itsfun chip, catback, filter...
-
bjornligan
fanns väll bromspapper med itsfun chip, men det var ju enligt vissa "MANIPULERAT", "FUSK", "DET GÅR JU ALDRIG" blablabla
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Kris-.tianpet,ter_sson<!--sizec--></span><!--/sizec-->
CTR -05 Såld
CTR -05 Såld
Fanns bromspapper som var på en helt original bil. Den som bänkades med filter och avgas har det inte kommit upp några officiella bänkpapper på vad jag vet. Men effekten var så gott som detsamma som på original bilen.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
i <a href='http://www.hondaklubben.com/forum/index ... 3260&st=35' target='_blank'>denna</a> tråden så pratar Tommie Blomqvist om att han lämnat in den och fått isatt ett it's fun chip, men vad hände sen?
Hittar inga resultat på det?
Markus Persson
<!--QuoteBegin-Masso+7 Jul 2006, 08:06:40--><div class='quotetop'>QUOTE(Masso @ 7 Jul 2006, 08:06:40)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->i <a href='http://www.hondaklubben.com/forum/index ... 3260&st=35' target='_blank'>denna</a> tråden så pratar Tommie Blomqvist om att han lämnat in den och fått isatt ett it's fun chip, men vad hände sen?
[right][snapback]305420[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag gissar på att anledningen till att inga papper eller effekt siffror kom upp var pga att effekten blev ungefär samma som original bilen. Dom/han (Itsfun/Tommie) gissade ju på att det var AEM CAI som inte var tillräckligt bra utan trodde att det var det som "hämmade" effekten. Papper på bänkning med moddad original box skulle ju komma upp så fort dom hade gjort det. Vet inte om det blivit av än, eller blir av. Jag och Tommie PMade lite efter monteringen av chippet, då jag var väldigt nyfiken på resultatet och jag fick siffrorna på effekten när dom bänkade första gången med chippet monterat. Då han PMade mig och inte la ut dom, så antar jag att dom inte vill att det ska läggas upp än så jag gör inte det heller.
Men ska tilläggas att jag är en förespråkare av Hondata. Antingen K-100 eller K-pro direkt. Mycket bättre enligt mig. Och K-100 kostar endast lite mer än itsfun's chip senast jag kollade.
[right][snapback]305420[/snapback][/right]
Jag gissar på att anledningen till att inga papper eller effekt siffror kom upp var pga att effekten blev ungefär samma som original bilen. Dom/han (Itsfun/Tommie) gissade ju på att det var AEM CAI som inte var tillräckligt bra utan trodde att det var det som "hämmade" effekten. Papper på bänkning med moddad original box skulle ju komma upp så fort dom hade gjort det. Vet inte om det blivit av än, eller blir av. Jag och Tommie PMade lite efter monteringen av chippet, då jag var väldigt nyfiken på resultatet och jag fick siffrorna på effekten när dom bänkade första gången med chippet monterat. Då han PMade mig och inte la ut dom, så antar jag att dom inte vill att det ska läggas upp än så jag gör inte det heller.
Men ska tilläggas att jag är en förespråkare av Hondata. Antingen K-100 eller K-pro direkt. Mycket bättre enligt mig. Och K-100 kostar endast lite mer än itsfun's chip senast jag kollade.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
Varför Tommi fick dom siffrorna han fick och började förespråka om hurvidare Cai:et var boven i dramat eller inte vet ja inte.
vad jag däremot har förstått vara den riktiga boven i det hela var att chipet som monterades var ett sk std chip avsätt för en orginal CTR som arbetar med org parametrarna som It´s fun tog fram för org bilarna.
*edit*
en bänkning med annan programvara avsätt för CAI,grenrör,avgas skulle vara väldig intressan.
vad jag däremot har förstått vara den riktiga boven i det hela var att chipet som monterades var ett sk std chip avsätt för en orginal CTR som arbetar med org parametrarna som It´s fun tog fram för org bilarna.
