BILEN STULEN INATT!!!

ENBART för motorrelaterade topics
piz

Min bil vart inatt stulen. <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->

Natten Mellan 25/5 till 26/5...
Just nu e d så mycke irritation,så jag vet inte vad jag ska tänka.
men tänkte om nån ser/hör/blir erbjuden att köpa passat w8-delar.. eller ser/sett bilen nånstans...så pmá /ring mig direkt.
Bra tips som kan hjälpa till att få tag i bilen ersätts givetvis!!!

REG NR : SYD 905

bilder.
Pontius Röstlinger " IL CAPO DA CAPI "

THERE CAN ONLY BE ONE DOG!
<STAFFORDSHIRE BULLTERRIER>
piz

Min bil vart inatt stulen.

Natten Mellan 25/5 till 26/5...
Just nu e d så mycke irritation,så jag vet inte vad jag ska tänka.
men tänkte om nån ser/hör/blir erbjuden att köpa passat w8-delar.. eller ser/sett bilen nånstans...så pmá /ring mig direkt.
Bra tips som kan hjälpa till att få tag i bilen ersätts givetvis!!!

REG NR : SYD 905

bilder.

Clabbe
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Den som vart till salu?
Har annonsen suttit ute på t.ex Blocket med reg.nr?
Många som har visat intresse och velat provkört?
Благодаря мутра!
piz

1 enda.(som kollat).. flera som ringt/mailat...

Inget reg nr ute eller nåt...

SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA sne.. så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!

Användarvisningsbild
Chrille79
Bil: CH1
Namn: Christian Roskjaer
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Håller alla mina ögon öppna. Är ju ingen vanlig bil direkt

Hata idioter som gör sånt här <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
Gammal räv...
piz

Tack!!!

Såååååååå tröttsamt.. man jobbar å sliter.. inte fan går jag å snor nån annans bil!!! F-TTA!!!

Ska fan starta medborga-garde emot biltjuvar!!!

Användarvisningsbild
Chrille79
Bil: CH1
Namn: Christian Roskjaer
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

<!--QuoteBegin-piz+26 May 2006, 19:16:19--><div class='quotetop'>QUOTE(piz @ 26 May 2006, 19:16:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tack!!!

Såååååååå tröttsamt.. man jobbar å sliter.. inte fan går jag å snor nån annans bil!!! F-TTA!!!

Ska fan starta medborga-garde emot biltjuvar!!!
[right][snapback]289459[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Jag är på. Har själv fått en bil stulen.

Hoppas allt löser sig med försäkringen bara om dom inte hittar bilen hel det vill säga.
Gammal räv...
piz

Tack!!! så arg just nu... vet inte om man ska gråta eller slå sönder nåt..

Magyar

Shit... Hoppas bara du hade den försäkrad. Den hade väl larm och immobilizer? Då tror jag inte det handlar om några pundare utan den är nog på väg i någon container till ett annat land <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->.
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Dominus

var blev den stulen? ska hålla ögonen öppna
Robin Magnusson

Ännu mer finbil:<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--> Civic Type R 05:a<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Finbil: <!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Del Sol VTi 93:a<!--colorc--></span><!--/colorc-->Såld

Vinterbil <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Civic 1,6 89:a<!--colorc--></span><!--/colorc--> Såld
Förstabil <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Civic 1,6 88:a<!--colorc--></span><!--/colorc--> Såld

Malmö
pr0ny
Namn: Ronny P

Var nånstans blev den stulen? vilken stad? jag håller ögonen öppna i angered/gbg iaf
Speed is an addiction, that makes me a junkie

0707396659
ei9440
Bil: Honda Accord
Namn: Patrik Espelund

Borde väl ha varit i Stockholms området med tanke på att Piz huserar här
Kör: Golf GTI-35 Edition
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94

Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Elvis_EG2
Namn: Elvis

tråkigt å höra fyfan <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> som de sades innan så är den säkert i någon container påväg mot något annat land tyvärr <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Kwan

<!--QuoteBegin-Magyar+26 May 2006, 19:35:43--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 26 May 2006, 19:35:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Shit... Hoppas bara du hade den försäkrad. Den hade väl larm och immobilizer? Då tror jag inte det handlar om några pundare utan den är nog på väg i någon container till ett annat land <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->.
[right][snapback]289466[/snapback][/right]

<!--QuoteBegin-Civic_Boy+26 May 2006, 20:22:05--><div class='quotetop'>QUOTE(Civic_Boy 4 26 May 2006, 20:22:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->tråkigt å höra fyfan <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->  som de sades innan så är den säkert i någon container påväg mot något annat land tyvärr <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]289480[/snapback][/right]

Schysst....

