Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Verkstadshandböcker
Tjenare!
Sökte lite men hittade inte det jag letade efter
Tänkte kolla om det finns någon vänlig själ där ute som ligger inne på en Verkstadshandbok till Civic 01-05 i PDF?
Om inte detta har tagits upp tidigare (sorry om annat) så kan det ju vara en bra idé att ha en tråd där man slänger upp verkstadshandbäcker
Mvh
Erik
Sökte lite men hittade inte det jag letade efter
Tänkte kolla om det finns någon vänlig själ där ute som ligger inne på en Verkstadshandbok till Civic 01-05 i PDF?
Om inte detta har tagits upp tidigare (sorry om annat) så kan det ju vara en bra idé att ha en tråd där man slänger upp verkstadshandbäcker
Mvh
Erik
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Erik Adolfsson<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3 -04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3 -04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Här: http://www.spoonertuner.com/manuals
EDIT: Tror inte den täcker Faceliftade EP3an tyvärr, men 99% av prylarna är identiska.
EDIT: Tror inte den täcker Faceliftade EP3an tyvärr, men 99% av prylarna är identiska.
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Tyvärr har jag inte sett någon sådan någonstans... Har inte ens sett någon till Faceliftade EP3an. Som tur är så har jag EP3 pre-facelift