*edit*
en bänkning med annan programvara avsätt för CAI,grenrör,avgas skulle vara väldig intressan.
Senast redigerad av hondapower den 8 juli 2006, 02:09, redigerad totalt 1 gånger.
- Micke 16v
- Bil: Honda Civic
- Namn: Mikael Haraldsson
Ja skulle aldrig chippa min CTR...
Inte idag då ja har ett AEM CAI+avgas som gör samma "jobb" som detta chipp ! (ökar andningen bla.)
Tänk även på att ev. garantier är bye bye om du ändrar programvaran i boxen
Sure ! --> chippet är 6000:- ? cai + avgas kanske 10000:-
Men undrar vad mina garantijobb som utförts hade kosta mig utan garantier......
ps. ja hörde en siffra på +2hk vad gäller detta chipp + filter/avgas
<!--emo&:whistling:-->
<!--endemo-->
Inte idag då ja har ett AEM CAI+avgas som gör samma "jobb" som detta chipp ! (ökar andningen bla.)
Senast redigerad av Micke 16v den 8 juli 2006, 02:27, redigerad totalt 1 gånger.
0736316013
Fanns väl någon siffra med +26hk eller nåt sånt med itsfun-chippet. Iofs har jag för mig att det var någonstans i mellanregistret som den största ökningen gjordes, men är inte säker. Hursomhelst är det en otrolig ökning, vilket jag tycker verkar aningen för bra.
Hursomhelst så vore det trevligt att få någon officiell siffra på en standardmoddad ctr (avgas + filter) med chippet. Finns ju bänkningar som visar att ett luftilter ska ge upp mot 18hk, men det känns rätt otroligt.
Hursomhelst så vore det trevligt att få någon officiell siffra på en standardmoddad ctr (avgas + filter) med chippet. Finns ju bänkningar som visar att ett luftilter ska ge upp mot 18hk, men det känns rätt otroligt.
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
Tråden hade väl tagits bort p.g.a. att Itsfun inte ville sponsra klubben och den var som gratis reklam.
Man jag har för mig Tommie hade skrivit om detta med filter och avgas på sin bil och
det var som Ziggy skrivit- att itsfun chip inte verkade utnyttja moddarna alls.
Dvs. kraften var ung. samma oavsett.
Man jag har för mig Tommie hade skrivit om detta med filter och avgas på sin bil och
det var som Ziggy skrivit- att itsfun chip inte verkade utnyttja moddarna alls.
Dvs. kraften var ung. samma oavsett.
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
-
ei9440
- Bil: Honda Accord
- Namn: Patrik Espelund
Det var ju även så att Tommies CAI var helt intryckt av nån anledning, inte så konstigt att det inte gav nått extra då...
Kör: Golf GTI-35 Edition
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94
Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94
Heja Gnaget SM-Guld 2009!
<!--QuoteBegin-Micke 16v+8 Jul 2006, 02:26:42--><div class='quotetop'>QUOTE(Micke 16v @ 8 Jul 2006, 02:26:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ja skulle aldrig chippa min CTR...
<!--endemo-->
[right][snapback]305713[/snapback][/right]
enligt dom på autopunkten så är garantierna "bye bye" även om man byter avgas på bilen.. man fick endast byta från katten o bak...??? o jag snacka me nån på itsfun o han mena på att dom tar över motorgatantin i ett år när man chippar.
enligt dom på autopunkten så är garantierna "bye bye" även om man byter avgas på bilen.. man fick endast byta från katten o bak...??? o jag snacka me nån på itsfun o han mena på att dom tar över motorgatantin i ett år när man chippar.
Kalle Nordlander
CTR -05
CTR -05
- fonzeka
- Bil: S2000
- Namn: Anders Westlund
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 58 times
<!--QuoteBegin-kalle85+8 Jul 2006, 15:36:47--><div class='quotetop'>QUOTE(kalle85 @ 8 Jul 2006, 15:36:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->enligt dom på autopunkten så är garantierna "bye bye" även om man byter avgas på bilen.. man fick endast byta från katten o bak...??? o jag snacka me nån på itsfun o han mena på att dom tar över motorgatantin i ett år när man chippar.
