Nu är jag förbannad!
Såg precis en skada i vänster dörr. Kan folk inte bara tänka på att andra kanske är måna om sin bil och värderar den högre än vissa!?
Fan att folk inte kan respektera andras saker och bara slänga upp sina dörrar <!--emo&:ranting:-->
<!--endemo--> just nu skulle jag kunna strypa personen som gjort de här ..

Fan att folk inte kan respektera andras saker och bara slänga upp sina dörrar <!--emo&:ranting:-->

Aleksandar Petrovic
Lider med dig... min sidospegel har någon slagit helt sönder...
förjäv... vad ska man göra. <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
förjäv... vad ska man göra. <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av ITR den 12 maj 2006, 15:13, redigerad totalt 1 gånger.
Steve Pang
<span style='color:red'>[b]Honda Integra Type-R[/b]</span>
Sthlm div
<span style='color:red'>[b]Honda Integra Type-R[/b]</span>
Sthlm div
<!--QuoteBegin-ITR+12 May 2006, 15:13:13--><div class='quotetop'>QUOTE(ITR 4 12 May 2006, 15:13:13)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Lider med dig... min sidospegel har någon slagit helt sönder...
[right][snapback]282883[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
har inte varit o pillat på de för o se om de e skada i lacken... lixom gratis chans för rost där ... måste fixa de ngra tips hur / var?
[right][snapback]282883[/snapback][/right]
har inte varit o pillat på de för o se om de e skada i lacken... lixom gratis chans för rost där ... måste fixa de ngra tips hur / var?
Aleksandar Petrovic
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
På jobbet så parkerar jag så långt från ingången som möjligt. Där får bilen alltid stå ensam och många har undrat varför i hela friden man ställer sig så långt från porten. Jag har bara fått två små dörröppslag på högersidan på snart 1,5 år, och dessa två har jag fått när jag parkerat vid outlet i Barkarby. Där har jag för övrigt fått bakskärmen avskalad av någon jeppe som inte hade koll på var han/hon hade sin front <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
Men för att slippa att folk slår upp sin bildörr i ens bil så måste man nog se till att alltid parkera bilen i sitt eget garage! Så fort man ställer den bredvid en annan bil så är det ett märke på dörren efteråt. Jag fattar det inte, men så surt är det!
Men för att slippa att folk slår upp sin bildörr i ens bil så måste man nog se till att alltid parkera bilen i sitt eget garage! Så fort man ställer den bredvid en annan bil så är det ett märke på dörren efteråt. Jag fattar det inte, men så surt är det!
Senast redigerad av Steffo den 12 maj 2006, 15:22, redigerad totalt 1 gånger.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
<!--QuoteBegin-Steffo+12 May 2006, 15:21:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Steffo 4 12 May 2006, 15:21:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->På jobbet så parkerar jag så långt från ingången som möjligt. Där får bilen alltid stå ensam och många har undrat varför i hela friden man ställer sig så långt från porten. Jag har bara fått två små dörröppslag på högersidan på snart 1,5 år, och dessa två har jag fått när jag parkerat vid outlet i Barkarby. Där har jag för övrigt fått bakskärmen avskalad av någon jeppe som inte hade koll på var han/hon hade sin front <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]282885[/snapback][/right]
jag säger som så. hade jag vetat vem de var hade jag gett personen helgen på sig o ta kontakt med mig o erkänna, hade den inte gjort de hade jag polisanmält. så hade den åkt dit för smitning!
jävla mög, polaren sa att de e bara o lacka om dörren <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> finns de ngn lackerare som kan ge mig schysst pris? <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->
jag säger som så. hade jag vetat vem de var hade jag gett personen helgen på sig o ta kontakt med mig o erkänna, hade den inte gjort de hade jag polisanmält. så hade den åkt dit för smitning!
jävla mög, polaren sa att de e bara o lacka om dörren <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> finns de ngn lackerare som kan ge mig schysst pris? <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->
Aleksandar Petrovic
Jag gör som steffo och ställer mig gärna 200m längre bort bara för att få stå ensam och jag har inte fått ett ända dörruppslag än, peppar peppar!
