Va ute och gled lite med Bayrisch Idag och åkte förbi lite kändisar och då stod en liten trevlig bil där också. så ja passade på att trycka av några kort innan den åkte iväg på lite resor.
Kan abra säga motorljudet på den där är bland de värsta jag hört så härligt ljud. nästan så man fick *****
Här är de bilder jag tog medans vi stod o prata..
Mvh Griffin Westaroze.se
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew
shelby cobra med tak... de ser mysko ut! av med taket så den ser ut som den ska! <!--emo&:D--><!--endemo-->
annorlunda bil de där.. den gamla är dock myyyyycket läckrare.. men de va ju inte de den här tråden handla om <!--emo&:D--><!--endemo-->
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
<!--QuoteBegin-Krister+6 Oct 2006, 12:02:52--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister @ 6 Oct 2006, 12:02:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Trixie: Det är väl inte Cobran det där... och sen var det ju bara tygtak eller har jag missat nån detalj?
[right][snapback]335845[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ingen cobra det där =).. Och det är Cab
Vsc.Crew
<!--QuoteBegin-M-G+6 Oct 2006, 12:54:46--><div class='quotetop'>QUOTE(M-G @ 6 Oct 2006, 12:54:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ful corvette c5 wannabe, alldeles för många linjer överallt..
[right][snapback]335892[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
'
Corvett wannabe =)? ser ingen direkt likhet med den. Isånnafall kan man ju kalla alla Sport gjorda Cab bilar corvett eller kanske camaro?
Vsc.Crew
Tycker personligen att linjerna påminner en hel del om TVR... men å andra sidan går det inte att bygga bilar som inte påminner om varandra längre känns det som.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10