Hondan såld, Ny bil inköpt :o

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
vtec-matte

Har tyvärr sålt min älskling (såldes under vintern konstigt nog) och nu har jag införskaffat mig en lite nyare bil med den stora motorn :]

Kommer sakna alla hondaträffar och härliga människor, men den kanske blir en honda igen i framtiden. Säg till om ni vill ha nån som fotar på nån träff så ställer jag gärna upp iaf :]

Någon som har erfarenheter om dessa Ådis? Kom precis hem efter en partyfylld helg nere vid Elmia och den är ju bekväm att åka långt i, fast crxens väghållning rår den ju såklart inte på ;)

Bild

Bild
//Mattias Emilsson, Sthlm (<span style='color:red'>Honda crx </span>[b]<span style='color:blue'>vtec</span>[/b] <span style='color:red'>91</span>)

<span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>- vtec owns u -</span></span>
Elvis_EG2
Namn: Elvis

whooow SVIKARE :o :o ,

ne skojja, audis komfort är svårslagbar, synd att dei nte var en Rs6 bara :)
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
ziggy

Dyyyyra reservdelar! :)
Om det är longlifeservice på den så är oljan billig också! ;)
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"

-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
sk8micke
Bil: prelude bb6
Namn: Micke svensson
Been thanked: 1 time

jo audin e nog ljusår skönare å köra men nog inte lika rolig!men man tröttnar på allt ljud i en crx om man ska köra mer äni stan! men fick du nu 65k för rexen va väll d du hade den ute för! ? :whistling:
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style

www.garaget.org/sk8micke

kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
vtec-matte

fick 64.000 för den så jag vart nöjd :]
//Mattias Emilsson, Sthlm (<span style='color:red'>Honda crx </span>[b]<span style='color:blue'>vtec</span>[/b] <span style='color:red'>91</span>)

<span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>- vtec owns u -</span></span>
Skriv svar