Tråkigt som fan. Hoppas den hittar tillbaka till sin rättmätiga ägare!
"Livet är inte mer planerat än harens som skuttar över vägen."

Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Jay-c
Bil: Civic EJ9 -96
Namn: Johannes Carlsson

f*n va illa <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->

men borde inte den ha sånt chip i nyckeln så du måste ha en nyckel med rätt kod för att kunna starta bilen. eller är bilen äldre än vad jag tror?
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan

Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..

201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
Fresa
Namn: Fredrik Arvidsson
Kontakt:

svårt att kopiera de där koderna då... Kolla bara på Porsche cayene och BMW X5, de plockas ju från gatorna som aldrig förr. Det enda som verkar hjälpa idag är att utrusta bilen med vapensystem / vakthund / sig själv med basebollträ
[b]Fredrik Arvidsson, Linköping[/b]

Honda Civic Sedan '92 (ESi)

Civic 92-95-prylar till salu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=18841&hl=" target="_blank">Här</a>
Jay-c
Bil: Civic EJ9 -96
Namn: Johannes Carlsson

tror dom tar alldeles för lätt på säkerheten hos åf som kan kolla upp vilken bil som har vilken kod..
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan

Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..

201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
Greven-RC
Kontakt:

Behöver ju inte nödvändigtvis kolla regnr för att få fram vart bilen/bilens ägare bor/står...telenr,namn...etc

Hela Sverige är som en hel jävla öppen bok där vem som hellst kan (i princip) kolla vad som helst om vem som helst...

Därför alldrig hela namn,alltid skyddat nr...osv-och ASP´n i fickan <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->

EDIT:ang kodade nycklar osv är det lätt-med dom rätta kontakterna-att själa i princip vilken bil som hellst...
Senast redigerad av Greven-RC den 26 maj 2006, 23:00, redigerad totalt 1 gånger.
<a href="http://www.teamrex-racing.com" target="_blank"><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->eam<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->ex<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->acing<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec--></a>
piz

Tack för alla svaren!!!

Bilen stals alltså inatt mellan torsdag/fredag..i stockholm/sundbyberg.. min granne kom hem klockan 1:30.. då var bilen INTE på min parkerings-plats... å jag/tjejen kom hem med take away vid 8 på kvällen..

så mellan klockan 20:00->1:30 försvann den...

Var länge sen man var så här arg/irriterad/frustrerad....

Bilen är/var givetvis fullt försäkrad... MEN,d e ändå ångest.. för i slutändan så får jag lägga ut en massa pengar hit å dit under tiden... + jag får inte ett öre ersättning för om tidigast 30 dagar..."om" dem inte hittar bilen innan.. å gör dem inte det,så kommer det att börja "diskuteras" ersättning om 30 dagar.. å lla som varit i kontakt med försäkringsbolag när d gäller ersättning ,vet ju hur roliga dem är då.. INTE!!!

aja,känns som att idag e fel dag att tränga sig framför mig i kön på ica...

en riktig "falling down" dag...*grrrrrrrrrrr*

Användarvisningsbild
insigma
Bil: FK2R 2016
Namn: FredrikLidmark

jag bor i sumpan. inte sett nått. håller ögon öppna

edit: var i sumpan bor du ?
Senast redigerad av insigma den 27 maj 2006, 08:37, redigerad totalt 1 gånger.
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
wriid
Namn: Johnny Åkerlind

han/hon som var och kollade då? var inte den personen någe skum eller så? kanske kollade på konstiga saker och ställde konstiga frågor? kanske lånade nyckeln och skimmade den eller nåt?

verkar ju konstigt om det inte är några spår över huvud taget?

