kan man inte använda vtec som det ska så går dom inte bra, det gäller alla hondor.
dom ska piskas in i det sissta för att gå bra, föraren avgör väldigt mkt.
Johan Grönberg

Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
ToLo
Kontakt:

Hehe, såg ut att gå lite segt i CTR:en.. Kan bara säga att den Golf jag provkörde i somras inte var lika rapp som min CTR. Ett chip verkar vara rätt medicin för GTI-ägarna.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
Användarvisningsbild
Chrille79
Bil: CH1
Namn: Christian Roskjaer
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

hehe den sa väl inte så mycket den filmen typ ? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Gammal räv...
Honda4ever

Känns tyvärr som det inte ens var nära att hänga på Golfen.
Vtec kan vara ett skit ibland....det går ju inte att åka runt på 7000 rpm hela dagarna för att "vara med".
Jocke Johansson.
Kör hellre än bra...
Fd Civic Esi -92
LexCom

Citat från en tråd på autopower där ägaren till golfen i filmen kommenterar...

"Här kommer det än film med min bil..

Honda Civic Type R Vs Golf V Gti..

Har växlat vid 4700 rpm varije gång ,det behövdes inte mera [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]"
Mattias Lindqvist
Lynxen

<!--QuoteBegin-LexCom+6 Feb 2006, 23:16:59--><div class='quotetop'>QUOTE(LexCom 4 6 Feb 2006, 23:16:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Har växlat vid 4700 rpm varije gång ,det behövdes inte mera [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]"
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240294"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Nä man brukar ju växla precis innan varvstoppet? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /blink.gif[/img]
Senast redigerad av Lynxen den 6 februari 2006, 23:38, redigerad totalt 1 gånger.
Per Björe-Dahl, Göteborg

"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
TriXiE77
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt

LOL! hörs lång väg att killen i ctr:en inte ens ger fullt.... kolla vart hastighetsmätaren står efter 23-25sek av filmen..
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7

Iofs är det kanske inte så konstigt att CTR:en får torsk i filmen, även om föraren i golfen växlar 1000 rpm innan varvstoppet. I originalutförande är dom jämna och när golfen dessutom är trimmad till ca 250 hk (som den i filmen) så är det inte så mycket att snacka om.

Att sedan komma och säga att CTR föraren inte gasar fullt är bara ett försök till bortförklaring. En original CTR ska inte hänga med en 250 hk Golf, det vore konstigt om den gjorde det.
Mattias Lindqvist
AndersL

<!--QuoteBegin-LexCom+7 Feb 2006, 10:21:21--><div class='quotetop'>QUOTE(LexCom 4 7 Feb 2006, 10:21:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Iofs är det kanske inte så konstigt att CTR:en får torsk i filmen, även om föraren i golfen växlar 1000 rpm innan varvstoppet. I originalutförande är dom jämna och när golfen dessutom är trimmad till ca 250 hk (som den i filmen) så är det inte så mycket att snacka om.

Att sedan komma och säga att CTR föraren inte gasar fullt är bara ett försök till bortförklaring. En original CTR ska inte hänga med en 250 hk Golf,  det vore konstigt om den gjorde det.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240423"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Oavsett så är nya golfen 2sek långsammare än CTR i Bilsport Super Stage. Tror inte 50hk hade gjort så att Golfen piskat CTRen. Föraren har större betydelse än ni tror, i SS är det samma förare och liknande körförhållanden.

Effekt är av mindre betydelse vid bankörning, jämför gärna min och Scottes tider med resterande i Hot-hatch duellen. Vi hade betydligt mindre effekt än många andra men vi vara snabbare än då.
<a href="http://www.welavracing.com" target="_blank">[Wëlav] R a c i n g</a>
LexCom

<!--QuoteBegin-AndersL+7 Feb 2006, 10:32:17--><div class='quotetop'>QUOTE(AndersL 4 7 Feb 2006, 10:32:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-LexCom+7 Feb 2006, 10:21:21--><div class='quotetop'>QUOTE(LexCom 4 7 Feb 2006, 10:21:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Iofs är det kanske inte så konstigt att CTR:en får torsk i filmen, även om föraren i golfen växlar 1000 rpm innan varvstoppet. I originalutförande är dom jämna och när golfen dessutom är trimmad till ca 250 hk (som den i filmen) så är det inte så mycket att snacka om.