[right][snapback]305819[/snapback][/right]
Om du nu lyckas bevisa att deras chip är orsaken till eventuellt problem.
Angående Hondas garantier så är det väl inget som hindrar att man byter tillbaka till orgdelar innan man hävdar garantifel..
Om du nu lyckas bevisa att deras chip är orsaken till eventuellt problem.
Angående Hondas garantier så är det väl inget som hindrar att man byter tillbaka till orgdelar innan man hävdar garantifel..
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Dessutom så får man ju ändå ha Catback och filter då mao?
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
-
Tommie Blomqvist
<!--emo&:boxing:-->
<!--endemo-->
Då kör vi, effekten finns där, dock har vi haft lite strul med CAI mm, resulterade i att vi körde med orgburk, och tog BMC största Konfilter och stoppa i, en lätt moddad org burk.
Jag åker Ferrita system, vilket spelar mindre roll iofs, kör en racekat 2,5" sen 2,25" efter.
Effekten som hämtas ur chipet är som störst före Vtec så honda verkar org vilja att vtec ska kännas när den hoppar i.
+26hk 5900rpm
Vilket efter 6500 har blivigt en betydligt lägre effektvinst.
Jag skulle varit inne på om-mapp före semestern men har inte haft tid, och Itsfun har haft mer en fullt upp, så om några veckor kommer jag åka ner till Haninge och göra sista justeringarna, där vi hoppas på att kunna justera effekten ordentligt inne på Vtec, de talas om nya grepp från Itsfun, och jag tvivlar inte på!
<!--emo&:)-->
<!--endemo-->
/Tommie Blomqvist
Då kör vi, effekten finns där, dock har vi haft lite strul med CAI mm, resulterade i att vi körde med orgburk, och tog BMC största Konfilter och stoppa i, en lätt moddad org burk.
Jag åker Ferrita system, vilket spelar mindre roll iofs, kör en racekat 2,5" sen 2,25" efter.
Effekten som hämtas ur chipet är som störst före Vtec så honda verkar org vilja att vtec ska kännas när den hoppar i.
+26hk 5900rpm
Vilket efter 6500 har blivigt en betydligt lägre effektvinst.
Jag skulle varit inne på om-mapp före semestern men har inte haft tid, och Itsfun har haft mer en fullt upp, så om några veckor kommer jag åka ner till Haninge och göra sista justeringarna, där vi hoppas på att kunna justera effekten ordentligt inne på Vtec, de talas om nya grepp från Itsfun, och jag tvivlar inte på!
<!--emo&:)-->
/Tommie Blomqvist
Senast redigerad av Tommie Blomqvist den 9 juli 2006, 17:36, redigerad totalt 1 gånger.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Micke 16v
- Bil: Honda Civic
- Namn: Mikael Haraldsson
MIN bil har redan vart inne på garanti jobb och ja har ny tid för sånt på tisdag !
Filter + Catback verkar mao. inte påverka garantin........
Senast redigerad av Micke 16v den 9 juli 2006, 21:58, redigerad totalt 1 gånger.
0736316013
<!--QuoteBegin-Micke 16v+9 Jul 2006, 21:58:04--><div class='quotetop'>QUOTE(Micke 16v @ 9 Jul 2006, 21:58:04)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->MIN bil har redan vart inne på garanti jobb och ja har ny tid för sånt på tisdag !
[right][snapback]306188[/snapback][/right]
Filter och catback påverkar garantin om det är det som är orsaken till att någonting går sönder. Har du ett CAI på och det är problem med hjulupphängningen så påverkar det så klart inte.
Egentligen så får du inte byta någonting på bilen då den är helbilsgodkänd.