Det roliga är att folk skiter ju helt i sina egna bilar och alla runt om. Folk är så jävla nonchalanta och även fast de ser att det står en bil brevid smäller de upp dörren för att de har så jävla bråttom ut... Sen är säkert en hel del barn som smäller upp dörren... Jag fattar inte heller hur folk bara kan göra så/ vara så ignoranta...
Hade en tjej med mig i min bil en gång, dock inte ctr:en... Så parkerade jag ganska nära en mur på hennes sida. så sa jag till henne, "Akta muren när du öppnar dörren." jaja sa hon sen tjongade hon ändå in dörren i muren och fick ur sig ett litet "oj"
Jag vart bara tyst och gick där ifrån och muttrade... <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
Det roliga är att folk skiter ju helt i sina egna bilar och alla runt om. Folk är så jävla nonchalanta och även fast de ser att det står en bil brevid smäller de upp dörren för att de har så jävla bråttom ut... Sen är säkert en hel del barn som smäller upp dörren... Jag fattar inte heller hur folk bara kan göra så/ vara så ignoranta...
Hade en tjej med mig i min bil en gång, dock inte ctr:en... Så parkerade jag ganska nära en mur på hennes sida. så sa jag till henne, "Akta muren när du öppnar dörren." jaja sa hon sen tjongade hon ändå in dörren i muren och fick ur sig ett litet "oj"
Jag vart bara tyst och gick där ifrån och muttrade... <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
[b]Medlem #1535[/b]
Fick 3 märken av en snubbe dagen innan vi körde på Mantorp, gick igenom klarlacken och allt. Pratade med honom efteråt och fick namn, personnummer osv. Tog bilder på allt mm. Hade inga papper med mig så jag fick prata med försäkringsbolaget efter helgen.
Då säger dom att om inte han erkänner detta skriftligt så kommer jag vara tvungen att betala för detta. Detta är helt sjukt då jag kan bevisa att hans dörr som har 3 märken har orsakat 3 märken i min dörr och han är den enda som stått bredvid mig.
Så nu har jag skickat papper till honom som jag hoppas han skriver på så att vi får detta ur världen, annars får jag anmäla detta som en parkeringsskada och pröjsa en sur självrisk runt 2000:-. Fast det är bättre än vagnskadegarantins självrisk som är 5000:-.
Då säger dom att om inte han erkänner detta skriftligt så kommer jag vara tvungen att betala för detta. Detta är helt sjukt då jag kan bevisa att hans dörr som har 3 märken har orsakat 3 märken i min dörr och han är den enda som stått bredvid mig.
Så nu har jag skickat papper till honom som jag hoppas han skriver på så att vi får detta ur världen, annars får jag anmäla detta som en parkeringsskada och pröjsa en sur självrisk runt 2000:-. Fast det är bättre än vagnskadegarantins självrisk som är 5000:-.
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Det e bara att park så ensamt som möjligt MEN tex en gång skulle ja park på en stor sjukhus park ställde mig så lång ifrån det fanns minst 30 rutor lediga omkring min bil tro fan när jag kom tebax att det e en jävel som ställt sig precis jämte mig helvete,och har man park hemma så skriver man en lapp till de som står jämte, i den lappen ska man låta dem förstå va som händer om dem slänger upp dörren på din bil !
funkar för mig iaf !
<!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
funkar för mig iaf !
