tips om mutterdragare tryckluft..vilken har ni är ni nöjda m

ENBART för motorrelaterade topics
Welen
Proffs
Proffs
Inlägg: 2779
Blev medlem: 25 juli 2004, 13:15
Bil: Civic double nature
Namn: Fredrik Welen
Ort: Borlänge

5 maj 2015, 17:31

Banzai.. Kolla Milwakis nya online kataog på deras hemsida.. där finns en ny värre med 1/2.

Nu hittar jag inte online kataogen som jag hitta igår men jag tror det var den här jag hitta.. Som sagt oika specar överallt..
http://www.milwaukeetool.eu/powertools/ ... 8-chiwp12/
Kolla vad jag har kvar till salu: HÄR Skicka ett PM för pris!
070 41 55 55 3
Användarvisningsbild
Mordiiax
1337!
1337!
Inlägg: 3940
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic 1300 -81
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

5 maj 2015, 17:55

Använder en sån här rätt så mycket på jobbet. 1" fattning. Knackar loss det mesta men kanske inte är så smidig för trånga mek :P
http://www.safetrack.se/produkter/safet ... ory%5D=193
*Regionsombud Norr* Johan Mähler 070 358 06 13
Honda Accord Tourer -11 & Honda Civic 1300 -81
Tidigare Honda: Civic "Spoon", Civic diesel, Civic VEi, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
Fixxe
Tackade nej till jobb på Spoon
Tackade nej till jobb på Spoon
Inlägg: 5196
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:17
Bil: Civic/Jazz/Subaru
Namn: Fredrik Heijel
Ort: Halmstad
Has thanked: 13 times
Been thanked: 11 times

5 maj 2015, 18:57

Kunglig att ha i depån morrix!
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB

Civic -00 #racekor
Jazz -13 #röktafittan
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Speaking without thinking, is like shooting without aiming

www.streetperformance.se
Användarvisningsbild
Mordiiax
1337!
1337!
Inlägg: 3940
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic 1300 -81
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

5 maj 2015, 19:03

Perfekt för S2000 som måste dra åt bakre navmuttrarna lite extra (Y)
*Regionsombud Norr* Johan Mähler 070 358 06 13
Honda Accord Tourer -11 & Honda Civic 1300 -81
Tidigare Honda: Civic "Spoon", Civic diesel, Civic VEi, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

6 maj 2015, 10:31

Johan...hur många pers behövs för att lyftan den där :mrgreen:

Det blev en ingersoll 2235qtimax har den i bilen nu hoppas jag blr nöjd
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
GroundX
Påläst
Påläst
Inlägg: 730
Blev medlem: 28 januari 2008, 01:22
Bil: EG6
Namn: Anders Olsson
Ort: Bollnäs
Kontakt:

6 maj 2015, 13:53

Batteridrivna verkar ju verkligen intressant, har insett att min kompressor är lite för klen.
Gjorde en sammanställning på prisjakt på de som verkade intressanta:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=25 ... 15,3018139

Enligt denna så skiljer det ytterst lite mellan märkena - utan är mer en smaksak:
http://www.coptool.com/high-torque-impa ... -w7150-k2/

Dock så känns 5k ganska så skitdyrt!
Civic EG6 B18 VTi - 92
Accord CB8 F22 - 92
FR-V BE1 R18 - 07
Användarvisningsbild
klotter
Gillar Honda!
Gillar Honda!
Inlägg: 332
Blev medlem: 17 augusti 2006, 10:36
Bil: Accord
Namn: Fredrik Johansson
Ort: GBG

6 maj 2015, 16:43

Xchai skrev:Johan...hur många pers behövs för att lyftan den där :mrgreen:

Det blev en ingersoll 2235qtimax har den i bilen nu hoppas jag blr nöjd
Jag köpte samma till jobbet, helt otroligt bra maskin! 1750 Nm med 1/2"
Har man kompressor så skall man köra luftdrivet, eftersom det viktigaste är att den skall kunna lossa sådant man inte
klarar av med handverktyg.