Hoppas du får tillbaka den!
[b]Medlem #1535[/b]
piz

jag bor i hallonbergen!!!

Nope,det var en ensam kille.
+ jag var ju med hela dem 10-15 minutrarna...
vi träffades....kollade hans körkort... åkte en sväng på 5-10 min... snackade 5-10 min efter.. å sen var d inge mer...

men enligt polisen,å min fastighetsägare.. så är det tydligen nån liga som plockat flera "dyrare" bilar den senaste tiden i det här F*TT området!!!

så vi får se.... <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->

CTROliver

Vilket försäkringsbolag har du?
James Oliver Könsberg - Malmö
Användarvisningsbild
NickeCivicVTi
Bil: Civic VTi
Namn: Nicklas Ekström

Förjävligt att man inte får ha nånting ifred... <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
Nicklas Ekström-Sthlm

Honda Civic VTi -92 (under konstruktion)
piz

Polisen ringde nyss..

bilen är hittat under e18. vid ekolgskrogs avfart...

bilen fanns utan fälgar,sönderbryten förar dörr,sönderbryten tändning,saboterad delvis rensad inredning,grill borta,speglar borta....

HORUNGAR!!!

å sen säger polisen att det är mitt ansvar att ta bort bilen.. för jag står som ägare. å om jag inte tar bort den,så kan jag få böter!!!

Så om någon hör/ser/blir förfrågad om att köpa 20 tums Ace Zion kromade med 235/30-20 haankook ventus S1 evo.
eller passat 3BG grill (kromad)...emblem lös
eller navigation...navman icn 520
eller något annat stulet från en passat..
pmá /ring mig direkt!!!

Pontius

0704185528
Senast redigerad av piz den 27 maj 2006, 16:46, redigerad totalt 1 gånger.

piz

nu har bärgaren hämtat bilen...

*arg*

TYdligen hade dem varit "så snälla" att bilen ej hade stått på underedet emot marken,utan lagt 10 L färburkar som distanser! "OMtänksammt"...sen var speglarna kvar.. hmm.. ok!?.. grillen borta tydligen... sen en Kenwood ddx7025 dubbel din .. med dvd å allt boooorta... navman navi ..borta...repat hela bilen runt.. 2 varv typ.. tack tack... men inredningen var helt intackt..inte ett märke.. sen superflox filtret till motorn var borta...ett kort på mig/tjejen som hängde i backspegeln borta..(inte kul,för då vet dem vem som äger bilen..lite obehagligt)..40-50 brända mp3 skivor...mm...

ARG!!!

å vad får dem för allt i slutändan?!?! 10 000:-... 15 000:-!?!!?!?
är det värt d?!!?!??!
IDIOOOOOOOOOOOOOOTER!!!

Kwan

piss asså. Fn vad sånt här är tråkigt :/
"Livet är inte mer planerat än harens som skuttar över vägen."

Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Clabbe
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Ledsen men det låter nästan som ett beställningsjobb.
Detta då de tagit valda delar..
Благодаря мутра!
magnum
Kontakt:

Vilket skit...

Hur kan f-bolaget bara ge 15 k för saker som snarare kostar runt 50 eller ?

Och polisen som ger dig ansvaret för en bil utan hjul ???

Dom har ringt mig och sagt samma sak en gång ...
Ninja pwr !
piz

<!--QuoteBegin-magnum+28 May 2006, 01:26:34--><div class='quotetop'>QUOTE(magnum 4 28 May 2006, 01:26:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vilket skit...

Hur kan f-bolaget bara ge 15 k för saker som snarare kostar runt 50 eller ?

Och polisen som ger dig ansvaret för en bil utan hjul ???

Dom har ringt mig och sagt samma sak en gång ...
[right][snapback]290009[/snapback][/right]

Vad jag får,det har jag inte en aning om....
jag menade mer att d e väl d som dem får när dem ska sälja grejerna sen...

Det värsta av allt är att jag e 25 år gammal,å i den där peeeeeeeeeeerfekta "försäkrings bedrägeri" åldern.. å det verkar både polis/f-bolag tänka.. så få jag ut ett öre så ska jag vara glad.. <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:angry:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/mad.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:blink:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/blink.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->

Skriv svar