<!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nej bara för man har tryckt på luftfilter och grenrör det ger inte 100 hk !!<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Papa Mangas
Papa Mangas
Såg en gång en äldre man på ÖB som skulle in i sin volvo. Han öppnade dörren ALLDELES för mycket och för hårt rätt in i en äldre mitsubishi. Gubben sket helt och hållet i vad han gjort med andra bilen och sin egen. Sen körde han lungt därifrån. Nu börjar jag tvivla på vårt sammhälle. Folk har tappat bort respekt för vad som är mitt och ditt! Jag menar de finns de som bor i små 1or och kör fina bilar ex. CTR, ITR, Golf Gti lr R32. Och så kommer gubben i sin 240 och totalt skiiter i att den bilen han just slog upp bildörren på kan vara någons ögonsten och i värsta fall dyraste ägodel!
Aleksandar Petrovic
-
stumpen
- Bil: Prelude -92a
- Namn: Fredrik Björkman
hmmmm.... man blir måtligt förbannad......
som idag.... skulle på lunch. låste dörren gick mot bilen , då kommer en kund med sin bil o stannar nära min bil o så slår han upp sin dörr mot min bil dörr...
märken ja!
o han fattade inte att man vart förbannad för (hans ord)"lite märken på en gammal bil"
<!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
de skiter jag i om de e showbil eller slit bilen, de ska fan inte bli nå märken endå!!!!
o så vill fanskapet man ska komma o svart jobba.
för de var ju hockey! aldrig nene, var de inge viktigare så kan de vänta till nästa vecka, <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
som idag.... skulle på lunch. låste dörren gick mot bilen , då kommer en kund med sin bil o stannar nära min bil o så slår han upp sin dörr mot min bil dörr...
märken ja!
o han fattade inte att man vart förbannad för (hans ord)"lite märken på en gammal bil"
<!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
de skiter jag i om de e showbil eller slit bilen, de ska fan inte bli nå märken endå!!!!
o så vill fanskapet man ska komma o svart jobba.
för de var ju hockey! aldrig nene, var de inge viktigare så kan de vänta till nästa vecka, <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
-
Little Elk
- Namn: Fredrik Edin
Hatar det hära med dörrupslag! Farsan hade för ett tag sen en skitfin saab som hade en redig bula från en dörupslag på ena bakdörren. Då vi satt å vänta i bilen på syrran vid kvantum då hon va inne å handla lite godis å sånt så kommer barnfamiljen å ena ungjäveln tjongar upp dörren hårt som fan i samma dörr som har bulan. Nu vart det helt plöttsligt tre bulor. Farsan gick bärsärk på morsan som hävdade att "det där seplar ju ingen roll" bara att acceptera. så fan heller tyckte farsna som fick henne att plita ner att hon skulle ersätta för lack å hela rasket på dörren. Kan säga att hon va inge glad efter det. <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Men gladare var farsan som fick en helt nylackad dörr å inte en bila på hela bilen <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
-
Snuffan
- Bil: CTR EP3 -04
- Namn: Petra Tornelv
Försöker parkera bredvid sprillans nya bilar för folk KANSKE har en tendens att vara lite mer rädd om dom då. På parkeringen här så är det LÖGN att folk INTE smäller upp dörrarna. Så tala om att man är nervös varje dag man ska ut till hyndan. Tar jag nån på bar gärning med att slå upp dörren i min bil kommer denne definititv få känna min vrede! Då e jag f-n inte den som e den!!!
Senast redigerad av Snuffan den 13 maj 2006, 13:08, redigerad totalt 1 gånger.
Petra Tornelv
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda CRX Del Sol VTi - 93
Honda Civic Type R - 04
Honda CRX Del Sol VTi - 92
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda Civic Type R - 04
Honda CRX Del Sol VTi - 92
<!--QuoteBegin-FonziE+12 May 2006, 15:28:46--><div class='quotetop'>QUOTE(FonziE 4 12 May 2006, 15:28:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Steffo+12 May 2006, 15:21:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Steffo 4 12 May 2006, 15:21:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->På jobbet så parkerar jag så långt från ingången som möjligt. Där får bilen alltid stå ensam och många har undrat varför i hela friden man ställer sig så långt från porten. Jag har bara fått två små dörröppslag på högersidan på snart 1,5 år, och dessa två har jag fått när jag parkerat vid outlet i Barkarby. Där har jag för övrigt fått bakskärmen avskalad av någon jeppe som inte hade koll på var han/hon hade sin front <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]282888[/snapback][/right]
Det roliga är att polisen skiter fullständigt i dessa ärenden..
