SAUD skrev:Jag fick ju runt 1.41 som bäst i början på dagen(när däcken var ok) när jag jagade en grön Focus RS i en kvart. Kände att jag var lite snabbare en han överallt utom än på raksträckan .
Vet ej om det är någon bra eller dåligt tid för en original FN2 CW?
Det är nog en bra tid med en FN2. Jag har kört 1:41 med min EP3 som bäst på gatdäck utan diffbroms och 1:39 med R-däck och diffbroms.
SAUD skrev:Jag fick ju runt 1.41 som bäst i början på dagen(när däcken var ok) när jag jagade en grön Focus RS i en kvart. Kände att jag var lite snabbare en han överallt utom än på raksträckan .
Vet ej om det är någon bra eller dåligt tid för en original FN2 CW?
Det är nog en bra tid med en FN2. Jag har kört 1:41 med min EP3 som bäst på gatdäck utan diffbroms och 1:39 med R-däck och diffbroms.
Jag hade kunnat köra lätt fortare än 1.41,men det var första gången på banan i torr underlag och sen ville jag lära känna bilen på ett säkert sätt vad den klarar av och vad man klarar av själv.
Jag var helt imponerad av CW på alla sätt och vis. Tyvärr idag blev den såld för att jag var tvungen att ha en 4 dörrars bil igen,men jag kommer att sakna den fruktansvärt mycket.
Här finns en video till i slutet på dagen när det var inte så många bilar på banan. Har ingen aning vem det är som jag jagar(vit civic)
Saud Omerovic
Ja då ska vi se här, alla tider tog jag på min tid som flaggvakt mellan 13:00-14:00 förutom bencis.. för den klocka jag efter jag stått flaggvakt, dvs kanske vid en 3-4 tiden?
Jag kunde klockat mer men man fick ja snacka lite i walkien o vifta lite me flaggan med
Fan suad, det ser ut som du jagar min bil där i din film men jag är inte säker, du e för långt bakom för jag ska känna igen den Vem på forumen kör den andra vita VT'n där det står Civic på sidan btw?
kimzz ta inte tiderna så blodigt det är ca tider och du körde flera gånger under dagen så du körde säkert bättre än så, jag vet att jag körde under 1.40, nu har jag iaf en ca tid att gå på och de kan du tänka till nästa år, värre om du inte visste tiden alls eller hur Så stort tack till koco som tänkte på det, värre för honom för va jag vet så tänkte ingen på klocka honom alls, elaka vi är
hehe nej det är klart jag inte tog så blodigt. men jag trodde jag låg på 1,50 eller något. har en HKS circuit attack counter i bilen men använde den aldrig.
Till nästa år så är förhoppningsvis inte bilen original heller
Nästa år så får vi klocka koco också
Bilar i min ägo:
Honda CR-V 2,2 CTDi Executive -07
Honda Integra Type-R CW DC5 -02
Honda Accord 2,0 -94
Jag gillade riktigt mycket Kimmz,Gabrielas och Malkolms bil,riktigt snygga bilar! Men alltid lika kul att se DC2 med,dem ser alltid rätt ut,snygga bilar med...
Saud Omerovic
Här är ett smakprov Fråga gärna om det är någon speciell bil ni vill ha bild på så kanske jag har det. Fråga även gärna innan ni använder bilderna.
Bilderna är helt obearbetade, vill ni så kan jag fixa till någon speciell bild åt just dig.
Kan bara instämma med alla andra, kanon bra dag på matorp kul att träffa alla igen
Även om det var lite svårt att stå still ibland, jäklar va de blåste
Jag kunde tyvärr inte köra men jag tog några bilder iaf under dagen de flesta är suddiga som vanligt