Annars använder jag mutterknackare mer än gärna, det går väldigt mycket fortare då!
Men dom batteridrivna räcker inte som enda maskin, bara som portabel lite hjälpreda.
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

6 maj 2015, 18:26

Oj har den så hög moment? Det stod på kartongen max ca1250nm. Eller har jag läst fel tro?
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
fonzeka
HPC Medlem
HPC Medlem
Inlägg: 3188
Blev medlem: 25 juli 2004, 04:17
Bil: S2000
Namn: Anders Westlund
Ort: Avesta
Has thanked: 3 times
Been thanked: 14 times

6 maj 2015, 19:17

Det är väl nötknäckningsmomentet (vad nu det är :D) som är på 1750Nm.
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

6 maj 2015, 20:15

Aha det där dem kallar för nut busting eller nåt?

Fattar inget ändå av det :mrgreen:
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
klotter
Gillar Honda!
Gillar Honda!
Inlägg: 332
Blev medlem: 17 augusti 2006, 10:36
Bil: Accord
Namn: Fredrik Johansson
Ort: GBG

6 maj 2015, 21:19

Oavsett vad dom kallar det, så är det bättre tryck i den än nått annat jag nånsin testat. :mrgreen:
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

6 maj 2015, 21:32

Ok..det låter som jag kommer blir nöjd med prestandan av denna maskin :)

Jag tog ut denna maskin från swedol..dem hade kampajn på denna.2995kr plus moms.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
hamedius
Påläst
Påläst
Inlägg: 541
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:09

7 maj 2015, 00:35

klotter skrev:Men dom batteridrivna räcker inte som enda maskin, bara som portabel lite hjälpreda.
beror på va man ska ha den till. har du ens provat en riktig batteridriven knackare nån gång??
jag har jobbat med mååånga luftdrivna knackare genom åren men bara två eldrivna, den första var en sladdriven som brände fältlindningen när jag skulle byta hjul och nu den här batteridrivna som är starkare än alla luftdrivna jag använt, 2235 ej inräknat. att min batterimaskin var klart starkare än en IR 2135 berodde nog mest på luftförsörjningen, visserligen var det på en riktig bilverkstad med en jättekompressor men slanglängden sätter stopp för pickans fulla kapacitet som enligt tillverkaren borde vart likvärdig den batteridrivna.
valet av en knackare beror helt o hållet på var man ska använda den till vad.
har man en bilverkstad så hade jag satsat på en luftdriven som troligtvis håller längre. nackdelen är att man vanligtvis har 100meter slang som luften ska genom och helt plötsligt får man inte ut alla 7000nm som man blivit kovad, medans med batteri så har man full effekt ända ner tills sista lampan slocknat.

men för en racer lr hobbymekaniker så tror jag faktiskt att bästa valet är en batteridriven en. jag är helt övrtygad om att du kommer att bli jättenöjd med din nya maskin wanchai, sålänge du är i garaget, men väl ute på tävlingarna...

för mej var det som sagt slutnotan som avgjorde mitt köp, mindre än halva priset för samma kraft, plus att den är mobil.
jag gav ca 5k för min från england, idag med dagens pund kan man ha en hemma för under 6k.
vad kostar en 2135/2235 plus en 7,5hk kompressor? 5,5hk/500lpm är för liten för 2135 och 7,5hk/700lpm är precis va 2235 kräver.
Hamed Piltan
CRX i-VTEC -88
Användarvisningsbild
hamedius
Påläst
Påläst
Inlägg: 541
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:09

7 maj 2015, 01:04

welen, det finns olika modeller av både IR och milwaukke, därför du ser olika siffror. plus att du kanske ibland inte tänker på om det står Nm lr ft-lbs, kanske. tex ir har en 20v 1/2" som ger låga 200nm. Milwaukees gamla modell gav typ 600nm.

för er som funderar på en batteridriven milwaukee, köp den med fjäderringen på tippen, den ger mer än den andra modellen med piggen. båda heter m18 fuel men skiljer i beteckningarna.
en fördel jag ser med milwaukeen över min ir är ledlampan, jag har inte behövt nån lampa än men man vet aldrig. sen hade den kunnat ha en jättefördel om den i läge 1 inte gav mer än 100nm för hjulbyten men nu när den ger för mycket så förlorar den mycket av tjusningen med två lägen.
Hamed Piltan
CRX i-VTEC -88
Användarvisningsbild
klotter
Gillar Honda!
Gillar Honda!
Inlägg: 332
Blev medlem: 17 augusti 2006, 10:36
Bil: Accord
Namn: Fredrik Johansson
Ort: GBG