Att sedan komma och säga att CTR föraren inte gasar fullt är bara ett försök till bortförklaring. En original CTR ska inte hänga med en 250 hk Golf,  det vore konstigt om den gjorde det.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240423"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Oavsett så är nya golfen 2sek långsammare än CTR i Bilsport Super Stage. Tror inte 50hk hade gjort så att Golfen piskat CTRen. Föraren har större betydelse än ni tror, i SS är det samma förare och liknande körförhållanden.

Effekt är av mindre betydelse vid bankörning, jämför gärna min och Scottes tider med resterande i Hot-hatch duellen. Vi hade betydligt mindre effekt än många andra men vi vara snabbare än då.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240427"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Men nu handlade det inte om bankörning utan rakt fram!
Mattias Lindqvist
pr0ny
Namn: Ronny P

Rakt fram? va fjantigt varför skulle man vilja racea med nån på det sättet? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/hmm.gif[/img]

hihi, nej men visst, den får vara hur snabb den vill rakt fram, jag är glad för gti ägarna om dom kan få ett bra chip i sina golfar, good for them.
Speed is an addiction, that makes me a junkie

0707396659
stiivN
Namn: Stefan Karlsson

<!--QuoteBegin-LexCom+7 Feb 2006, 11:21:18--><div class='quotetop'>QUOTE(LexCom 4 7 Feb 2006, 11:21:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-AndersL+7 Feb 2006, 10:32:17--><div class='quotetop'>QUOTE(AndersL 4 7 Feb 2006, 10:32:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-LexCom+7 Feb 2006, 10:21:21--><div class='quotetop'>QUOTE(LexCom 4 7 Feb 2006, 10:21:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Iofs är det kanske inte så konstigt att CTR:en får torsk i filmen, även om föraren i golfen växlar 1000 rpm innan varvstoppet. I originalutförande är dom jämna och när golfen dessutom är trimmad till ca 250 hk (som den i filmen) så är det inte så mycket att snacka om.

<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240427"><{POST_SNAPBACK}></a></div>

<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240459"><{POST_SNAPBACK}></a></div>

Är det din bil? Verka gå nice, men du ska ju möta någon i samma klass i så fall. Möt någon med Toda kit i klubben i sin CTR så har du värdig motståndare [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Stefan Karlsson
exaro

vad är de med alla mäniskor...
wtf. i alla tester 0-100 superstage etc. används orginal bilar.
men ute i trafiken är de inte orginal bilar...
att honda folk lägger ut 20 000kr för att får 20hk.
medan man bara chipar en turbo bil o får 50 hästar. (s40 t4)
lessen att säga de men jag hadde en integra type R. den va snabb o riktigt rolig att köra. men över 100km/h har den inte en suck i världen mot t4an. samma sak i den här filmen.

ctr är rolig o så. men inte har han fan en suck mot en chipad 2 liters turbo på 250 hästar. specielt när dom rejsar i motorvägs fart.
honda folk borde göra som ja gjorde me min bil. rejsa vid rödljusen där ni ofta vinner pga av responce o vikt förhållande. eller rejsa på krogia vägar där vikt o chassie hjälper er att vinna.

men för guds skull ge fan i o utmana bilar med turbo på motorvägen.
inte ens en jämn match ju.
-=o=-
Antonio Barisic - Göteborg
kör: ""Honda Prelude 2.2vti - 1997""
körde:
Peugeot Mi16 - Integra type R - S40 T4 - Astra GSI - civic hb esi - s40 t5 Sport edition
-=o=-
Honda4ever

Hur ska du ha det...eller var det 0-100 för nedanstående duell?

<!--QuoteBegin-exaro+7 Feb 2006, 12:35:31--><div class='quotetop'>QUOTE(exaro 4 7 Feb 2006, 12:35:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->vad är de med alla mäniskor...
wtf. i alla tester 0-100 superstage etc. används orginal bilar.
men ute i trafiken är de inte orginal bilar...
att honda folk lägger ut 20 000kr för att får 20hk.
medan man bara chipar en turbo bil o får 50 hästar. (s40 t4)
lessen att säga de men jag hadde en integra type R. den va snabb o riktigt rolig att köra. men över 100km/h har den inte en suck i världen mot t4an. samma sak i den här filmen.

ctr är rolig o så. men inte har han fan en suck mot en chipad 2 liters turbo på 250 hästar. specielt när dom rejsar i motorvägs fart.
honda folk borde göra som ja gjorde me min bil. rejsa vid rödljusen där ni ofta vinner pga av responce o vikt förhållande. eller rejsa på krogia vägar där vikt o chassie hjälper er att vinna.

men för guds skull ge fan i o utmana bilar med turbo på motorvägen.
inte ens en jämn match ju.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240515"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

