Honda crx

ENBART för motorrelaterade topics
larsmalm
Inlägg: 1
Blev medlem: 10 maj 2006, 17:26
Ort: Hagfors
Kontakt:

Efter många år ifrån min första CRX (-89) som såldes 2008, så har ja bevakat en känd köp & sälj sida ifall det skulle dyka upp någon fräck crx. Har fått för mig när jag letat i forum osv att många har gått i graven och blivit skrotade eller bara står men att det knappt kommer ut någon till salu. Om det dyker upp någon till salu så är det någon helt original samlar v-tec. Finns det så få kvar i Sverige eller håller ägarna stenhårt i bilarna?
Likt min första CRX som varit avställd sen jag sålde den -08 :cry:
Känns som att många står i nått uthus med lite mindre fix fast bara blivit stående.. Utan att de annonseras ut.
Vore kul att höra ifrån er som har och kör dom fortfarande om dom är lika roliga än. Jag skulle gärna ha en igen som en rolig grej och för att få piffa upp åt grabben som borde få uppleva samma känsla som en annan när man fick sin första bil :D
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]*Hannes Larsmalm*[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:#800080--><span style="color:#800080"><!--/coloro-->Honda Crx -89<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->

<!--fonto:Georgia--><span style="font-family:Georgia"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Till Salu!<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

<a href="http://www.garaget.org/?car=23583" target="_blank">Länk till Hondan (Garaget)</a>