Billig verkstad i göteborg som byter kamremm?
Det är så att jag har en Del Dol Esi på gång och jag måste byta kamremm på bilen. Är det någon som antingen kan byta remmen åt mig och få ersättning eller kan rekommendera någon verkstad i göteborg som gör det mot en rimlig peng? honda i västra frölunda tar 3600 kr och det tycker jag var lite väl häftigt, dessutom visste dom inte vad en Del Sol var för nått :whatever:
Sen undrar jag om man kan köra med s2000 oljefilter på Del Solen när man ska byta olja? vad rekommenderar ni för olja 10/40 helsyntes? eller annan? Eftersom farsan äger en OKQ8 mack så får jag bra priser på deras Formula 1 10/40 olja! andra förlag?
Pm:a eller skriv i tråden!
tack på förhand Aidin
Sen undrar jag om man kan köra med s2000 oljefilter på Del Solen när man ska byta olja? vad rekommenderar ni för olja 10/40 helsyntes? eller annan? Eftersom farsan äger en OKQ8 mack så får jag bra priser på deras Formula 1 10/40 olja! andra förlag?
tack på förhand Aidin
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
honda i västra frölunda verkar inte ha många hemma.. vet inte vad integra är, inte va del sol är.. s2000 filter kan du köra med ja
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
Honda i Västa Fröluna är ju nystartade återförsäljare dom slog ihop sig med Jaguar därav så vet dom inte mycket alls om hondor! Mannen som svarade i telefon igår sa att det inte existerar nått som en crx coupe cab! då sa jag att det hette honda del sol men det ville han inte tro på! hahahahha
Känns inte särskilt tryggt att lämna in bilen hos någon när dom inte vet vad man äger för nått!
tacl för svaret angående s2000 filter
Känns inte särskilt tryggt att lämna in bilen hos någon när dom inte vet vad man äger för nått!
tacl för svaret angående s2000 filter
-
krister"albin"
- Bil: civic vt -91
- Namn: krister johannesson
jag skulle beställa ett oljefilter till min bil och då sa jag att jag hadde en b16a2 motor och han viste inte va det var för motor.
det va likadant när jag hadde en mazda gtr och skulle beställa växellådsdelar så blev det fel och åter fel.
kommer inte att handla där mer.
så nu så beställer jag delar från olskrokensbilverkstad,dom vet vad honda är för något.
det va likadant när jag hadde en mazda gtr och skulle beställa växellådsdelar så blev det fel och åter fel.
kommer inte att handla där mer.
så nu så beställer jag delar från olskrokensbilverkstad,dom vet vad honda är för något.
krister johannesson
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
-
StiFt
- Bil: VW Golf MK2 GTI 16V
- Namn: Mattias Lindblad
- Kontakt:
Det är därför Rosenholtz finns
)
[b]VW Golf GTI 16v -88[/b]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
Precis jag är i samma sits som aidin angående kamremsbyte, billy som står borta vid scanauto i sisjön är trevlig men så mycket kunskap om honda tycker jag inte att dom har, frågade om stänklappar till del sol:en och dom existerade inte ens sa han.
Förresten snygg mörkblå s2000 som stod där borta som var såld när jag var där, ingen här på forumet som är den lyckliga ägaren??
Förresten snygg mörkblå s2000 som stod där borta som var såld när jag var där, ingen här på forumet som är den lyckliga ägaren??
Daniel Andersson
-
dodo
- Bil: civic vt-turbo
- Namn: Daniel carlsson
kan byta din kamrem mot en peng =)jobbar som honda mek
Aidin skrev:Det är så att jag har en Del Dol Esi på gång och jag måste byta kamremm på bilen. Är det någon som antingen kan byta remmen åt mig och få ersättning eller kan rekommendera någon verkstad i göteborg som gör det mot en rimlig peng? honda i västra frölunda tar 3600 kr och det tycker jag var lite väl häftigt, dessutom visste dom inte vad en Del Sol var för nått :whatever:
tack på förhand Aidin
team varberg
honda crx vt e85
honda civic vt-t
honda accord type-s
bmw 318is m50
honda crx vt e85
honda civic vt-t
honda accord type-s
bmw 318is m50
Kolla med Scram så får ni nog ett bättre pris.
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*