<!--QuoteBegin-exaro+24 Sep 2005, 15:53:21--><div class='quotetop'>QUOTE(exaro 4 24 Sep 2005, 15:53:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]  [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]  [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]
ja idag fick ja veta att jag köpte rätt bil [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
drog förbi en s60 260hästar
o drog jämnt me en t4a.
inte dåligt de ur en 1,8 liters snurra utan turbo.

super glad
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=192719"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Senast redigerad av Honda4ever den 7 februari 2006, 12:51, redigerad totalt 1 gånger.
Jocke Johansson.
Kör hellre än bra...
Fd Civic Esi -92
pr0ny
Namn: Ronny P

exaro där blev du lite ägd:P sorry mannen
Speed is an addiction, that makes me a junkie

0707396659
Eisenhut
HPC Medlem
Bil: Honda Integra
Namn: Marcus Eisenhut
Been thanked: 4 times

Haha!!! BURN
Mvh/Marcus Eisenhut

Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17

Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
TriXiE77
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt

LexCom.. namn i signaturen är ett måste på detta forum. Dessutom vad jag ser på varvräknaren så växlar inte hondaföraren vid varvstopp heller....? Så vart vill du komma? Att döma av en film sådär är lite svårt.. vet inte om båda skickar fullt. Om de sitter 1-4 passagerare i hondan.. 1-4 passagerare i golfen.. om golfen kör på reserven och med endast förare.. hondan med 5 pers i bilen å full tank.. ja. du fattar nog vart jag vill komma iaf.

Filmen säger ingenting. Oberoende tester i SS och liknande får tala för mig iaf. Men ta varje chans ni får golfägare.. de är ju inte så ofta och så länge ni ser hondorna i bakspegeln. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7

<!--QuoteBegin-LexCom+7 Feb 2006, 11:21:18--><div class='quotetop'>QUOTE(LexCom 4 7 Feb 2006, 11:21:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-AndersL+7 Feb 2006, 10:32:17--><div class='quotetop'>QUOTE(AndersL 4 7 Feb 2006, 10:32:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-LexCom+7 Feb 2006, 10:21:21--><div class='quotetop'>QUOTE(LexCom 4 7 Feb 2006, 10:21:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Iofs är det kanske inte så konstigt att CTR:en får torsk i filmen, även om föraren i golfen växlar 1000 rpm innan varvstoppet. I originalutförande är dom jämna och när golfen dessutom är trimmad till ca 250 hk (som den i filmen) så är det inte så mycket att snacka om.

<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240459"><{POST_SNAPBACK}></a></div>

Sorry, kollade inte på filmen [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]

250hk är ju mer än 200hk och Golfen väger väl inte speciellt mkt mer än CTR så allt tyder ju på att GTin borde vinna?
<a href="http://www.welavracing.com" target="_blank">[Wëlav] R a c i n g</a>
exaro

min poäng kvarstår

t5 va en -04 orginal o t4 fast 1.
bilarna som jag rejsa med va orginal. dvs inte chippad o så va de rödljus rejs.
hondan är kvick som fan o spöar de mesta när de svänger. o är snabbast iväg från rödljusen. men sen rullandes 100km/h på motorvägen är lite väl mkt att ta i.

(en månad efter rejset så BSR trimmade jobb kompisen sin t5a o ja lovar dig den gick som ett AS ställde up på ett rejs bara. 50km/h rullande typ. hängde med rätt okej på 2an sen var ja rökt.)

integran gick jämnt med en CTR

(honda är dock jävligt mer roligare än gubb volvon. )
Senast redigerad av exaro den 7 februari 2006, 13:39, redigerad totalt 1 gånger.
-=o=-
körde:
Peugeot Mi16 - Integra type R - S40 T4 - Astra GSI - civic hb esi - s40 t5 Sport edition
-=o=-
exaro

s60 t5 o s40 t4 är lika snabba upp till 200. om bägge bilar chippas är dom fortfarande lika snabba. pga av vikten.
(mätningar utförda av BSR ATECMOTOR O EXARO)

orginal s40t4 hänger med en ctr rullande start 50-200 har provat själv.
dock tror ja att turbon hjälper mig en del efter 200. toppar min bil på 260.

chippad t4 steg 1. bara chip ger 240 hästar. steg 3 = chip avgasrör etc. ger 250 hästar me 385 Nm tror ja.

