Inbrott, igen...
Än en gång så har man fått inbrott i bilen. Trots att jag inte hade nå värdesaker liggandes synligt.
Förra gången nu i våras dåra, gjorde dom inbrott, krossade sidobakrutan, och snodde stereo mest. Fast detta var mitt i vasastan.
Nu när jag bor med tjejen i stureby så blir det inbrott där med, suck, man får verkligen inte ha en bil som sticker ut lite.
Denna gången så krossade dom passagerar rutan, snodde min stora varvräknare, lite skitsaker i handskfacket och tro det lr ej, mina nyinköpta LMDS och Camseal som låg nya i en honda påse, i väntan på att bytas ut i helgen. Dom tog även mina brända cd skivor ca 40 st.
Man märker ju nu att det spelar ingen roll vart man ställer bilen, det e lika stor risk överallt känns det som. Min förra crx vart ju stulen i farsta där jag bodde förut. Så Antingen har jag väldigt otur lr så finns det bara väldigt mkt inbrottstjuvar
Nåja ville bara prata ut lite..
mvh
Förra gången nu i våras dåra, gjorde dom inbrott, krossade sidobakrutan, och snodde stereo mest. Fast detta var mitt i vasastan.
Nu när jag bor med tjejen i stureby så blir det inbrott där med, suck, man får verkligen inte ha en bil som sticker ut lite.
Denna gången så krossade dom passagerar rutan, snodde min stora varvräknare, lite skitsaker i handskfacket och tro det lr ej, mina nyinköpta LMDS och Camseal som låg nya i en honda påse, i väntan på att bytas ut i helgen. Dom tog även mina brända cd skivor ca 40 st.
Man märker ju nu att det spelar ingen roll vart man ställer bilen, det e lika stor risk överallt känns det som. Min förra crx vart ju stulen i farsta där jag bodde förut. Så Antingen har jag väldigt otur lr så finns det bara väldigt mkt inbrottstjuvar
Nåja ville bara prata ut lite..
mvh
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-----------------------
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Honda Civic Type R-04 *For Sale*
Medlem# 1261 // -----------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
IGEN??? amen för helvete jävla pack som gör de.. antingen har du väldit mckt otur me bilen eller så är de nått annat, köpt en annan bil
?
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Undrar om det dyker upp en annons snart på blocket.
"mojäng till motorn säljes" vet inte vad det är till men ser fint ut.
Inbrott suger !
Tur man bor på landet där ingen hittar hit.
"mojäng till motorn säljes" vet inte vad det är till men ser fint ut.
Inbrott suger !
Tur man bor på landet där ingen hittar hit.
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
ajaj.. så jävla trist att de finns folk som inte ser skillnad på sitt och andras.. hmm har du larm på bilen?
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Jopp larm finns, va ute vid bilen typ 2 min efter att dom gjort inbrotttet, med en matkniv :boxing:Featherweight skrev:ajaj.. så jävla trist att de finns folk som inte ser skillnad på sitt och andras.. hmm har du larm på bilen?
Honda: Jag har väldigt otur me bilen, har nyss lagat den för 10000 och bytte koppling på verkstad, nu måste växellådan ner igen pga att den låter skit, vilket den gjorde innan också, så nåra tusen till på det måste man lägga ner.
Flygare: vem skulle bli förvånad :/
xp
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-----------------------
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
-
Holman85
- Bil: Nissan Qashqai
- Namn: Andreas Holmgren
tråkigt att höra! inget kan man få ha ifred! :ranting:
Stockholm - Lidingö
Kör - Honda CBR 600RR' 06:a - Moviestar
kör - VW Caddy 08:a vit
kör - Nissan Qashqai 2.0 Tekna 2010 Svart
kör - VW Caddy 08:a vit
kör - Nissan Qashqai 2.0 Tekna 2010 Svart
Otur med inbrotten. Hade inbrott i min crx utan för K1 i sthlm där det går beväpnade vakter dygnet runt. Min bil stod ca 20m ifrån postkuren. Då snodde dom 11.5:-, en avbitare + 8 st brända skivor. Bände upp listen vid rutan på båda sidorna innan dom knackade båda låsen.
Koppla 220v överallt på bilen så kanske dom lär sig. eller 14 st kompressor drivna mistar så dom hör att det är fel bil dom gått på...
Otur med inbrotten. Hade inbrott i min crx utan för K1 i sthlm där det går beväpnade vakter dygnet runt. Min bil stod ca 20m ifrån postkuren. Då snodde dom 11.5:-, en avbitare + 8 st brända skivor. Bände upp listen vid rutan på båda sidorna innan dom knackade båda låsen.
Koppla 220v överallt på bilen så kanske dom lär sig. eller 14 st kompressor drivna mistar så dom hör att det är fel bil dom gått på...
Christofer Heurlin
ja som superyll säger en garage skulle hjälpa mycket.
och sprang du verkligen med en kökskniv ut efter dem eller :biglaugh2:
bra att du ej träffade på de annars hade du åkt in
och sprang du verkligen med en kökskniv ut efter dem eller :biglaugh2:
bra att du ej träffade på de annars hade du åkt in
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
så trött man blir på sånt här :annoyed: enda sättet att bli av med dom är att dom inser att det inte är värt det. dvs att dom får lite payback som svider REJÄLT de enda svåra då är att man måste veta vem som gjort de
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
-
rallarn
- Bil: Accord Type S
- Namn: Rickard Beckius
ofan, hade precis inbrott in min ctr, tråden ligger i offtopic...
också i stureby på söråkersvägen...
man blir ju riktigt jävla irriterad. kan nästan sätta en 100ring på att det är samma folk som snodde min stereo och bände sönder hela jävla dörren.
fy fan så less man blir.
vart bor tjejen din?
man blir ju riktigt jävla irriterad. kan nästan sätta en 100ring på att det är samma folk som snodde min stereo och bände sönder hela jävla dörren.
fy fan så less man blir.
vart bor tjejen din?
Kör: Accord Type S -08
Tidigare: Civic Type R -04
[url=www.simbi.nu]Simbi Djurens Varuhus[/url]
Tidigare: Civic Type R -04
[url=www.simbi.nu]Simbi Djurens Varuhus[/url]
fyfan, det är illa.. vi bor på bollstavägen, även där inbrottet var dåra... när jag tänker efter så vet jag att jag har sett din ctr därrallarn skrev:ofan, hade precis inbrott in min ctr, tråden ligger i offtopic...
fy fan så less man blir.
vart bor tjejen din?
xp
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*