Skulle parkera hemma hos flickvännen med epan (Volvo Duett) en gång förut, eftersom att de inte har någon bil men en p-plats så tog jag denna.
I rutan bredvid stod en gammal rostig och sleten saab 900, som dessutom stod ca 3dm in i "min" ruta.
Jag tänkte "Kan han vara jävlig så kan jag med!!", och backade in ca 5cm ifrån honom med hoppet att han skulle få det åtminstone lite kämpigt att komma därifrån.
För att vara på den säkra sidan så tog jag kort på fordonen när de stod där, som bevis ifall nånting skulle hända..
När jag ungefär en timme senare kommer ner till epan ser jag att saaben är borta och gick direkt fram och kollade på den sidan där han stått. Hela dörren var bulig och skrapad, hela framskärmen sönder-riven av hans stötfångare, fälgen fick stora "fina" skrapmärken. Utöver detta så var det röda färg-avskrap efter hela sidan, tillsammans med svarta märken efter hans stötfångare.
Tänkte "aja, skitsamma, jag har bevis så jag klarar mig!"
Tog lite kort på hur allting såg ut och åkte hem och undersökte lite noggrannare. Visade sig att hela fronten blivit tryckt i sidled (höger framhjul var 4cm(!) närmare skärmkanten än det vänstra). Kylaren var sprucken, och så var det lite fler småfel som jag inte kommer ihåg längre.
Tog kort på allting igen och ringde polisen, möttes i luren av en vresig kärring som snäste "Du får väl komma in till stationen då!".
Tänkte åka dit på måndagen (Det här var en fredag), men när jag på lördagen åkte hem till flickvännen igen så stod saab-äcklet där igen!
Först tänkte jag gå lös med släggan på den, men jag fick en bättre idé, jag tog massa kort på alla hans skrap-märken som bevisade att det var den bilen som "gnuggats" mot epan.
När jag på måndagen åkte ner till polisen och visade bilderna så skrev de en rapport på det hela men tyckte bara att jag var skitlöjlig som ens brydde mig. De var inte beredda att gå vidare med det.
Detta eftersom att de ansåg epan som en rishög(!). Visst, den kanske såg lite ful ut just då, men det berodde på att jag i en veckas tid stått och lagat rost och slipat och spacklat så den var helt färdig för att lackas. Fast å andra sidan så är det ju knappast upp till dem att bedömma ifall den är fin eller inte, det är väl min sak att avgöra..(?)
Jag ville dock inte ge mig utan jag anmälde till försäkringsbolaget (skickade även in bilderna), hörde ingenting på typ 2månader, sen damp det ned ett brev i lådan där det stod att det saknades bevis och var och en skulle få stå för sina egna kostnader!
Jag tog fram mina kort igen och tittade på dem i 2minuter sen såg jag ett solklart bevis som de missade på två månader!
Antagligen berodde detta på att motparten (han med saaben) hade samma försäkringsbolag, därför skulle det bli billigast för dem att bara skita i det.
Jag skrev ett brev till dem där jag påpekade mina iaktagelser och krävde att de tittade på det igen, det tog ca tre veckor innan de skickade ett brev att jag fick åka till en verkstad och reparea fordonet på saabens bekostnad. (HAHAHA JAG VANN!!!).
Det var då jag gjorde mitt misstag. Jag ringde och sa att jag ville ha kontant-ersättning istället, han sa att jag skulle få 500kr(!!) för skadorna.
Efter att ha glott runt lite på vad delarna (ENBART delarna) skulle kosta på diverse skrotar så kom jag upp i ca 4000kr, plus att de själva säger att man får 100kr ersättning för varje timme som arbetet beräknas ta. (De beräknade arbetet till ungefär tre timmar!!)
