Honda CR-V Passport. En Isuzu?

ENBART för motorrelaterade topics
Användarvisningsbild
Johan
Namn: Johan Eriksson

Honda C-RV Passport. Helt klart en frukt av ett GM-utbyte jag sett i USA, men aldrig brytt mig om att följa upp. Så såg jag en på bytbil nyss. En -98 med W-reg.
En Passport i Sverige. Kanske värt att ta reda på basfakta om modellen då ...
Fråga: Hur mycket Honda har hittat över till denna GM-hybrid? Ska söka lite själv också, men i den händelse någon här är snabbare ...

[Edit:]Det står tame'tusan C-RV överallt! Kolla bara!![Slut Edit]
Senast redigerad av Johan den 30 december 2005, 00:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Johan

Senast redigerad av Johan den 29 december 2005, 23:19, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Johan

Näh. Bara emblem.
Måhända en OK mellansuv rent allmänt så, men personlig slutsats enligt pappersfakta:
C-RV är modernare, eller vänta på att Ridgeline blir begagnad - och mycket billigare.

[Edit:] Öh! Du! CR-V heter den!Klantar¤#l.[Slut edit]
Senast redigerad av Johan den 30 december 2005, 00:43, redigerad totalt 1 gånger.
Torre

Det där är väl samma bil som Opel Frontera, kan ju aldrig vara nått att ha hur många honda-emblem den än har...
<span style='color:blue'>Tobias Rydholm

Honda Prelude 2,3i
Golf TDi Highline</span>
Användarvisningsbild
Johan

Stämmer. Opel Frontera i EU, Isuzu i USA.
Något att ha? Beror på priset och vad man söker. Har testat bilen i Frontera utförande. Större än CR-V. Drar släp OK, funkar so-so vid sidan av vägen. Upplever den som en bättre arbetshäst. Som gatbruks föredrar jag dock äkta Honda nio dagar av tio.
Skriv svar