(om nån tvivlar på tophastigheten eller något annat jag sagt. är jag mer än villig att bevisa detta. säg till bara nån natt då de passar er så tar vi ett rejs på e6an)
-=o=-
körde:
-=o=-
Berra

<!--QuoteBegin-exaro+7 Feb 2006, 14:39:03--><div class='quotetop'>QUOTE(exaro 4 7 Feb 2006, 14:39:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->s60 t5 o s40 t4 är lika snabba upp till 200. om bägge bilar chippas är dom fortfarande lika snabba. pga av vikten.
(mätningar utförda av BSR ATECMOTOR O EXARO)

orginal s40t4 hänger med en ctr rullande start 50-200 har provat själv.
dock tror ja att turbon hjälper mig en del efter 200. toppar min bil på 260.

chippad t4 steg 1. bara chip ger 240 hästar. steg 3 = chip avgasrör etc. ger 250 hästar me 385 Nm tror ja.

(om nån tvivlar på tophastigheten eller något annat jag sagt. är jag mer än villig att bevisa detta. säg till bara nån natt då de passar er så tar vi ett rejs på e6an)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240596"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Vem bryr sig om Volvo ?

Pröva. http://www.turboperformanceclub.com
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]

1987 Rallycorsa[/b]

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec

[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>

[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
exaro

tade lungt. volvo till salu. blir honda igen!
-=o=-
körde:
-=o=-
SAUD
Bil: CTR-2016
Namn: Saud Omerovic

Jag kan bara säga så här, att allt hänger vem det är som kör bilen! Jag har kört mot EVO8 som hade sport avgass.(mitsubishi återförsäljare som hade den,känner båda killar som äger) från 60km/h-210km/H han blev två billängder bakom mig och det var folk som tittade,han skämde ut sig rejält.Andra killen klågade att han drog ut för långt på växlarna,men jag påstår inte att CTR är snabbare än(eftersom den är inte det) EVO det hänger bara på föraren.
Jag har ALDRIG blivit ifrånkörd varken med ITR eller CTR mot någon Volvo T4 eller T5. Rätt kille bakom ratten och då blir det inga bekymmer.
Men det är ingen snack att chipad Golf är snabbare än CTR,50HK är väldigt mycket,att CTR ska hänga med då måste den väga 250kg mindre?....
Saud Omerovic

<!--QuoteBegin-stiivN+7 Feb 2006, 11:46:46--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 7 Feb 2006, 11:46:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Är det din bil? Verka gå nice, men du ska ju möta någon i samma klass i så fall. Möt någon med Toda kit i klubben i sin CTR så har du värdig motståndare [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240475"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Nej, det e inte min bil. Killen som äger den har härjat lite på autopower (där jag först såg filmen) och frågat om diverse race mot en M3 3,0. Sedan såg jag av en slump att filmen även har dykt upp här och slängde in en citat på en av hans kommentarer runt racet.
Mattias Lindqvist
LexCom

<!--QuoteBegin-TriXiE77+7 Feb 2006, 13:14:25--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 4 7 Feb 2006, 13:14:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->LexCom.. namn i signaturen är ett måste på detta forum. Dessutom vad jag ser på varvräknaren så växlar inte hondaföraren vid varvstopp heller....? Så vart vill du komma? Att döma av en film sådär är lite svårt.. vet inte om båda skickar fullt. Om de sitter 1-4 passagerare i hondan.. 1-4 passagerare i golfen.. om golfen kör på reserven och med endast förare.. hondan med 5 pers i bilen å full tank.. ja. du fattar nog vart jag vill komma iaf.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240569"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Jag försöker inte komma någonstans. Jag har bara lagt min objektiva syn på saken, plus att jag citerade en kommentar från ägaren. Om du sedan tar illa upp kan jag bara beklaga. Hela tråden på autopower finns att läsa här: <a href="http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=138965" target="_blank">http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=138965</a>

Jag har aldrig hävdat att filmen är tillförlitlig, men prestandaskillnaden som syns är rimlig enligt mig.

Det är ganska kul när de typiska bortförklaringarna börjar hagla [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Mattias Lindqvist
MagnusL
Bil: Accord 99
Namn: Magnus Lovgren

<!--QuoteBegin-LexCom+7 Feb 2006, 15:09:15--><div class='quotetop'>QUOTE(LexCom 4 7 Feb 2006, 15:09:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är ganska kul när de typiska bortförklaringarna börjar hagla  [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=240641"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Kul på vilket sätt?

detta är Hondaklubbens forum ifall Du missade det [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]

De flesta som hänger här gör det för att dom tycker Honda är bäst, så vad som skulle vara kul förstår iaf inte jag.

Men Du kanske är en socialantropolog som ska disputera inom bilklubbar eller nåt och är fascinerad? Vad vet jag [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
2008 wrx sti
Låst