Medlemssidorna?

ENBART för motorrelaterade topics
barbalander

Ja som topic säger, vart faan hittar jag lösenordet? Har letat överallt! <!--emo&:crybaby:-->Bild<!--endemo-->
//Kristoffer Jonsson
Honda Civic 1.5 -92
boltis
Kontakt:

Den koden hittar du när du loggar in på medlemssidorna på förstasidan med hjälp av den puk kod du får när du betalt in ditt medlemsskap. Misstänker att du inte betalt denna avgift då du registrerat dig på forumet idag?

Edit: Kan dessutom råda dig att läsa forumreglerna, där står bl.a. om nödvändig information i din signatur! Välkommen hit! *leker moderator*
Senast redigerad av boltis den 1 november 2006, 18:28, redigerad totalt 1 gånger.
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket

http://www.boltis.se
grusbus_84
Bil: Audi A4
Namn: Erik Stenberg

Hej!

Just det!
Kom på att jag har inte heller fått någon Puk kod...
Betalade innan semestern (22/5).... <!--emo&:whistling:-->Bild<!--endemo-->
Har försökt maila till medlemsregistret lite då o då men får bara en massa "mailer deamon's" tillbaka.. <!--emo&:annoyed:-->Bild<!--endemo-->

Men jag får lite då o då medlems utskick till min inbox, senast om sturup...
dock så har jag aldrig fått någon PUK kod..
verkar som något inte fungerar riktigt..

Vill inte tjöta ihjäl massa folk om koder,, huvudsaken är ju att man har stött klubben!! <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->

MvH
Erik
CRX-87 ZC1 (min 3:dje gen 1)
Erik Stenberg
grusbus_84@spray.se
RoadRunner
Namn: Johan Tullare

PUK-koden fick jag tillsammans med medlemskortet nån vecka efter jag betalat... <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
Civic Type R #19028
A E M | N e u s p e e d | B u d d y C l u b | S p o o n | D C S p o r t s | J ' s R a c i n g | R e c a r o | S p a r c o | I n g a l l s
Lillen

Ni som har problem mejlar mej på

medlemsregistret@hondaklubben.com
Daniel "<!--coloro:#00FFFF--><span style="color:#00FFFF"><!--/coloro-->Lillen<!--colorc--></span><!--/colorc-->" Nilsson #985
Skåne-Malmö-Anderslöv
Den är alltid på 0709-11 40 46
<!--coloro:#2E8B57--><span style="color:#2E8B57"><!--/coloro-->Kör: Honda S2000(R2000) snart till salu<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->medlemsregistret@hondaklubben.com<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#00FFFF--><span style="color:#00FFFF"><!--/coloro-->För att bli gammal och erfaren måste man vara ung och galen<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Skriv svar