Kraschad S2K med kompressor...
Jag var i Bollnäs förra helgen och då berättade en person för mig att det stog en kraschad S2K med kompressor och kolfiber mm mm...... saftigt utrustad....inlöst på en plåtverkstad någonstans i regionen,Bollnäs-Söderhamn-Gävle...
Är det den som varit utställd på tex Elmia eller???
Stackars sate hur som helst <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Är det den som varit utställd på tex Elmia eller???
Stackars sate hur som helst <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Andreas Palmblad
Nyköping
<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda CRX-89 VT<!--colorc--></span><!--/colorc-->-Pallbocksräser-
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Honda Accord Aerodeck 2.2i-92Blå<!--colorc--></span><!--/colorc-->-Familjebil 1- rullar
<!--coloro:#00FF00--><span style="color:#00FF00"><!--/coloro-->Honda Accord Aerodeck 2.2i-92 Grön<!--colorc--></span><!--/colorc-->-Familjebil 2- I väntan på rostlagning
<!--coloro:#00FF00--><span style="color:#00FF00"><!--/coloro-->Honda Civic Coupé 1.5 lsi-95 Grön<!--colorc--></span><!--/colorc-->-Familjebil 3 -rullar
Nyköping
<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda CRX-89 VT<!--colorc--></span><!--/colorc-->-Pallbocksräser-
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Honda Accord Aerodeck 2.2i-92Blå<!--colorc--></span><!--/colorc-->-Familjebil 1- rullar
<!--coloro:#00FF00--><span style="color:#00FF00"><!--/coloro-->Honda Accord Aerodeck 2.2i-92 Grön<!--colorc--></span><!--/colorc-->-Familjebil 2- I väntan på rostlagning
<!--coloro:#00FF00--><span style="color:#00FF00"><!--/coloro-->Honda Civic Coupé 1.5 lsi-95 Grön<!--colorc--></span><!--/colorc-->-Familjebil 3 -rullar
Det är INTE Mickes!
Only M Matters
Micke och Ulrica har tuuurbo nu! Dom slopade kompressorn ganska snabbt.
<span style='color:black'>Fredrik Janén Hammarberg</span>
<span style='color:black'>Honda Civic Type</span> <span style='color:red'>R</span><span style='color:black'>-05</span> <span style='color:red'>Milano Red</span>
<span style='color:black'>[b]AEM[/b] Cold Air Intake RSX Type</span>
<span style='color:black'>[b]DC Sports[/b] catback</span>
<span style='color:black'>Honda Civic Type</span> <span style='color:red'>R</span><span style='color:black'>-05</span> <span style='color:red'>Milano Red</span>
<span style='color:black'>[b]AEM[/b] Cold Air Intake RSX Type</span>
<span style='color:black'>[b]DC Sports[/b] catback</span>
då borde den vara kvaddad rätt rejält. skador på över 200k plus om den inte kommer repereras.
nu sätter nog s2k ägarna fart o ringer skroten kan jag tänka mig.
synd om ägaren
nu sätter nog s2k ägarna fart o ringer skroten kan jag tänka mig.
synd om ägaren
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
Om det är rätt bil jag tänker på så gick den här i Kalmar tidigare där den även byggdes, har varit med på en del utställningar bla ELMIA
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#808080--><span style="color:#808080"><!--/coloro-->Nicklas Linåker<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto-->Nya Octavia RS Combi 170HK Diesel DSG 2010<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto-->Nya Octavia RS Combi 170HK Diesel DSG 2010<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
-
Master Mag
Nicke: Det är den bilen... Med en drake eller dyligt på sidan. Har sett den också...
Palmblad, du köpte möjligtvis inte en Accord Aerodeck nyligen?
Palmblad, du köpte möjligtvis inte en Accord Aerodeck nyligen?
-92 Civic Vti Turbo