s2000 med kompressor...

ENBART för motorrelaterade topics
Ilskog

tjena....

nu är det så att jag går i köp tänkar på en s2000... grejen är den att den måste ha kompressor...

hitta en på blocket... matins.. verkar jävligt fin...

nu är det så att det är lite väl långt bara för att fara och kolla på den..

någon som har erfarenheter av dessa bilar?

dumt å köpa 2 sitts bil?

någon som åkt med denna typ av bil? (med komp) som kan jämför med annan bil?

tack förhand för svar på mina frågor...
MVH /FRedrik
<span style='color:black'>[u]
Fredrik Ilskog --> [/u] <a href='http://www.roxa.nu/hondaklubben/images/Ilskog~30.jpg' target='_blank'>Min bil..</a>
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>[b]Clarion</span><span style='font-size:9pt;line-height:100%'> - Car audio & Beyond[/b]</span></span>
YASH
Kontakt:

Köp en med kompressor, skaffa 2mm topplockspackning samt AEM EMS, och ett mindre remhjul till kompressorn så att den laddar 1bar vid varstopp, då börjar det hända grejer.
F20 motorn är grymt laddtryckstålig. <!--emo&:worthy:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/worthy.gif[/img]<!--endemo-->
Only M Matters
ART

<!--QuoteBegin-YASH+8 May 2006, 11:39:18--><div class='quotetop'>QUOTE(YASH @ 8 May 2006, 11:39:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->F20 motorn är grymt laddtryckstålig. <!--emo&:worthy:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/worthy.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]280818[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Så sant. Tyvärr är diff och drivaxlar inte fullt lika stryktåliga. I synnerhet inte på tidiga årsmodeller... <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
<span style='color:red'>Rickard Thorman</span>
Ilskog

oki tusen tack för all info..
<span style='color:black'>[u]
Fredrik Ilskog --> [/u] <a href='http://www.roxa.nu/hondaklubben/images/Ilskog~30.jpg' target='_blank'>Min bil..</a>
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>[b]Clarion</span><span style='font-size:9pt;line-height:100%'> - Car audio & Beyond[/b]</span></span>
Skriv svar