[right][snapback]306188[/snapback][/right]
Filter och catback påverkar garantin om det är det som är orsaken till att någonting går sönder. Har du ett CAI på och det är problem med hjulupphängningen så påverkar det så klart inte.
Egentligen så får du inte byta någonting på bilen då den är helbilsgodkänd.
-
Tommie Blomqvist
<!--QuoteBegin-fonzeka+9 Jul 2006, 19:16:02--><div class='quotetop'>QUOTE(fonzeka @ 9 Jul 2006, 19:16:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->De gör alltså specifika mappningar nu också, eller är det ett enstaka fall bara?
Synd bara att de inte kan ändra vtec och vtc, det hade nog gjort mycket.
[right][snapback]306136[/snapback][/right]
Vad som är möjligt idag vet jag inte, men gänget har investerat i nya saker för att kunna komma längre ner i koden på org ECU.
Jag återkommer med info när jag har talat med itsfun.
/T
Vad som är möjligt idag vet jag inte, men gänget har investerat i nya saker för att kunna komma längre ner i koden på org ECU.
/T
[b] Cybertuner[/b]
-
Tommie Blomqvist
<!--QuoteBegin-Tommie Blomqvist+9 Jul 2006, 23:58:25--><div class='quotetop'>QUOTE(Tommie Blomqvist @ 9 Jul 2006, 23:58:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-fonzeka+9 Jul 2006, 19:16:02--><div class='quotetop'>QUOTE(fonzeka @ 9 Jul 2006, 19:16:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->De gör alltså specifika mappningar nu också, eller är det ett enstaka fall bara?
/T
[right][snapback]306220[/snapback][/right]
Då vare dax att väcka liv i tråden igen <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Bilen lämnades in i tisdags, och nu masseras den kraftigt.
Som ni tidigare läst hade vi lite för lite effekt i Vtec området, det önskades mera en vad som gavs.
Idag ska vi se vad den ger i bänken, efter en mycket fin liten utrustning som köpts in av Itsfun <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Leveranstiden har varit minstsagt lång och den fick inte köpas hur som helst, fast nu finns den sedan ett tag i Itsfuns ägor.
Vad gör den, den öppnar hela org ECU´n och gör den fullt programerbar.
Om jag har svar idag eller imorgon, det får vi se, men mera effekt är utlovat.
/T
/T
[right][snapback]306220[/snapback][/right]
Då vare dax att väcka liv i tråden igen <!--emo&:)-->
Bilen lämnades in i tisdags, och nu masseras den kraftigt.
Som ni tidigare läst hade vi lite för lite effekt i Vtec området, det önskades mera en vad som gavs.
Idag ska vi se vad den ger i bänken, efter en mycket fin liten utrustning som köpts in av Itsfun <!--emo&;)-->
Leveranstiden har varit minstsagt lång och den fick inte köpas hur som helst, fast nu finns den sedan ett tag i Itsfuns ägor.
Vad gör den, den öppnar hela org ECU´n och gör den fullt programerbar.
Om jag har svar idag eller imorgon, det får vi se, men mera effekt är utlovat.
/T
[b] Cybertuner[/b]
<!--QuoteBegin-kalle85+8 Jul 2006, 15:36:47--><div class='quotetop'>QUOTE(kalle85 @ 8 Jul 2006, 15:36:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Micke 16v+8 Jul 2006, 02:26:42--><div class='quotetop'>QUOTE(Micke 16v @ 8 Jul 2006, 02:26:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ja skulle aldrig chippa min CTR...
<!--endemo-->
" o jag snacka me nån på itsfun o han mena på att dom tar över motorgatantin i ett år när man chippar".
Att ITSFUN skulle ta över garantin skulle jag inte lita på.
" o jag snacka me nån på itsfun o han mena på att dom tar över motorgatantin i ett år när man chippar".
Att ITSFUN skulle ta över garantin skulle jag inte lita på.
