liten regplåt
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
jag har iof usa import men testa å ring vägvärket å säg att du redan har en liten sitter i bak nu, har du tur så får du en liten
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Är din bil svensksåld så kommer du inte får liten skylt om den inte har haft det ifrån början 
Men oftas så är det många som kör med olagliga småskyltar. Tänk på om du ska göra det att det är 1500kr böter nu för att köra med en ej godkänd skylt.
Men oftas så är det många som kör med olagliga småskyltar. Tänk på om du ska göra det att det är 1500kr böter nu för att köra med en ej godkänd skylt.
Stefan Karlsson
vissa bilar har dispans för det typ framskylt på evo eller många alfa romeo eller jänkare,, många japanska importer tex och usa bilar har mindre modell nummerskylt, vissa av bilarna ser annorlunda ut i nummerskyltshållaren, och de bilar som har dispans får små skyltar,
men att ringa in och säga jag vill ha liten skylt det är snyggare, eller för att de ska komma in mer luft i fronten för kylning, de går dom inte på direkt. däremot kan du tex om man byter bagage lucka på en civic till usdm luckan så får du mindre skylthål, då kan du ta en bild på bilen och skriva att du inte får plats för stor skylt, då går det.
men att ringa in och säga jag vill ha liten skylt det är snyggare, eller för att de ska komma in mer luft i fronten för kylning, de går dom inte på direkt. däremot kan du tex om man byter bagage lucka på en civic till usdm luckan så får du mindre skylthål, då kan du ta en bild på bilen och skriva att du inte får plats för stor skylt, då går det.
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Det KAN gå om du bytar bakluckan mot en USDM, men det är långt ifrån säkert...
Det finns en regel som säger att det är din egna skyldighet att se till att regskyltarna får plats om du modifierar din front eller bak på bilen.
Det finns en regel som säger att det är din egna skyldighet att se till att regskyltarna får plats om du modifierar din front eller bak på bilen.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Jag bad besiktningsgubben om att få liten skylt fram på S2000 och han hade tydligen en bra dag =) lite fick man tjata dock...
S2000
-
vtec_jonas
Funkar det? :shock1:
Senast redigerad av vtec_jonas den 7 april 2007, 15:19, redigerad totalt 1 gånger.
Jonas Persson
Halmstad
Honda civic vti! TILL SALU <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36852" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36852</a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=16143" target="_blank">Garaget.org</a>
Halmstad
Honda civic vti! TILL SALU <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36852" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36852</a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=16143" target="_blank">Garaget.org</a>
Jag fick det både fram och bak för att det ska se snyggt ut 
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Jepp, men besiktningsmannen sa att det är lika bra att jag får en liten framme också, så att det ser tjusigt ut samt att det inte ska täcka över luftinsläppet för mycket 
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Jag har små skyltar på min NSX.
Ringde VV och frågade men dom sa nej. Sa då att jag viste en exakt likadan bil med små skyltar och att han kunde få regnr om han ville..
Han sa bara "vänta lite" så tog de en stund, så kom han tillbaka och sa "ok".
Vet andra som provat efter mig på samma sätt men inte lyckats(smacke).
Beror nog på vem man får snacka med bara.
Ringde VV och frågade men dom sa nej. Sa då att jag viste en exakt likadan bil med små skyltar och att han kunde få regnr om han ville..
Han sa bara "vänta lite" så tog de en stund, så kom han tillbaka och sa "ok".
Vet andra som provat efter mig på samma sätt men inte lyckats(smacke).
Beror nog på vem man får snacka med bara.
Martin Köhler
Varberg
NSX -92 röd
Varberg
NSX -92 röd
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
fattar inte varför dom kallar det usa skylt när den inte har samma mått som en sån
den ska "motsvara" usa skylten, thats sucks
den ska "motsvara" usa skylten, thats sucks
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
I USA är ju allt lite större, tyngre och maffigare så tillomed en liten Usa-skylt är större i usa 
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->