Jag bråkade som fan och ställde till världens rabalder och lyckades tillslut få dem att inse att de gjort en felaktig bedömning. jag skulle då få 1000kr istället..
Det beslutet höll dem fast vid och vägrade ändra sig.
Så jag sa att jag skiter i kontanterna, de kan de trycka upp nån stans, jag åker till en verkstad istället! "Javisst, det går jättebra!" sa de.
Likförbannat så skickade de hem en lapp som jag fick lösa ut emot 1000kr, och sen ville de inte ens veta av mig mera!
Efter det har jag aldrig ens kollat vad en försäkring skulle kosta med Dalarnas försäkringsbolag (Länsförsäkringar), För jag hatar dem mer än herpes!
Avslutade mitt bankkonto hos dem rätt fort! <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]282888[/snapback][/right]
Det roliga är att polisen skiter fullständigt i dessa ärenden..
Skulle parkera hemma hos flickvännen med epan (Volvo Duett) en gång förut, eftersom att de inte har någon bil men en p-plats så tog jag denna.
I rutan bredvid stod en gammal rostig och sleten saab 900, som dessutom stod ca 3dm in i "min" ruta.
Jag tänkte "Kan han vara jävlig så kan jag med!!", och backade in ca 5cm ifrån honom med hoppet att han skulle få det åtminstone lite kämpigt att komma därifrån.
För att vara på den säkra sidan så tog jag kort på fordonen när de stod där, som bevis ifall nånting skulle hända..
När jag ungefär en timme senare kommer ner till epan ser jag att saaben är borta och gick direkt fram och kollade på den sidan där han stått. Hela dörren var bulig och skrapad, hela framskärmen sönder-riven av hans stötfångare, fälgen fick stora "fina" skrapmärken. Utöver detta så var det röda färg-avskrap efter hela sidan, tillsammans med svarta märken efter hans stötfångare.
Tänkte "aja, skitsamma, jag har bevis så jag klarar mig!"
Tog lite kort på hur allting såg ut och åkte hem och undersökte lite noggrannare. Visade sig att hela fronten blivit tryckt i sidled (höger framhjul var 4cm(!) närmare skärmkanten än det vänstra). Kylaren var sprucken, och så var det lite fler småfel som jag inte kommer ihåg längre.
Tog kort på allting igen och ringde polisen, möttes i luren av en vresig kärring som snäste "Du får väl komma in till stationen då!".
Tänkte åka dit på måndagen (Det här var en fredag), men när jag på lördagen åkte hem till flickvännen igen så stod saab-äcklet där igen!
Först tänkte jag gå lös med släggan på den, men jag fick en bättre idé, jag tog massa kort på alla hans skrap-märken som bevisade att det var den bilen som "gnuggats" mot epan.
När jag på måndagen åkte ner till polisen och visade bilderna så skrev de en rapport på det hela men tyckte bara att jag var skitlöjlig som ens brydde mig. De var inte beredda att gå vidare med det.
Detta eftersom att de ansåg epan som en rishög(!). Visst, den kanske såg lite ful ut just då, men det berodde på att jag i en veckas tid stått och lagat rost och slipat och spacklat så den var helt färdig för att lackas. Fast å andra sidan så är det ju knappast upp till dem att bedömma ifall den är fin eller inte, det är väl min sak att avgöra..(?)
Jag ville dock inte ge mig utan jag anmälde till försäkringsbolaget (skickade även in bilderna), hörde ingenting på typ 2månader, sen damp det ned ett brev i lådan där det stod att det saknades bevis och var och en skulle få stå för sina egna kostnader!
Jag tog fram mina kort igen och tittade på dem i 2minuter sen såg jag ett solklart bevis som de missade på två månader!
Antagligen berodde detta på att motparten (han med saaben) hade samma försäkringsbolag, därför skulle det bli billigast för dem att bara skita i det.