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
Jag skulle nog aldrig lita på att en motortrimmare tar på sig garantin på en bil. Oavsett vem den än må vara. Det som troligen menas med det är, fel som kan bevisas beror på dennes grejjor. Sen säger biltillverkaren direkt att skadorna är pga chipet och vill inte byta den där rasade kamremmen på garanti.
En liten gråzon kan kan kalla det för, något som varje individ måste ta ställning till. Orkar jag bråka med biltillverkaren och trimmaren? Om inte chippa då inte bilen.
Så nej man kan inte lita på att någon trimmare löser dina problem efter deras behandling vid fel. Men oftast så är ens bilverkstad trevligt folk och ser mellanfingrarna på chippet när du står där med trasig hjulupphängning.
En liten gråzon kan kan kalla det för, något som varje individ måste ta ställning till. Orkar jag bråka med biltillverkaren och trimmaren? Om inte chippa då inte bilen.
Så nej man kan inte lita på att någon trimmare löser dina problem efter deras behandling vid fel. Men oftast så är ens bilverkstad trevligt folk och ser mellanfingrarna på chippet när du står där med trasig hjulupphängning.
<span style='color:red'>Jörgen Blomqvist. Inhyrd chafför.</span>
Äger ingen Honda bil. Men en hoj.
Äger ingen Honda bil. Men en hoj.
- Jalle
- Bil: Acura TL 2004
- Namn: Jari Saren
<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Om jag har svar idag eller imorgon, det får vi se, men mera effekt är utlovat.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ja hur gick det nu då???
Ja hur gick det nu då???
______
Banbil: Del sol -92 H22
Vardagsbil: Acura TL 2004
MC: Yamaha XT660X
Banbil: Del sol -92 H22
Vardagsbil: Acura TL 2004
MC: Yamaha XT660X
-
Tommie Blomqvist
<!--QuoteBegin-Jalle+25 Aug 2006, 22:38:51--><div class='quotetop'>QUOTE(Jalle @ 25 Aug 2006, 22:38:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Om jag har svar idag eller imorgon, det får vi se, men mera effekt är utlovat.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ja hur gick det nu då???
[right][snapback]321386[/snapback][/right]
Hehe, låt säga så här, det går så bra att den blev kvar till tisdag nästa vecka. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Som vanligt så har man en bästa vän, Murphy, han finns på alla ställen över hela världen på samma gång ( Där får Tomten en rejäl utmaning <!--emo&:hmm:-->
<!--endemo--> ) så han hittade till bredbandslambdan, så de köps en ny på måndag. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Det går lite troll i min lilla buss, den vill inte riktigt det jag vill, eller nån annan för den delen heller.
Men tisdag så har jag bilen utanför på gatan igen.
De kommer intensivarbetas måndag kväll, så akta er i Haninge trakten om de kommer en minibuss i full makaron <!--emo&:D-->
<!--endemo--> håll då till höger.
Nää nu är jag för bakis, så det går inte att skriva mera, för mycket av det goda igår kväll...urk.
Skalle- <!--emo&:wallbash:-->
<!--endemo-->
Ja hur gick det nu då???
[right][snapback]321386[/snapback][/right]
Hehe, låt säga så här, det går så bra att den blev kvar till tisdag nästa vecka. <!--emo&:)-->
Som vanligt så har man en bästa vän, Murphy, han finns på alla ställen över hela världen på samma gång ( Där får Tomten en rejäl utmaning <!--emo&:hmm:-->
Det går lite troll i min lilla buss, den vill inte riktigt det jag vill, eller nån annan för den delen heller.
Men tisdag så har jag bilen utanför på gatan igen.
De kommer intensivarbetas måndag kväll, så akta er i Haninge trakten om de kommer en minibuss i full makaron <!--emo&:D-->
Nää nu är jag för bakis, så det går inte att skriva mera, för mycket av det goda igår kväll...urk.
Skalle- <!--emo&:wallbash:-->
[b] Cybertuner[/b]