7 maj 2015, 09:28

hamedius skrev:
klotter skrev:Men dom batteridrivna räcker inte som enda maskin, bara som portabel lite hjälpreda.
beror på va man ska ha den till. har du ens provat en riktig batteridriven knackare nån gång??
jag har jobbat med mååånga luftdrivna knackare genom åren men bara två eldrivna, den första var en sladdriven som brände fältlindningen när jag skulle byta hjul och nu den här batteridrivna som är starkare än alla luftdrivna jag använt, 2235 ej inräknat. att min batterimaskin var klart starkare än en IR 2135 berodde nog mest på luftförsörjningen, visserligen var det på en riktig bilverkstad med en jättekompressor men slanglängden sätter stopp för pickans fulla kapacitet som enligt tillverkaren borde vart likvärdig den batteridrivna.
valet av en knackare beror helt o hållet på var man ska använda den till vad.
har man en bilverkstad så hade jag satsat på en luftdriven som troligtvis håller längre. nackdelen är att man vanligtvis har 100meter slang som luften ska genom och helt plötsligt får man inte ut alla 7000nm som man blivit kovad, medans med batteri så har man full effekt ända ner tills sista lampan slocknat.

men för en racer lr hobbymekaniker så tror jag faktiskt att bästa valet är en batteridriven en. jag är helt övrtygad om att du kommer att bli jättenöjd med din nya maskin wanchai, sålänge du är i garaget, men väl ute på tävlingarna...

för mej var det som sagt slutnotan som avgjorde mitt köp, mindre än halva priset för samma kraft, plus att den är mobil.
jag gav ca 5k för min från england, idag med dagens pund kan man ha en hemma för under 6k.
vad kostar en 2135/2235 plus en 7,5hk kompressor? 5,5hk/500lpm är för liten för 2135 och 7,5hk/700lpm är precis va 2235 kräver.
Jag har använt några olika hitachi och milwaukee batteridrivna maskiner. Jag gillar dom, absolut! :) Men de klarar inte de värsta jobben som en bra luftdriven klarar. Och för mig är det där det spelar mest roll, när man skall få loss något rostigt i en framvagn, eller några M16 på någon större maskin.

Jag förstår att alla inte har kompressor som är stor nog, det har jag inte heller hemma.

Just IR 2135 har vi en också, den är väldigt väldigt klen jämfört med 2235an, just därför vi köpte en 2235.

Luftdrivna är mindre, lättare och starkare än en batterimaskin, om du står i en verkstad.
Batterimaskiner har ju andra fördelar, absolut! Just därför vi båda :mrgreen:
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

7 maj 2015, 09:35

Jag ville ha båda..men den ir 20v va för dyr.då jag måste betala själv.

Denna 2235qtimax har jag 60%chans att få den gratis och 40%chans att få betala 2995kr :mrgreen:

Därför tog jag tog denna.Ska jag på rejs får jag låna en batteri maskin inte super stark men duger till hjulbyte.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
Mordiiax
1337!
1337!
Inlägg: 3940
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic 1300 -81
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

7 maj 2015, 13:45

Tror du blir nöjd :)
*Regionsombud Norr* Johan Mähler 070 358 06 13
Honda Accord Tourer -11 & Honda Civic 1300 -81
Tidigare Honda: Civic "Spoon", Civic diesel, Civic VEi, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

7 maj 2015, 15:26

Jag blir ännu nöjdare om jag får den gratis :mrgreen:
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

8 maj 2015, 16:30

Japp jag blev nöjd med denna maskin..gratis va den också :mrgreen:

Kanske man ska titta på en annan kompressor som pallar att står en stund med miljonvarvaren med? Kanske finns samma chans att jag få den gratis också :wink:
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
hamedius
Påläst
Påläst
Inlägg: 541
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:09

8 maj 2015, 23:45

klotter skrev:Jag har använt några olika hitachi och milwaukee batteridrivna maskiner. Jag gillar dom, absolut! :) Men de klarar inte de värsta jobben som en bra luftdriven klarar. Och för mig är det där det spelar mest roll, när man skall få loss något rostigt i en framvagn, eller några M16 på någon större maskin.

