Stulen Civic Malmö
Hej.
Var ett tag sedan jag logga in här pga flytt och renovering hemma..
Brosans Civic blev stulen igår en EC8 Röd sliten lack med svarta kofångare och silvriga plåtfälgar.
Reg nr – ODP 660 . PM gärna om ni ser ngt.
Tack på förhand.
Var ett tag sedan jag logga in här pga flytt och renovering hemma..
Brosans Civic blev stulen igår en EC8 Röd sliten lack med svarta kofångare och silvriga plåtfälgar.
Reg nr – ODP 660 . PM gärna om ni ser ngt.
Tack på förhand.
- Bullet---
- Bil: Honda Civic EG K20
- Namn: Andre´ Seppä Fritz
Tror faktiskt jag sett den ett par gånger, innan den blev stulen vill säga, och det är som han beskriver, röd sliten lack, svarta kofångare(import?) och silvriga plåtfälgar.
Lär dyka upp inom kort på någon grusparkering eller skogsdunge, brukar vara så. Hoppas tur nog att bilen inte är kvaddad när den hittas.
Lär dyka upp inom kort på någon grusparkering eller skogsdunge, brukar vara så. Hoppas tur nog att bilen inte är kvaddad när den hittas.
*Regionsombud Syd*
Andre´ Seppä Fritz
Andre´ Seppä Fritz
Hallo.
Detta hände i värnhem korsningen sallerupsvägen-zenitsgatan max 500 m från polisen nu där dem tar pauser och vilar o gör annat. & kriminalvården. Ganska kul när de jobbar där 24/7 .
Ska fixa ett foto om de finns.. synd att de är hans första bil o händer så när han övningskör.
Ej import bil.
Stort Tack!
Detta hände i värnhem korsningen sallerupsvägen-zenitsgatan max 500 m från polisen nu där dem tar pauser och vilar o gör annat. & kriminalvården. Ganska kul när de jobbar där 24/7 .
Ska fixa ett foto om de finns.. synd att de är hans första bil o händer så när han övningskör.
Ej import bil.
Stort Tack!