iSixx87 skrev:Växa upp och betala sin egna bil? Betalar du försäkring, skatt, bensin och pizza också? Då kommer han nog dessvärre stanna i 18 års ålder under väldigt många år framöver.
Inget hatiskt inlägg alls, folk får göra precis som dom vill med sina pengar. Tycker det är konstigt att inte fler verkar tänka på detta sättet dock..
Ska tilläggas att jag inte har några barn själv, men anser att det räcker att gått i skolan och träffat bortskämda ungdomar för att dela sin åsikt i denna frågan..
Grabben jag vet att du inte menar något illa men det var dumt skrivet!
Du känner varken mig eller min son eller hur?! Jag kan bara berätta att min son är så ansvarsfull som man kan bara blir eller vad alla andra föräldrar vill ha och eller kan bara drömmer om!
Grabben har topp betyg i skolan ska utbildas till utvecklingsingenjör eller maskiningenjör,är elit idrottare i Mui Thai tränar med Sveriges bästa Mui THai kampsportare och var Sveriges tvåa i juniorer.
Jobbade nästan hela sommaren förra året och tjänade en hel del pengar som han har själv köpt skidor,Go Pro,annat utrusning,kläder osv...
Jag vet själv vad det betyder att vara 18år gammal och vara kul och sen jag som pappa vill göra allt för mina barn och blir ihågkommen som bra pappa inte någon egoist...
Mina föräldrar var ju likadana mot mig och min grabb förhoppningsvis är likadan mot sina barn(mina barnabarn) i framtiden. Visar man kärlek och är förståndig mot sina barn och låter man ta dem ta ansvar för både viktiga och oviktiga saker, det kan helt enkelt inte gå så jätte mycket fel i livet för en?
Jag förstår din resonemang men dumt att utrycka sig så när du känner varken mig eller min son eller hur?