Jag förstår att alla inte har kompressor som är stor nog, det har jag inte heller hemma.

Just IR 2135 har vi en också, den är väldigt väldigt klen jämfört med 2235an, just därför vi köpte en 2235.

Luftdrivna är mindre, lättare och starkare än en batterimaskin, om du står i en verkstad.
Batterimaskiner har ju andra fördelar, absolut! Just därför vi båda :mrgreen:
hitachi är inte ens värd att diskutera i den här tråden. milwaukeen du nämner, var det en fuel-version? det kan det inte varit för då hade det vart det kraftfullaste ni hade haft i ert garage, i halvtums, innan 2235'an införskaffades.
hur kan du då komma och säga att en batteridriven maskin inte klarar av att lossa som en luftdriven? när du inte testat det som diskuteras i tråden? IR 7150 och Milwaukee m18 fuel.
ett tips, sök på w7150 på youtube så får du se hur långt teknologin kommit.

Wanchai, jag hade också tatt en 2235 om jag fick det gratis hehe
se nu till att köpa en tillräckligt stor kompressor (minst 7,5hk) så har du en vän för livet.
jag snackar inte om hjulbyte, jag menade lite tyngre jobb som drivaxelbyte men du behöver väl inte oroa dej för det för du har la steg 17 axlar nu:)
Hamed Piltan
CRX i-VTEC -88
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

9 maj 2015, 08:23

Hehe bara steg 5.9 sålänge :mrgreen:

Japp jag håller på att titta på en 7.5hk med 200-270l tank
Men priserna va rätt saftiga.

Jag tänkte förs att man ska köpa delarna lösa och bygga tanken själv efter som jag har tillgång till stora rör och gavlarna.
6500 för en kompressor block,sen ska man ha en elmotor kostar väll runt 3000kr.
Sen ska man ha säkerhets ventiler,brytare mm . Nej det lönar sej inte att bygga en själv tycker jag.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

9 maj 2015, 12:32

Hamed:jag såg en film dem testade deras ir20v mot deras 2135timax,20v maskinen drog lika lätt bort mutterna från hjulet som satt på en lastbil..så det är power i den batteri maskinen helt klart.

Den som köper en sån kommer nog inte vara besviken verkade som.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
MikaelR.
Användare
Användare
Inlägg: 116
Blev medlem: 25 juli 2004, 18:59
Bil: CR-V 2013
Namn: Mikael Rautio
Ort: Sundsvall
Kontakt:

9 maj 2015, 23:02

Såg att du redan köpt. Men skulle rekommendera muller 114 Grym maskin, lätt 1,8 kg, stark1600 Nm ,tyst och mycket låga vibrationer. Kört på jobbet det senaste åren.
http://www.mueller-werkzeug.com/DE/home.html
Svensk sida : http://www.verktygsgruppen.se/product_i ... cts_id=108
Mikael Rautio


*SÅLD*Civic Type R -07
BMW 525 -89
*SÅLD*CRX VTi -92
Fiat 124SC -72
Mercedes 280S -68
*SÅLD*Civic 1.5 GL -89
*SÅLD*BMW M5 -90
*SÅLD*Kawasaki ZX6-R -99
*SÅLD*Alfa Romeo 164 QV-92
*SÅLD*BMW 323i -82
*SÅLD*Fiat 124SC -75
Användarvisningsbild
klotter
Gillar Honda!
Gillar Honda!
Inlägg: 332
Blev medlem: 17 augusti 2006, 10:36
Bil: Accord
Namn: Fredrik Johansson
Ort: GBG

9 maj 2015, 23:29

hamedius skrev: hitachi är inte ens värd att diskutera i den här tråden. milwaukeen du nämner, var det en fuel-version? det kan det inte varit för då hade det vart det kraftfullaste ni hade haft i ert garage, i halvtums, innan 2235'an införskaffades.
hur kan du då komma och säga att en batteridriven maskin inte klarar av att lossa som en luftdriven? när du inte testat det som diskuteras i tråden? IR 7150 och Milwaukee m18 fuel.
ett tips, sök på w7150 på youtube så får du se hur långt teknologin kommit.
Men 2235an ÄR starkare än någon av de batteridrivna på pappret... Och så går det att mata luftdrivna med betydligt mer än de 6,2 bar (90psi) som den är specifierad vid. "Performance at 90 PSI. Air inlet NPTF 1/4” (6mm). Min hose size 3/8” (10mm). "

Inte ovanligt att folk kör dom på 10-12 bar.

