Kalibrera momentnyckel
Ska snart sätta ihop min motor och det ligger till såhär att jag har 2 moment nycklar i mitt garage. En som är gammal som jar använt en del innan och en som jag köpte för ett tag sedan ny, fast genom en annons.
Min fråga är, finns någonstans man kan lämna in dessa nycklar och få dom kalibrerade? hur kan jag annars testa dom lättast själv?
eller det adjöss med dom och köpa en ny?
kan tillägga att båda nycklarna är av bra märke har dock inte det i huvudet just nu
Min fråga är, finns någonstans man kan lämna in dessa nycklar och få dom kalibrerade? hur kan jag annars testa dom lättast själv?
eller det adjöss med dom och köpa en ny?
kan tillägga att båda nycklarna är av bra märke har dock inte det i huvudet just nu
Isak Tuvesson
Billinge
0733 650340
Crx ED9 -88 -Såld
Del Sol VTi -92 - Såld
Civic Type-R ep3 - Såld
kör: Civic eg5
Billinge
0733 650340
Crx ED9 -88 -Såld
Del Sol VTi -92 - Såld
Civic Type-R ep3 - Såld
kör: Civic eg5
-
Peter_Karlsson
- Bil: MB6
- Namn: Peter Karlsson
Sätt fast den ena i skruvstädet. Ställ den på säg 40NM
Ställ den andra på samma värde och dra dem mot varandra. Om de klickar samtidigt så är de förmodligen ok bägge två.
Ställ den andra på samma värde och dra dem mot varandra. Om de klickar samtidigt så är de förmodligen ok bägge två.
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=45586&st=0&p=463241&#entry463241" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->Civic Vei/Vti <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Raceprojekt<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> -95</a>