Jag skrev ett brev till dem där jag påpekade mina iaktagelser och krävde att de tittade på det igen, det tog ca tre veckor innan de skickade ett brev att jag fick åka till en verkstad och reparea fordonet på saabens bekostnad. (HAHAHA JAG VANN!!!).
Det var då jag gjorde mitt misstag. Jag ringde och sa att jag ville ha kontant-ersättning istället, han sa att jag skulle få 500kr(!!) för skadorna.
Efter att ha glott runt lite på vad delarna (ENBART delarna) skulle kosta på diverse skrotar så kom jag upp i ca 4000kr, plus att de själva säger att man får 100kr ersättning för varje timme som arbetet beräknas ta. (De beräknade arbetet till ungefär tre timmar!!)
Jag bråkade som fan och ställde till världens rabalder och lyckades tillslut få dem att inse att de gjort en felaktig bedömning. jag skulle då få 1000kr istället..
Det beslutet höll dem fast vid och vägrade ändra sig.
Så jag sa att jag skiter i kontanterna, de kan de trycka upp nån stans, jag åker till en verkstad istället! "Javisst, det går jättebra!" sa de.
Likförbannat så skickade de hem en lapp som jag fick lösa ut emot 1000kr, och sen ville de inte ens veta av mig mera!
Efter det har jag aldrig ens kollat vad en försäkring skulle kosta med Dalarnas försäkringsbolag (Länsförsäkringar), För jag hatar dem mer än herpes!
Avslutade mitt bankkonto hos dem rätt fort! <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Tjejer kör bättre än höns!
Simon Eriksson
Simon Eriksson
<!--QuoteBegin-FonziE+13 May 2006, 02:18:51--><div class='quotetop'>QUOTE(FonziE 4 13 May 2006, 02:18:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Såg en gång en äldre man på ÖB som skulle in i sin volvo. Han öppnade dörren ALLDELES för mycket och för hårt rätt in i en äldre mitsubishi. Gubben sket helt och hållet i vad han gjort med andra bilen och sin egen. Sen körde han lungt därifrån. Nu börjar jag tvivla på vårt sammhälle. Folk har tappat bort respekt för vad som är mitt och ditt! Jag menar de finns de som bor i små 1or och kör fina bilar ex. CTR, ITR, Golf Gti lr R32. Och så kommer gubben i sin 240 och totalt skiiter i att den bilen han just slog upp bildörren på kan vara någons ögonsten och i värsta fall dyraste ägodel!
[right][snapback]283113[/snapback][/right]
Efter 3-4 dagar när jag köpte min CTR satte någon idiot sin dörr i min när den stod parkerad <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Blev en liten ytlig repa i klarlacken och en liten buckla. Syns inte om man tänker, men det äter upp en inifrån <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->
Nackskott är straffet på sådant!! <!--emo&
-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/mad.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]283113[/snapback][/right]
Efter 3-4 dagar när jag köpte min CTR satte någon idiot sin dörr i min när den stod parkerad <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Blev en liten ytlig repa i klarlacken och en liten buckla. Syns inte om man tänker, men det äter upp en inifrån <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->
Nackskott är straffet på sådant!! <!--emo&
<span style='color:black'>Fredrik Janén Hammarberg</span>
<span style='color:black'>Honda Civic Type</span> <span style='color:red'>R</span><span style='color:black'>-05</span> <span style='color:red'>Milano Red</span>
<span style='color:black'>[b]AEM[/b] Cold Air Intake RSX Type</span>
<span style='color:black'>[b]DC Sports[/b] catback</span>
<span style='color:black'>Honda Civic Type</span> <span style='color:red'>R</span><span style='color:black'>-05</span> <span style='color:red'>Milano Red</span>
<span style='color:black'>[b]AEM[/b] Cold Air Intake RSX Type</span>
<span style='color:black'>[b]DC Sports[/b] catback</span>