Förstår inte varför du tar illa upp? jag hävdade inte att jag provat ALLA batteridrivna heller...
:)
Användarvisningsbild
hamedius
Påläst
Påläst
Inlägg: 541
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:09

11 maj 2015, 21:25

du verkar inte förstå, du har ju bara 2235 i huvvet. 2235 är starkare än vilken batteridriven som helst därute ja, jag har inte påstått nåt annat heller. men ända tills för ett halvår sen så fanns inte 2235. va gjorde alla verkstäder då? de stod stilla för de hade bara 2135 att nöja sig med?

jag tar inte illa upp, jag bara stör mej på att du utan att ha testat det som diskuteras kommer och ratar alla batteridrivna som finns. batteridrivna som är minst lika kraftfulla som en 2135 som varit alla mekanikers favorit de senaste många åren.
du har förutfattade meningar om batteriknackare för du har testat bara värdelösa och gamla maskiner. det är lite som om jag skulle säga: nää batteridrivna är skit, jag brände min nätanslutna när jag skulle lossa hjulmuttrarna så en batteridriven kan knappast vara bättre...

som sagt, youtuba lite innan du säger sånt som "batteridrivna klarar inte lossa som luftdrivna".

Wanchai, kolla på duab-huset efter kompressor, de har de bästa priserna jag sett här hemma. de är samtidigt riktigt bra att ha göra med.
Hamed Piltan
CRX i-VTEC -88
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

11 maj 2015, 21:33

Va bra..då har jag fått en omdömme om duabhuset.
Jag såg en 7.5hk i vettig pris därifrån kostar runt 9500kr det va nån slangs erbjudande på.den modellen.

Ska ringa dem nån dag få se.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
Mordiiax
1337!
1337!
Inlägg: 3940
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic 1300 -81
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

26 augusti 2015, 23:01

Xchai skrev:Johan...hur många pers behövs för att lyftan den där :mrgreen:

Det blev en ingersoll 2235qtimax har den i bilen nu hoppas jag blr nöjd
En Johan behövs :P
*Regionsombud Norr* Johan Mähler 070 358 06 13
Honda Accord Tourer -11 & Honda Civic 1300 -81
Tidigare Honda: Civic "Spoon", Civic diesel, Civic VEi, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
accordtourer
Användare
Användare
Inlägg: 71
Blev medlem: 30 april 2013, 11:40
Bil: Honda Accord Tourer 2.0
Namn: J Nilsson
Ort: Hässleholm

13 november 2015, 20:23

Mordiiax skrev:
Xchai skrev:Johan...hur många pers behövs för att lyftan den där :mrgreen:

Det blev en ingersoll 2235qtimax har den i bilen nu hoppas jag blr nöjd
En Johan behövs :P
moppen i full fart =)

gött å spänna bult =)
Användarvisningsbild
Mordiiax
1337!
1337!
Inlägg: 3940
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic 1300 -81
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

13 november 2015, 22:48

Lite roligt vad man kan göra med en silvertejpsrulle, en mutterpurra och en trehjulad aluminiumtralla :p
*Regionsombud Norr* Johan Mähler 070 358 06 13
Honda Accord Tourer -11 & Honda Civic 1300 -81
Tidigare Honda: Civic "Spoon", Civic diesel, Civic VEi, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
Daugaard
Ordförande Gold
Ordförande Gold
Inlägg: 1824
Blev medlem: 8 september 2010, 11:57
Bil: Prelude BA4 4ws "Si"
Namn: Emil Daugaard
Ort: Tyresö (Sthlm)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

13 november 2015, 23:05

Schysst Mr Mähler!
Emil Daugaard, Stockholm *Ordförande* 070-53 41 431
Trackstar/Brukis/Glass
BA4/GP1/KA3
HPC Swish: 1230 334 235
Skriv svar